דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבנות אימייל קמפיין לאתר מכירות שלך 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2659 פעמים ]

אימייל מרקטינג לחנות אונליין

תמיד כיף לקבל הזמנה חדשה לחנות אונליין שלכם. מידע חדש הוא תמיד מרגש, אולם הרבה יותר קשה לבנות בסיס של לקוחות חוזרים שיקנו מהחנות שלכם שוב ושוב.

המאמר הנ"ל הוא התובנות של צ'רלס ניקולס שניתח יותר מ600 אלף לקוחות בארה"ב וקנדה.

 

התוצאות של סקר זה הינם מרתקות לדוגמא הוכח מעל כל ספק שרוב האנשים יינטשו את האתר לפני רכישת מוצר כלשהוא. בנוסף החשיבה הקונבנציונלית תהיה שנטישה זה רע והמרה זה טוב. למעשה נטישה של עמוד מוצר היא חלק ממחזור הקניה של הקונה הממוצע (כלומר חלק גדול נוטשים וחוזרים לקנות).

מבקרים חדשים מול מבקרים חוזרים

קצת סטטיסטיקה: הסיכוי שלקוח יקנה באתר חנות לשכם עומד על 1% בממוצע( זה משתנה כמובן מאתר לאתר והאם אתם מוכרים מוצר ייחודי)לסיכום לקוחות חוזרים הם אלמנט חשוב ברווחיות של כל עסק. שיווק ע"י אימיילים שמור בד"כ ללקוחות שלא קנו באתר שלכם, אולם המחקר מראה שלקוחות שקנו באתר שלכם הם בסבירות כפולה לקנות פעם נוספת ע"י אימייל שיעודד אותם לבצע רכישה נוספת בחנות אונליין שלכם 

 

3 דרכים חשובות לאימייל מרקטינג

אימייל על אישור קנייה- אם עדיין לא עשיתם אופטימיזציה לאימייל שמקבל הלקוח לאחר שקנה אז זה הזמן. אימיילים ללקוחות שקנו מקבלים את "אחוז הקריאה" הגבוה ביותר אפשר ואף רצוי להוסיף להם


    • מיתוג או מותגים מובילים
    • לינקים על מנת לראות את ההזמנה
    • טלפון ואמייל לש שירות לקוחות
    • מוצרים נלווים או מומלצים ומוצרים הנמכרים ביותר

אימייל ללקוחות שנטשו את עגלת הקניות

האסטרטגיה שלכם עכשיו תהיה לשכנע לקוחות שנטשו את האתר מבלי לקנות . לקמפיין כזה יש יכולות גבוהות מאד לייצר המרות והוא  חשוב בבניית אתר מכירות באינטרנט  חשוב להקפיד


    • שיווק חוזר הוא על בסיס שירות לקוחות ולכן שירות טוב הוא הבסיס למכירות
    • יש להקפיד על תמונה, שם ותיאור של המוצר "שננטש"
    • קישור לדף המוצר
    • לשמור את המסר ממוקד ולא לבלבל את הלקוח עם מוצרים נלווים

אימייל תזכורת ללקוחות שקנו

רוב הקונים שקנו באתר שלכם כנראה לא יחזרו שבאימייל או ניוזלטר יהיה עדיף מכלום.

על מנת להשיג את המיטב יש למקד את הקמפיין למוצר או השירות שהלקוח היה בו בביקור האחרון


    • תתמקד במוצרים שהלקוח מעוניין בהם
    • תאפשר ללקוח לשלוח ביקורת על המוצר
    • תעודד לבצע רכישה נוספת

 

 

בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.


רפאל סילניקוב כותה המאמר ועורך תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב