דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילאטיס מכשירים 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3653 פעמים ]

 

פילאטיס מכשירים

היכן שאתם נמצאים, אם זה במקום העבודה או פגישה עם חברים, כאשר נושא השיחה המדובר הוא ספורט וכושר גופני, תשמעו הרבה את המילה, פילאטיס.

מה זה פילאטיס?

פילאטיס, למי שעדיין אינו יודע, הינה שיטה לאימון גופני שהתפקיד שלה הוא לשפר את היציבה ואת התפקוד של הגוף במשך היום יום, שיטת הפילאטיס בעצם, מאמנת את הגוף כדי שיוכל לבצע כל מטלה במקסימום קלות, במינימום מאמץ וללא צורך להגיע לשחיקה גופנית. אימון בשיטת פילאטיס מאפשרת לטווחי התנועה במפרקים להיות גדולים יותר ולאור כל עמוד השדרה מה שמונע לחץ על החוליות ועל המפרקים מתנועה אשר לא יעילה. ישנם כמה אפשרויות לפילאטיס שאחת מהם היא פילאטיס מכשירים.

מה זה פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים היא שיטה המשלבת תרגול שמטרתו לשפר את יציבות הגוף ואת תפקודו. שיטה זו מתאימה לכל האנשים, אלה שנמצאים בקו הבריאות ומצב בריאותם תקין וגם השיטה מתאימה לאנשים חולים הצריכים שיקום לאחר תאונה או מחלה. התרגילים בפילאטיס מכשירים מדויקים מאד וכן היעילות שלהם גדולה לעומת פעילויות גופניות נוספות.היתרון בשימוש בשיטה זו  של פילאטיס מכשירים עולה על פני פילאטיס מזרן בכך שניתן לבצע איתה אימון גופני בדיוק רב ובטווח תנועה רחב.

כאשר אנו מחליטים להתעמל בפילאטיס ובחרנו בפילאטיס מכשירים אנו צריכים להיות מודעים למספר כללים:

א. צריך לשמור על נשימה נכונה זאת אומרת, בשעת האימון אסור להפסיק לנשום, מאד מסוכן, צריך להקפיד ולבצע נשימה נכונה. כאשר נושמים נכון בזמן התרגילים בפילאטיס – זה מסייע לנשימה בחיי היום יום

ב. שמירה על רמת הריכוז  בשעת האימון – לדבר זה יש חשיבות רבה, בשעת ביצוע התרגילים בפילאטיס,יש לשמור על רמת ריכוז גבוהה עד כמה שניתן

ג. תנוחת הגוף ממורכזת – במרכז הגוף ישנם קבוצות שונות של שרירים, צריך וחשוב ביותר לחזק את השרירים הללו של הגב, מותניים, בטן גב תחתון, הפעולות גורמות לגוף להיות בריא וחסון

השימוש בשיטת פילאטיס ידוע כגורם המאזן בין הגוף לבין הנפש כיון שכל אחד מהם משפיע על השני. האיזון בניהם נותן לנו להגיע לתוצאה של בריאות פיזית ונפשית, ידוע גם כי התעמלות בשיטה זו מגבירה את רמת הריכוז של כל אחד ואחד העוסק בפעילות זו.

לאנשים שרק התחילו להתאמן כדאי לקחת בתחילה כמה שיעורים פרטיים כדי להבין מהו דרך העבודה עם המכשירים, חשיבותה של הנשימה, יציבות הגוף כך שהם יוכלו לצעוד קדימה ולהתפתח כל אחד באופן אישי.

לסיכום: אנו רואים מהו ערכה הרב של התעמלות בפילאטיס מכשירים לעומת תחומי ספורט אחרים בכך שיש לה יתרונות רבים, יש לשים לב בשעת האימון לכללים חשובים כמו נשימה, ריכוז ותנוחת גוף ממורכזת וכיום ישנה מודעות רבה להתעמל פילאטיס, בכלל ו פילאטיס מכשירים בפרט, אנו רואים שקהל גדול,גברים ונשים כאחד נוהרים לבצע את השיטה בפועל.

 

 

 

למידע נוסף בנושא פילאטיס כנסו לאתר פילאטיס - דניאלה מלאך. http://www.daniellamallach.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב