דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו ויזן מדיה 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2656 פעמים ]

ניו ויז'ן בית דפוס הכי זול בישראל

הרבה אנשים שואלים את עצמם איך זה יכול להיות שניו ויז'ן מוכרים מוצרי דפוס במחירים כל כך טובים. האמת היא שהתשובה לכך היא תשובה סודית ששמורה במערכת של ניו ויז'ן. הלקוחות של ניו ויז'ן לא מפסיקים להיות מופתעים. בצורה דרמתית הלקוחות של ניו ויז'ן מעידים על כך שניו ויז'ן מצליחים להיתחרות במחירים של כל מוצרי הדפוס בישראל. לא משנה איפה נחפש נמצא שניו ויז'ן מדיה הוא הבית דפוס הכי זול בארץ. ישנם לקוחות שעושים סקר שוק רחב לפני שהם רצים להזמין כרטיסי ביקור. סקר שוק מסוג זה הוא סקר שוק שמחזיר את כל הלקוחות למוקד המכירות של ניו ויז'ן מדיה. כל הביתי דפוס מנסים להיתחרות עם ניו ויז'ן במחירים ללא הצלחה. התוצאה היא שלא משנה באיזה קטגוריה נחפש. ניו ויז'ן הוא הבית דפוס הכי זול בארץ.

קיימים הבדלים במחירים שמציעה ניו ויז'ן עבור הדפסות דיגיטליות ועבור הדפסות אופסט. על מנת לקבל את המחירים הזולים ביותר צריך לקוח להזמין מוצרי דפוס בהדפסה של אופסט. זמני האספקה של דפוס אופסט שונים מזמני האספקה של דפוס דיגיטלי ולכן למחיר הזול יש גם זמן אספקה שהוא ארוך יותר. למרות זאת שווה להזמין מוצרים מניו ויז'ן מספיק זמן לפני ואז הנושא של זמני האספקה אינו משחק תפקיד חשוב. לפעמים ההבדלים בדפוס אופסט מבחינת מחיר הם גדולים בצורה משמעותית מאשר בדפוס דיגיטלי ולכן משתלם יותר להדפיס באופסט. ניו ויז'ן הוא בית דפוס שמציע מחירים זולים ונוחים לכל ההדפסות שאופסט. בשנים האחרונות כל תעשיית הדפוס בישראל זכתה לירידות מחירים משמעותיות וכיום מחירי מוצרי הדפוס הם זולים הרבה יותר מאשר בעבר.

ניו ויז'ן מדיה הוא בית דפוס שמצליח לשמור על המחירים הזולים ביותר בישראל. אם כבר מוכרים דפוס בזול אין כמו להיות הבית דפוס הכי זול בארץ. ניו ויז'ן הוא בית דפוס שדואג למצוא את הדרך למכור את כל המוצרים במחיר הזול ביותר. קיימות שיטות שונות בהם בתי דפוס מצליחים להוריד מחירים לניו ויז'ן יש את נוסחת הפלא.

למרות המחירים הזולים ניו ויז'ן לא מתפשרים על אייכות סטייל חברת אחזקות. אין מוצר שיוצא מניו ויז'ן שהוא לא הכי אייכותי. בניו ויז'ן אפשר להנות ממוצרי דפוס שונים באייכויות הדפסה גבוהות. כל המוצרים שיוצאים מניו ויז'ן הם מוצרים טובים ועמידים. אפשר להזמין מניו ויז'ן מדיה מוצרים עם השבחות נייר שהם מוצרים יוקרתיים מאוד. לקה סלקטיבית הטבעות והבלטות הם רק חלק מהדרכים בהם אפשר להשביח עבודות הדפסה בניו ויז'ן. פולדרים, וכרטיסי ביקור הופכים ברגע להיות מוצרים לא רגילים בזכות בהשבחות נייר שעושים להם בניו ויז'ן מדיה. ניו ויז'ן מדיה הוא בית דפוס שאפילו למוצרים עם השבחות נייר מציע מחירים נוחים וזולים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב