דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולצות כדורגל - לא למקצוענים בלבד: 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 5063 פעמים ]

חולצות כדורגל - לא למקצוענים בלבד:
חולצות כדורגל הן קודם כל - כמובן - לשחקני כדורל. בין אם מדובר על ליגת האלופות או על ליגת נוער מקומית, לכל קבוצת כדורגל יש חולצות כדורגל. חולצות כדורגל משמשות את חברי הקבוצה הן באימונים, הן באימונים רשמיים וכמובן - בדרבי עצמו היינו במשחקים מול הקבוצה היריבה. קבוצות כדורגל שונות מקבוצה לקבוצה, לכל קבוצה יש צבעים משלה, סמלים משלה וסגנון משלה. חולצות כדורגל מיוחדת מבגדי ספורט רבים מאחר והן משמשות קבוצה שלמה אז לכל חולצה יש מספר ושחקנים מוכרים בזכות המספרים שלהם. חולצות כדורגל הן סמל, סטאטוס, הן מייצוג שייכות קולקטיבית לקבוצה. כאשר שחקנים פורשים מהמשחק, אחד הסמלים היותר חשובים להם, אשר מהווים זכרון לימים הטובים, הוא כמובן אותה חולצה עם המספר שלהם.


חולצות כדורגל הן לא רק עבור שחקני כדורגל בליגת האלופות, כפי שצויין תחילה, לכל קבוצת כדורגל מקומית בה משחקים נערים ואפילו ילדים יש חולצות כדורגל. לעולם לא תראו קבוצה, אפילו בתחילת דרכה, מתאמנת, שלא נאמר מתחרה, עם בגדי התעמלות רגילים. קבוצת כדורגל היא הפריט הראשון שדואגים שיהיה, פרט למגרש ולכדור. קבוצת כדורגל נושאת את שם הקבוצה וכמובן שלכל קבוצה יש שם ולאחר מכן יש מספרים וכפי שאמרנו תחילה, לכל שחקן יש את המספר והתפקיד שלו. גם כאשר מדובר על קבוצות שחקנים צעירים ואף מתחילים, הם יודעים ששם של קבוצה, סמלים, וביניהם חולצות כדורגל, הם ההכנה לעולם הכדורגל האמיתי.


חולצות כדורגל משרתות לא רק קבוצות מסודרות ומסובסדות אלא גם התארגנות של חובבנים וכן התארגנויות ספונטניות של קבוצות שכונות, קבוצות במקומות עבודה וכו'. בכל קבוצת כדורגל של מקום  עבודה יש כמובן חולצות כדורגל. תסתובבי בפארק הירקון ביום שישי בצהריים ותוכלו להבחין באותן חולצות כדורגל ממותגות, מסחריות או חובבניות - גברים כמו גם נשים - אינם מקיימים משחק או אימון בבגדי ספורט רגילים אלא רק עם חולצות כדורגל.


אבל אם עד כה דיברנו על חולצות כדורגל כחלק כחולצות יצוגיות של קבוצות מקצועיות או של קבוצות מאולתרות ואף של שחקנים חובבנים הרי שחולצות כדורגל לא משמשות רק שחקנים מקצועיים או שחקנים השואפים להפוך מקצועיים ביום מן הימים. חולצות כדורגל משמשות אוהדים מושבעים אשר הולכים איתן למשחקים באופן קבוע. חולצות כדורגל הן הן מה שמסייע לאוהדים להגדיר את עצמם ולהביע תמיכה והזדהות עם הקבוצה שלהם. חולצות כדורגל הן ההילייט של האירוע הספורטיבי לא רק בארץ אלא בכל העולם. אם תצפו במשחקים בארופה לדוגמה גם כן תבחינו במאות אוהדים של קבוצה (דוגמת מנצ'סטר יונייטד) לבושים בחולצות, צעיפים, קובעים ועוד של הקבוצה אותה הם מעריצים.


אז בין אם לובשים אותן לאימונים ובין אם לובשים אותן לדרבי עצמו ואפילו אם רק לובשים אותן כדי להביע תמיכה -חולצות כדורגל הינן בעלות משמעות עצומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב