דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למסיבת רווקות 

מאת    [ 13/01/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 4281 פעמים ]

רעיונות למסיבת רווקות מסיבת רווקות זהו טקס שכל כלה מחכה לו. כל החברות נפגשות ונותנות את תשומת לבן לכלת הערב. הנה כמה רעיונות כדי להפוך את הערב הזה למושלם עבורכן.

מסיבת סקס(ית)

לכלה הנועזת שלא מפחדת לדבר על סקס (לא לכלות ביישניות) ותקציב של פחות או יותר 10 מוזמנות- תוכלו למצוא לא מעט צ'יפנדייס (גברברים עם ערמת שרירים..) אשר מציעים מופעי חשפנות פרטיים, ואם לא ידעתן, גם מותאמות אישית. תוכלו לבקש בקשות מיוחדות, בנוגע ללבוש, להפתעה, לשירים שיתנגנו ברקע (למשל שיגיע כשליח הפיצה...או השכן שמתלונן על הרעש) וגם עד כמה רחוק החשפן יגיע. אם אתן קבוצה קצת יותר צנועה, אבל עדין לא רוצות לוותר על ערב סקסי ומרתק, אתן תמיד יכולות ללכת על אופציית הסקסולוגית. לסיבה כזו אפשר להביא גימיקים מיוחדים שישמשו מזכרות, קאפקייס עם עיצובי סוכר ברוח סקסית, מחזיקי מפתחות עם איברים זכריים או אפילו קשים מגניבים. יש לציין שבמסיבה מאין זו – אסור לשכוח את האלכוהול 

 

"עשו זאת בעצמכן"

 

אין לכן הרבה תקציב, אבל יש הרבה רצון? בשיטה זו יכולות להיות תוצאות נפלאות שעומדות בתקציב שלכן. אתן אלה שמכינות את האוכל (או בשיטת כל אחת מביאה משהו שתוכנן לפי רשימה - מראש), וגם את המשחקים וההפתעות. עדיף לערוך את המסיבה בבית פרטי, כדי לשמור על האינטימיות. תוכלו להחליט על צבע מסוים שישלוט באירוע, בעיצוב מכלי הפלסטיק, המפות והמפיות, ועל כל הקישוטים וכמובן הבגדים שלכן. אתן צריכות לבחור הפעלות לאירוע. ההפעלה הראשונה צריכה להיות משחק כרות כלשהו לכל הבנות, אתן יכולות להמשיך בחבילה עוברת, משחקים נוספים – ולקנח בפתיחת המתנות. 


פסק זמן מפנק

 

מגיע לכן פינוק, יש לכן תקציב ואתן מחפשות ליהנות, להתפנק לעשות משו לא שגרתי ואולי אפילו לצאת נשכרות וללמוד דבר או שתיים. פינוק מסוג אחר יכול להיות הזמנת שף, שיבשל לכן ארוחת ערב מושקעת ומענגת או יערוך לכן סדנת בישול - בבית כמובן. הבישול כמעט תמיד נוגע לכל הבנות, ואם השף הוא גבר, תוכלו לקבל הצצה לנקודות מבט כביות על אוכל, ולבסוף לקנח בארוחת שף מדהימה. בירה כזה אין טעם להכין משחקים מכוון ונוצרת אינטרקציה טבעית בין הבנות. סדנת סטיילינג – פינוק הנוסף לערב מועיל ומלא צחוקים, יכול להיות סדנת סטיילינג מדליקה, המשלבת קטעי סטאנד אפ לאוירה קלילה ומגניבה, הבנות ילמדו את יסודות התורה, יתנסו בבגדים, אביזרים ושילובים וגם יקבלו טיפים אישיים לגבי גופם. הסטייליסטית בד"כ מפעילה את הבנות ויוצרת בינהן אינטרקצי, משחקי ניחוש ועוד. עוד רעיון הוא להוסיף לערב כזה צלמת אירועים מקצועית, שתשתלב באווירת הבנות ובנוסף לכך שתתעד את הערב, תקים עבורכן סטודיו נייד ותצלם אתכן בתמונות מצחיקות ובבגדים שונים עם אביזרים שונים, לזכרון מושלם של הערב.

 

מסיבת רווקות בצימר וטיול בחיק הטבע

טיול ולינה מחוץ לבית, צימר, אוכל, ג'יפים, סוסים,   טרקטורונים, ברכה, ג'קוזי, עיסוי שמנים, ועוד, שווה בדיקה.

 

מסיבת רווקות מיסטית

מגדת עתידות, מתקשרת, קוראת בקלפים וכו'. 

 

רעיונות למסיבת רווקות - המאמר המלא

מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת לצלם, לצלם ולטייל. המצלמה היא מטה קסם בידיי שעוזר לי לעצור רגעים נפלאים שעיני תופסת. תמונה היא סיפור. המצלמה מאפשרת לי לנצור רגעים נפלאים. העיניים, החיוכים או בכלל הבעות פנים הם עולם ומלואו ועוזרים לי לנצור את הרגע ובעצם ליצור סיפור נפלא. אני מאמינה שהעוצמה שלי כעוסקת ב צילום חתונות, ו צילום אירועים היא יכולת הסבלנות לחכות ולתפוס את הרגעים קטנים. חשוב לי מאוד להתחבר אל כל זוג וזוג ולהנות בחברתם. יש לכך השפעה על סיגנון הצילום שבו אני יבחר לדבוק , אם צילום עיתונאי ואם צילום אופנה או צילום אחר , להתאמה מוחלטת לאופי הזוג . מטרתי היא ליצור סביבה חמימה ואוהבת, לצלם דרך ראות מבטכם, בנגיעה האישית והייחודית שלי. וכך לשמר את סיפור החתונה והאהבה שלכם 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב