דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות בבית דפוס 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2073 פעמים ]

 

הטבע מחלק את עולם לזוגות. זה לא סתם שלתיבת נח נכנסו צמדים וזוגות של בעלי חיים. יש משהו בחלוקה לזוגות שנותנת כח לפרטים בתוך הזוגיות. בבית דפוס אנחנו יכולים לראות בצורה מאוד יפה כיצד המוצרים שיוצאים מבית דפוס מתחלקים לזוגות. הזוגות של המוצרים בבית דפוס קשורים גם לצורך שלהם וגם לעיצוב שלהם. כאשר אנחנו מעצבים בבית דפוס מוצרים אנחנו יכולים לדאוג להזמין מוצרים שמתחלקים לזוגות ושחוסכים לנו את העיצוב הנוסף.

זוגות של מוצרים בבית דפוס הם זוגות שנלמדים מנסיון ועבודה עם לקוחות.   מי שלא עבד בבית דפוס או לא הזמין מעולם מוצרים בבית דפוס אולי לא יוכל להבין את ההגיון שעומד מאחורי צמדי המוצרים שאנחנו מדפיסים בבית דפוס. רק נסיון ועבודה עם בית דפוס יכולה להסביר את הסדר מאחורי הצמדים שנרקמים בבית דפוס.

כרטיסי ביקור ומגנטים- הזוג הראשון שאנחנו יכולים למצוא בבית דפוס הוא כרטיסי ביקור ומגנטים. כאשר אנחנו מדפיסים כרטיסי ביקור ומגנטים אנחנו יכולים להישתמש בצד אחד מהעיצוב של כרטיסי ביקור ולהדפיס אותו על גבי מגנטים.

כאשר לקוחות מתקשרים לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים חשוב מאוד שאיש המכירות שעונה להם לשיחה ידאג להציע להם להדפיס מגנטים בנוסף לכרטיסי הביקור שלהם. איש מכירות שמצליח להסביר ללקוחות שמתקשרים לבית דפוס את ההגיון שעומד מאחורי הדפסה של מגנטים כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור הוא איש מכירות טוב שמצליח להגדיל מכירות בבית דפוס.

בית דפוס צריך לדעת לנצל את אלמנט העיצוב על מנת להגדיל מכירות של לקוחות ולהישתמש בכל מוצר כהיזדמנות למכור מוצר אחר. כרטיסי ביקור ומגנטים יכולים שניהם לשמש כמוצר תדמיתי בבית דפוס ולפרסם אנשים וחברות בצורה יעילה ואפקטיבית.

פליירים ורל אפים- לקוח שמתקשר לבית דפוס על מנת להדפיס פליירים יכול להדפיס גם רול אפים לפרסם את העסק החדש שלו. על מנת שבית דפוס ימכור רול אפים לצד פליירים הוא צריך רק לדאוג להציג בפני הלקוחות את הקשר הזוגי בין שני המוצרים. בית דפוס מוכר מאגרי מידע רבים אבל רול אפים ופליירים הם שני מוצרים של בית דפוס שעוסקים בחשיפה.

רול אפים שמודפסים בבית דפוס יכולים להעניק חשיפה גדולה באותו מקום בו הם עומדים ופליירים יכולים להעניק חשיפה עד הבית ללקוחות. אפילו העיצוב של פליירים ורול אפים דומה. כמובן שמעצב בבית דפוס מעצב פליירים הוא מתאים אותם לגודל של פליירים מבחינת רזולוציה בעוד שמעצב שמכין רול אפים בבית דפוס צריך לעצב רול אפים שמתאימים לגודל ההדפסה של רול אפים. הרזולוציה של התמונות משחקת תפקיד חשוב בבית דפוס ויש להתאים אותה לגודל של המוצר הפירסומי אותו אנחנו הולכים להוציא בבית דפוס. חוץ מרזולוציה בית דפוס יכול להדפיס פליירים ורול אפים בעלי אותו עיצוב בדיוק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב