דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משמעות העיסויים 

מאת    [ 27/12/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2379 פעמים ]

טיפולי ספא הם אפשרות פופולארית היום וכמעט שם נרדף לבילוי, בין אם לבד ובין בחברת חברים. כמעט בכול עיר ניתן למצוא מרכז עיסויים כמו מרכז הספא ברחובות. מטרתם העיקרית של העיסויים וטיפולי הספא השונים לשיפור הבריאות ואינם קוסמטיים בלבד. במרכזים רבים כמו זה במרכז הספא ברחובות ניתן ליהנות מגוון רחב של טיפולים לגוף ולנפש. ניתן להגיע למסאג'ים באופן יחידני כשרוצים כך סתם ליהנות, אפשרות נוספת היא לבוא יחד עם בן הזוג או עם אדם קרוב.

מהם היתרונות הבריאותיים?

בגוף ישנן נקודות רבות שכאשר לוחצים אליהם או מעסים אותם, הם משחררים איברים שנמצאים תחת השפעת מתח. ישנם מרכזי ספא רבים ברחבי הארץ אבל כולם מקורם בעיירה קטנה באירופה בשם 'ספא'. עיירה זו נודעה ברחבי ימי הביניים כמקום מרובה מעיינות חמים ותרבות שלמה של מנוחה. גם היום, המבקרים במרכזי הספא מספרים כי אחר עיסויים הם מרגישים נינוחים יותר ואנרגטיים.

איך לזהות מעסה מקצועי?

מעסה מקצועי הוא אדם שלמד והתנסה בטכניקות עיסוי שונות. כבר בתחילת הניסוי אפשר להרגיש את המגע של המעסה, עד כמה הוא נוגע במקומות הנכונים. בשורה התחתונה, במידה ויצאתם מהעיסוי ואתם מרגישים נינוחים ועם חיוך רחב על הפנים, קיבלתם עיסוי טוב! ישנם מעסים המתמחים בסוגים שונים של עיסויים כמו עיסוי רקמות, עיסוי ספורט, מסאג' לקרקפת וטיפולים מזרחיים. ככול שהמעסה יודע לזהות טוב יותר את מקור הכאב של המטופל, כך הוא מסוגל לתת מענה טוב יותר.

מתי מרגישים שזה הזמן לספא?

ישנם מכרזי טיפולים כמו חמאם ספא ברחובות שמעניק עיסויים בכול יום בשנה. לרוב, מגיעים לספא בימי שישי בבוקר ועד הצהריים. נחמד כמובן לקפוץ לטיפול במהלך השבוע, ממש אחרי שיוצאים מהעבודה. אפשר גם לקבוע עם חברים בערב וליהנות יחדיו מחוויית ספא מהשורה הראשונה במרכז הספא ברחובות. בכול רגע בו מגישים מדוכדכים, כואבים, מתוחים או סתם כך חסרי מצב רוח, אפשר לקפוץ לעיסוי טוב ולבחור מהמגוון הקיים.

חבילות רומנטיות מיוחדות

יום ספא מפנק הוא אפשרות בילוי מועדפת על זוגות. רבים בוחרים להגיע לספא ברחובות וליהנות מעיסוי זוגי מהנה במיוחד. ישנם חדרי טיפול זוגיים בהם אפשר לנוח ולהירגע ולעסות את הגוף בזמן שמדברים ומשתפים. חדרי העיסוי מעוצבים באווירה מיוחד ושלווה ומסייעים לאנרגיות חדשות להיכנס. ימי אהבה כמו טו באב, יום האהבה, ימי נישואין, חגיגות פרטיות וסתם כך הפתעות מרעננות הם רק חלק מההזדמנויות העומדות בפני כל אדם להגיע למרכז ספא.

יום שלם של עיסויי ספא ברחובות

אפשר לעשות יום שלם של עיסויים לכל נקודה בגוף ולחזור הבית מלאי אנרגיות. כמו בכול בוקר, קמים עם הרבה אנרגיות, מתלבשים ויוצאים לדרך. כבר במתחם הספא רואים את הגינה והצמחייה כה ירוקים ומלאי חיים. מתחילים מארוחת בוקר מלטפל, נכנסים לג'קוזי, משם לעיסוי בשמנים ארומטיים, אחרי זה איך אפשר בלי סאונה מרעננת. אחרי ארוחת צהרים משובחת ממשיכים לעוד טיפולי ספא קסומים. לבית חוזרים בערב, יום ארוך אך הגוף רענן מיום נפלא בחמאם ספא ברחובות

 

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט, חובב גדול של עיסויי ספא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב