דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסכנה בצריכת סוכר מזוקק ומעובד !! הנזקים הבריאותיים שגורם הסוכר ! 

מאת    [ 02/12/2011 ]

מילים במאמר: 6276   [ נצפה 4483 פעמים ]

הסכנות של סוכר מזוקק !!
למה הסוכר רעילה לגוף

המקור הגדול ביותר של קלוריות עבור האמריקאים מגיע סוכר פרוקטוז גבוהה במיוחד סירופ תירס. רק תסתכל על מגמות הצריכה סוכר של 300 השנים האחרונות: [1]
? בשנת 1700, האדם הממוצע צרך כ 4 קילוגרמים של סוכר בשנה.
? בשנת 1800, האדם הממוצע צרך כ -18 ק"ג של סוכר בשנה.
? בשנת 1900, הצריכה האינדיבידואלית עלתה עד 90 קילוגרמים של סוכר בשנה.
? בשנת 2009, יותר מ -50 אחוזים מכלל האמריקאים צורכים חצי קילו סוכר ליום, בתרגום ל 180 £ עצום של סוכר בשנה!
סוכר הוא נטען לתוך משקאות קלים שלך, מיצי פירות, משקאות ספורט, מוסתר כמעט בכל מזון מעובד-מבולוניה בייגלה על רוטב ווסטרשייר להפיץ גבינה. ועכשיו יש נוסחה התינוק הכי שווה של סוכר אחד יכול של קוקה קולה, כך התינוקות נמצאים מורעל מטבולית מהיום הראשון אם לוקחים הנוסחה.
לא פלא שיש מגיפת ההשמנה בארץ הזאת.
כיום, 32 אחוזים מהאמריקאים סובלים מהשמנת יתר ו נוספת שליש סובלים מעודף משקל. תשווה את זה ל 1890, כאשר סקר של גברים לבנים בשנות החמישים לחייהם עולה שיעור ההשמנה של רק 3.4 אחוזים. בשנת 1975, שיעור ההשמנה באמריקה הגיעו 15 אחוזים, ומאז הוכפל.
נשיאת משקל עודף מעלה את הסיכון למצבים קטלניים כגון מחלות לב, מחלת כליות וסוכרת.
בשנת 1893, היו פחות משלושה מקרים של סוכרת לכל 100,000 אנשים בארצות הברית. כיום, סוכרת פוגעת כמעט 8,000 מתוך כל 100,000 אנשים. [1]
אתה לא צריך להיות רופא או מדען להבחין הרחבת היקף המותניים של אמריקה. כל שעליכם לעשות הוא לטייל בקניון או בית הספר, או אולי מבט במראה.


קל להתבלבל על ידי סוכרים ממתיקים שונים. אז הנה סקירה בסיסית:
? דקסטרוז, פרוקטוז וגלוקוז הם כל מונוסכרידים, המכונה סוכרים פשוטים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא כיצד גופך חילוף החומרים מהם. דקסטרוז גלוקוז הם בעצם סוכר זהה. עם זאת, יצרני מזון בדרך כלל משתמשים במונח "דקסטרוז" ברשימת המרכיבים שלהם.
? סוכרים פשוטים ניתן לשלב כדי ליצור סוכרים מורכבים יותר, כמו סוכרוז disaccharide (סוכר שולחן), אשר גלוקוז ופרוקטוז חצי חצי.
? פרוקטוז גבוהה סירופ תירס (HFCs) הוא 55 אחוז פרוקטוז ו -45 אחוז סוכר.
? אתנול (שתיית אלכוהול) אינו סוכר, אם כי בירה ויין מכילים סוכרים ועמילנים שיורית, בנוסף לאלכוהול.
? סוכר אלכוהולי כמו xylitol, גליצרול, סורביטול, maltitol, מניטול, ו erythritol אינם סוכרים ולא אלכוהול אבל הופכים פופולריים יותר ויותר כמו ממתיקים. הם נספגים באופן חלקי מן המעי הדק שלך, על פי רוב, ולכן הם מספקים פחות קלוריות מאשר סוכר אך לעיתים קרובות לגרום לבעיות עם שלשול נפיחות, גזים.
? סוכרלוז (Splenda) אינו סוכר, למרות סוכר כמו שלה שם הסיסמה שיווק מטעה ", עשוי סוכר." זהו ממתיק מלאכותי כלור בקנה אחד עם אספרטיים ו סכרין, עם השפעות בריאותיות מזיקות להתאים.
? סירופ אגבה , כפי שפורסם בטעות "טבעי", הוא בדרך כלל מעובד ביותר הוא בדרך כלל 80 אחוז פרוקטוז. התוצר הסופי אפילו לא מרחוק דומה צמח אגבה המקורי.
? הדבש הוא כ 53 אחוז פרוקטוז [2] , אבל הוא טבעי לחלוטין בצורת הגלם שלה יש יתרונות בריאותיים רבים בעת שימוש במתינות, לרבות נוגדי חמצון רבים כמו תרד.
? צמח הוא צמח מתוק מאוד הנגזרות עלה של צמח דרום אמריקאי stevia, שהוא בטוח לחלוטין (בצורתו הטבעית). Lo האן (או luohanguo) הוא ממתיק טבעי אחר, אבל הנגזרת פרי.
כל סוכרים אינם שווים
הגלוקוז הוא צורה של אנרגיה אתה שנועדו לרוץ על. כל תא בגוף שלך, כל חיידק, ולמעשה, כל יצור חי על כדור הארץ משתמש גלוקוז לאנרגיה.
אבל כמדינה, סוכרוז אינו סוכר של בחירה. עכשיו זה פרוקטוז.
אם התזונה שלך היה כמו זה של אנשים לפני מאה שנה, אפשר היה לצרוך כ -15 גרם לבכות יום, רחוק 73 גרם ליום לאדם טיפוסי מקבלת משקאות ממותקים. ב ירקות ופירות, זה מעורבב עם ויטמינים, מינרלים, אנזימים, ו phytonutrients מועיל, כל אשר למתן את ההשפעות השליליות מטבולית. למרבה הפלא, 25 אחוז מהאנשים למעשה לצרוך יותר מ 130 גרם פרוקטוז ליום.
ביצוע להחמיר את המצב, כל הסיבים הוסר מזון מעובד, כך שאין בעצם שום ערך תזונתי כלשהו. וגם מוצרים מאוד רוב האנשים סומכים על לרדת במשקל, דיאטה דלת שומן מזונות , הם לעתים קרובות אלה הגבוה ביותר פרוקטוז.
זה לא פרוקטוז עצמו הוא רע היא מינונים גדולים אתה חשוף זה עושה את זה מסוכן.
ישנן שתי סיבות הכוללת פרוקטוז הוא כל כך מזיק:
1. הגוף שלך חילוף החומרים פרוקטוז בצורה שונה בהרבה גלוקוז . הנטל כולו נופל על חילוף חומרים פרוקטוז הכבד שלך.
2. אנשים פרוקטוז לצרוך בכמויות אדירות, אשר הפך את ההשפעות השליליות הרבה יותר עמוקה.
פיצוץ של צריכת הסודה היא הגורם העיקרי לכך.
כיום, 55 אחוז ממתיקים המשמשים בייצור מזון ומשקאות עשויים תירס, מספר אחד מקור הקלוריות באמריקה הוא סודה , בצורה של סירופ פרוקטוז גבוהה תירס.
יצרני מזון ומשקאות החל מיתוג ממתיקים שלהם סוכרוז על סירופ תירס בשנת 1970 כאשר גילו כי HFCs לא רק הרבה יותר זול לעשות את זה על 20 אחוזים מתוק יותר סוכר שולחן רגיל כי יש סוכרוז.
HFCs מכיל את אותם שני סוכרים כמו סוכרוז אבל הוא יותר מסוכן מבחינה מטבולית לך, בגלל צורת הכימי שלה.
פרוקטוז גלוקוז לא מאוגדים יחד HFCs, כפי שהם סוכר השולחן, כך הגוף שלך לא צריך לפרק אותו. לכן, פרוקטוז נספג מיד, ישר אל הכבד שלך.
פרוקטוז יותר מדי יוצר אסון מטבולית בגוף שלך
ד"ר רוברט לוסטיג, פרופסור לרפואת ילדים באגף לאנדוקרינולוגיה באוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו, כבר חלוץ במטבוליזם הסוכר פענוח. עבודתו הדגיש כמה הבדלים משמעותיים באופן שבו סוכרים שונים מפורקים בשימוש על ידי גוף האדם.
אני ממליץ בחום לצפות בהרצאה של לוסטיג בשלמותו אם אתה רוצה ללמוד איך פרוקטוז הוא הורס אותך ביוכימית.
כפי שציינתי קודם לכן, לאחר אכילת פרוקטוז, רוב הנטל מונח על חילוף החומרים בכבד. זה לא המקרה עם גלוקוז, אשר הכבד שלך מתפרק רק 20 אחוזים. כמעט כל תא בגוף שלך מנצל גלוקוז, אז זה נורמלי "שרופים" מיד לאחר הצריכה.
אז איפה כל זה ללכת פרוקטוז, פעם שאתם צורכים את זה?
על הירכיים. זה הפך FAT (VLDL וטריגליצרידים), כלומר יותר משקעי שומן בכל הגוף.
אכילת פרוקטוז הוא הרבה יותר גרוע מאשר אכילת שומן
עם זאת, בעיות פיזיולוגיות של חילוף החומרים פרוקטוז להאריך הרבה מעבר לכמה גדלים צפצף:
? פרוקטוז מעלה את חומצת השתן, אשר מקטין תחמוצת החנקן, אנגיוטנסין מעלה, וגורם לתאי השריר החלק שלך בחוזה, ובכך להעלות את לחץ הדם ואת פוטנציאל נזק לכליות. [1]

חומצת שתן מוגברת מוביל גם כרונית ברמה נמוכה, דלקת , אשר יש השלכות מרחיקות לכת על הבריאות שלך. לדוגמה, כלי הדם מודלק כרונית להוביל להתקפי לב ושבץ, כמו כן, עסקה טובה של ראיות לכך מסוימים של סרטן נגרמים על ידי דלקת כרונית. (עיין בסעיף הבא לקבלת מידע נוסף אודות חומצת שתן).
? פרוקטוז טריקים הגוף שלך במשקל על ידי משטים חילוף החומרים שלך, זה מכבה את התיאבון שליטה של הגוף המערכת. פרוקטוז אינו הולם לעורר אינסולין, אשר בתורו לא לדכא גרלין ("הורמון הרעב") ואינו לעורר לפטין ("הורמון השובע"), אשר יחד לגרום התנגדות לאכול יותר בפיתוח שלך אינסולין. [3] [4]
? פרוקטוז במהירות מובילה לעלייה במשקל השמנה של הבטן ("כרס בירה"), ירד ה-HDL, LDL מוגבר, רמות טריגליצרידים גבוהות, רמות הסוכר בדם גבוהות, ועל לחץ דם גבוה, כלומר, תסמונת מטבולית קלאסי.
? מטבוליזם פרוקטוז דומה מאוד חילוף החומרים אתנול, אשר יש שפע של השפעות רעילות, כולל NAFLD (שאינם אלכוהוליים מחלת כבד שומני). זה אלכוהול ללא זמזום.
שינויים אלה אינם נתפסים כאשר בני אדם או בעלי חיים אוכלים עמילן (או גלוקוז), דבר המצביע על פרוקטוז כי הוא "פחמימות רע" כאשר צורכים עודף של 25 גרם ליום. זהו כנראה הגורם האחראי להצלחה חלקית של רבים "דלת פחמימות" דיאטות.
אחד הממצאים האחרונים יותר מופתע כי החוקרים היא כי למעשה מאיצה את ספיגת גלוקוז ופרוקטוז, מה שהופך את הסכנות הבריאותיות הפוטנציאליות HFCs אפילו עמוק יותר. [1]
עכשיו אתה יכול לראות מדוע פרוקטוז הוא מספר אחד תורם גורם במגיפת ההשמנה הנוכחית.
האם חומצת השתן כולסטרול חדש?
עד עכשיו אתה כנראה מודע מגיפת השמנת ילדים באמריקה, אבל ידעת על יתר לחץ דם בילדות?
עד לאחרונה, ילדים אובחנו לעתים רחוקות עם לחץ דם גבוה, וכאשר הם היו, זה היה בדרך כלל עקב גידול או מחלת כליות וכלי דם.
בשנת 2004, מחקר הראה יתר לחץ דם בקרב ילדים היא ארבע פעמים גבוה יותר מאשר חזו: 4.5 אחוזים של ילדים אמריקאים סובלים מלחץ דם גבוה. בקרב ילדים הסובלים מעודף משקל, והמחיר הוא 10 אחוז. הוא חשב כי השמנת יתר היא האשמה כ 50 מקרים של יתר לחץ דם בקרב מתבגרים כיום. [1]
אפילו יותר מדהים הוא כי 90 אחוז מבני הנוער שיש להם לחץ דם גבוה יש רמות חומצת השתן.
זה הוביל את החוקרים לשאול, מה זה חומצת השתן צריך לעשות עם השמנת יתר ולחץ דם גבוה?
בספרו, סוכר תקן: Fallout גבוהה פרוקטוז שגורם לך שומן חולים . ד"ר רוברט ג'ונסון עושה טיעון משכנע עבור חיבור מוכרים בעבר בין צריכת סוכר עודף רמות גבוהות של חומצת שתן. עם זאת, הוא מקדם ממתיקים מלאכותיים כתחליף לסוכר והופך המלצות אחרות כי אני לא מסכים עם.

ד"ר ג'ונסון הוא רופא קונבנציונלי אשר לא קיבל חלקים גדולים של הרפואה הטבעית, לעומת זאת, הוא אחד החוקרים המובילים המגדירים את מידת הרעילות של פרוקטוז. הוא בילה שנים רבות מחייו מקדיש את עצמו כדי לחשוף את המסתורין הזה.
ישנם יותר מ -3,500 מאמרים עד כה מראים קשר חזק בין השמנה חומצת שתן ו, מחלות לב, יתר לחץ דם, שבץ, מחלת כליות, ומצבים אחרים. למעשה, מספר מחקרים אישרו כי אנשים עם חומצת שתן גבוהות בדם נמצאים בסיכון ללחץ דם גבוה, גם אם הם אחרת נראה בריא לחלוטין.
רמות חומצת השתן בקרב האמריקאים עלו משמעותית מאז המחצית המוקדמות של המאה ה -20. בשנת 1920, ממוצע רמות חומצת השתן היו כ 3.5 מ"ל / ד"ל. עד 1980, הממוצע רמות חומצת השתן עלה לטווח של 6.0-6.5 מ"ל / ד"ל, והם כנראה הרבה יותר עכשיו.
איך הגוף שלך לייצר חומצת שתן?
זה תוצר לוואי של פירוק התאית. כמו תאים מתים, DNA ו-RNA לבזות לתוך כימיקלים בשם purines. Purines שבורים עוד יותר לתוך חומצת השתן.
פרוקטוז מעלה חומצת השתן באמצעות תהליך מורכב שגורם לתאים לשרוף ATP שלהם במהירות, מה שמוביל "הלם התא" ו - מוות של תאים מוגברת. לאחר אכילת כמויות עודפות של פרוקטוז, התאים להיות מורעבים האנרגיה להיכנס למצב של הלם, כאילו הם איבדו את אספקת הדם שלהם. ענקית הסלולר למות-off מוביל הגדילה את רמות חומצת השתן.
וזה התאים מתרוקנים של אנרגיה להיות מודלק רגישים יותר לנזק מ - סטרס חמצוני. בתאי שומן הופך למעשה "חולני", נפיחות עם כמויות עודפות של שומן.
יש בדיקה פשוטה, זולה דם לקביעת רמת חומצת השתן שלך, אני ממליץ לך לעשות במסגרת בדיקות השגרה שלך בריאות. הרמה שלך צריכה להיות בין 3.0 ו - 5.5 מ"ג / ד"ל, בצורה אופטימלית.
אין ספק בלבי כי רמת חומצת השתן שלך היא מנבא חזק יותר של בריאות הלב וכלי הדם ואת רמת הכולסטרול הכללית מאשר הכולל שלך. עם זאת, כמעט אף אחד לא ההקרנה הזאת.
עכשיו שאתה יודע את האמת אתה לא צריך להישאר בחוץ, שכן זו בדיקה פשוטה וזולה יחסית, כי אתה יכול לקבל במשרד של כל רופא. הסיכויים טובים מאוד הרופא הוא מושג על המשמעות של רמות חומצת השתן, כך שלא צפויה להיות פרודוקטיבי לנהל דיון איתו אלא אם כן הוא באמת מבקש פתוח האמת.
רק לקבל את רמת חומצת השתן שלך, אם היא מעל 5 אז לחסל פרוקטוז ככל שאתה יכול (גם לחסל את כל בירה), וכן בדוק שוב הרמה שלך בעוד כמה שבועות.
רגישות סוכר גורם הבעיה אפילו יותר גרוע!
יש עוד בעיה עם סוכר אחד עצמית להנציח.
לדברי ד"ר ג'ונסון 1, סוכר מפעיל מסלולים משלו בגוף שלך, אלה מסלולים מטבוליים להיות "שהוגברו". במילים אחרות, את הסוכר יותר אתם אוכלים, הגוף שלך הוא יעיל יותר לקלוט אותו; וככל שאתם סופגים, הנזק יותר תעשה.
אתה הופך להיות "רגישים" סוכר ככל שהזמן עובר, וגם רגישים יותר להשפעות הרעילות שלו גם כן.
הצד השני של המטבע הוא, כאשר אנשים מקבלים אפילו חופשה קצרה סוכר, רגישות לסוכר יורדת במהירות ואלו מסלולים מטבוליים להיות "downregulated". המחקר אומר לנו אפילו שבועיים בלי סוכר רב יגרום לגוף להיות פחות תגובתי אליו.
נסה זאת בעצמך! קחו סוכר שבועיים שבתון ולראות איך אתה מרגיש שונה.
האם פירות טוב או רע לך?
יש לזכור כי פירות מכילים גם פרוקטוז, אם כי גורם זה לטיוב פירות שלמים מכילים גם ויטמינים נוגדי חמצון אחרים, להפחית את תופעות מסוכנות של פרוקטוז.
מיצים, מצד שני, הם כמעט מזיק כמו סודה, כי כוס מיץ טעון עם פרוקטוז, והרבה נוגדי חמצון יאבדו.
חשוב לזכור כי פרוקטוז לבדו אינו רשע כמו פירות הם בהחלט מועילים. אבל כאשר אתם צורכים רמות גבוהות של פרוקטוז זה יהיה בהחלט להחריב ביוכימיה ופיזיולוגיה שלך. זכור את המינון פרוקטוז הממוצע הוא 70 גרם ליום מעל הגבול ממליץ 300 אחוז.
אז אנא היזהר עם צריכת הפירות שלך. אתה פשוט צריך להבין כי הוא HFCs לעזאזל כל כך זול, הוא הוסיף כמעט בכל מזון מעובד. גם אם לא צרכו משקאות מוגזים או פרי, קל מאוד לעלות על 25 גרם פרוקטוז מוסתר בתזונה.
אם אתה חסיד מזון גולמי, יש דיאטה וטהור, ופעילות גופנית טוב מאוד, אז אתה יכול להיות יוצא מן הכלל שיכול לחרוג ממגבלה זו ולהישאר בריאים.


תרשים שימושי, כללו להלן, שבו ניתן להשתמש כדי להעריך עד כמה אתה מקבל פרוקטוז בתזונה., זכור, אתה גם עלול לקבל פרוקטוז נוספים אם אתם צורכים כל מזון ארוז כלל, שכן הוא מוסתר כמעט כולם.
Fruit פרי Serving Size למנה Grams of Fructose גרם של פרוקטוז
Limes לימס 1 medium 1 בינוני 0 0
Lemons לימונים 1 medium 1 בינוני 0.6 0.6
Cranberries חמוציות 1 cup 1 כוס 0.7 0.7
Passion fruit פסיפלורה 1 medium 1 בינוני 0.9 0.9
Prune לגזום 1 medium 1 בינוני 1.2 1.2
Apricot משמש 1 medium 1 בינוני 1.3 1.3
Guava גויאבה 2 medium 2 בינוני 2.2 2.2
Date (Deglet Noor style) תאריך (סגנון Deglet נור) 1 medium 1 בינוני 2.6 2.6
Cantaloupe מלון 1/8 of med. 1 / 8 של התרופה. melon מלון 2.8 2.8
Raspberries פטל 1 cup 1 כוס 3.0 3.0
Clementine קלמנטינה 1 medium 1 בינוני 3.4 3.4
Kiwifruit קיווי 1 medium 1 בינוני 3.4 3.4
Blackberries אוכמניות 1 cup 1 כוס 3.5 3.5
Star fruit כוכב פרי 1 medium 1 בינוני 3.6 3.6
Cherries, sweet דובדבנים, מתוק 10 10 3.8 3.8
Strawberries תות 1 cup 1 כוס 3.8 3.8
Cherries, sour דובדבנים, חמוץ 1 cup 1 כוס 4.0 4.0
Pineapple אננס 1 slice 1 פרוסה
(3.5" x .75") (3.5 "x .75") 4.0 4.0
Grapefruit, pink or red אשכוליות, ורוד או אדום 1/2 medium 1 / 2 בינוני 4.3 4.3
Fruit פרי Serving Size למנה Grams of Fructose גרם של פרוקטוז
Boysenberries Boysenberries 1 cup 1 כוס 4.6 4.6
Tangerine/mandarin orange Tangerine / מנדרינה כתומה 1 medium 1 בינוני 4.8 4.8
Nectarine נקטרינה 1 medium 1 בינוני 5.4 5.4
Peach אפרסק 1 medium 1 בינוני 5.9 5.9
Orange (navel) אורנג' (הטבור) 1 medium 1 בינוני 6.1 6.1
Papaya פפאיה 1/2 medium 1 / 2 בינוני 6.3 6.3
Honeydew צוף 1/8 of med. 1 / 8 של התרופה. melon מלון 6.7 6.7
Banana בננה 1 medium 1 בינוני 7.1 7.1
Blueberries אוכמניות 1 cup 1 כוס 7.4 7.4
Date (Medjool) תאריך (Medjool) 1 medium 1 בינוני 7.7 7.7
Apple (composite) אפל (מרוכבים) 1 medium 1 בינוני 9.5 9.5
Persimmon אפרסמון 1 medium 1 בינוני 10.6 10.6
Watermelon אבטיח 1/16 med. 1 / 16 med. melon מלון 11.3 11.3
Pear אגס 1 medium 1 בינוני 11.8 11.8
Raisins צימוקים 1/4 cup 1 / 4 כוס 12.3 12.3
Grapes, seedless (green or red) ענבי, ללא גרעינים (ירוק או אדום) 1 cup 1 כוס 12.4 12.4
Mango מנגו 1/2 medium 1 / 2 בינוני 16.2 16.2
Apricots, dried משמשים מיובשים, 1 cup 1 כוס 16.4 16.4
Figs, dried תאנים, מיובשים 1 cup 1 כוס 23.0 23.0





סוכר מזוקק מסווג כרעל מזיק לגוף !! כי זה כבר מדולדל כוחות החיים שלו, ויטמינים ומינרלים. "מה שנותר מורכב, פחמימות טהור מזוקק. הגוף לא יכול לנצל את זה עמילן פחמימות מעודן אלא אם כן את החלבונים מדולדל, ויטמינים ומינרלים נמצאים. הטבע מספק רכיבים אלה כל צמח בכמות מספקת כדי לעכל פחמימות במפעל מסוים. אין עודף של פחמימות מוסף אחרים. מטבוליזם של פחמימות גורמת להיווצרות של חומצה "מטבוליט רעיל" כגון חומצה וסוכרים חריגה המכילה חמישה אטומי פחמן. מצטבר במוח ובמערכת העצבים סוכרים תקינה בדם אדום התאים. אלה מטבוליטים רעילים להפריע הנשימה של התאים. הם לא יכולים לקבל מספיק חמצן כדי לשרוד ולתפקד כרגיל. הזמן, כמה תאים מתים. זה מפריע לתפקוד של חלק של הגוף הוא התחלה של ניוון המחלה. "2
סוכר לבן הוא קטלני כאשר הם נלקחים על ידי בני אדם משום שהוא מספק רק את מה תזונאים לתאר כמו "ריק" או "עירום" קלוריות. זה חסר מינרלים טבעיים אשר נמצאים סלק סוכר או קנה.
בנוסף, סוכר הוא דבר גרוע יותר משום שהוא מנקז ו מדיחים את הגוף של ויטמינים ומינרלים יקרים באמצעות הדרישה, מערכת העיכול שלה דטוקסיפיקציה חיסול עושה על המערכת כולה של האדם. לכן חיוני הוא איזון הגוף שלנו כי יש לנו דרכים רבות לספק נגד ההלם הפתאומי של צריכת כבד של סוכר. מינרלים כגון נתרן (מן מלח), אשלגן ומגנזיום (מירקות), סידן (מהעצמות) מגויסים בשימוש התמרה כימית; חומצות נייטרלי מיוצרים אשר מנסים להחזיר את גורם חומצה בסיסי מאזן הדם מדינה נורמלית יותר.
סוכר נלקח כל יום מייצר מצב overacid ברציפות, ומינרלים יותר ויותר נדרשים ממעמקי הגוף בניסיון לתקן את חוסר האיזון. לבסוף, על מנת להגן על הדם, כל כך הרבה סידן נלקח מן העצמות והשיניים כי עששת היחלשות בכלל להתחיל. עודף סוכר בסופו של דבר משפיע על כל איבר בגוף. בתחילה, הוא מאוחסן בכבד בצורת גלוקוז (גליקוגן). מכיוון יכולתו של הכבד היא מוגבלת, הצריכה היומית של סוכר מזוקק (מעל הכמות הנחוצה של סוכר טבעי) בקרוב הופך בכבד להרחיב כמו בלון. כאשר הכבד הוא מלא עד אפס מקום המקסימלית שלה, גליקוגן העודף מוחזר הדם בצורה של חומצות שומן. אלה לקחו כל חלק של הגוף מאוחסן באזורים פעיל ביותר: הבטן, הישבן, הירכיים והשדיים.
כאשר המקומות האלה מזיק יחסית מלאים לחלוטין, חומצות שומן מופצים אז בין איברים פעילים, כגון הלב והכליות. אלה מתחילים להאט, ולבסוף הרקמות שלהם להידרדר ולהפוך לשומן. כל הגוף מושפע היכולת מופחת שלהם, לחץ דם נורמלי שנוצר. מערכת העצבים הפאראסימפתטית מושפע; ואיברים נשלטת על ידי זה, כמו המוח הקטן, הופכים להיות לא פעילים או משותק. (תפקוד המוח רגיל נחשב נדיר של כמו להיות כמו ביולוגיים כמו מערכת העיכול). הדם ומערכת הלימפה הם פלשו, וגם את האיכות של כדוריות אדומות מתחיל להשתנות. עודף של תאים לבנים מתרחשת, ויצירת רקמת הופך איטי יותר. סובלנות של הגוף שלנו ואת כוח מחסנת הופכת מוגבלת יותר, ולכן אנחנו לא יכולים להגיב כראוי להתקפות קיצוניים, בין אם הם להיות קר, חום, יתושים או חיידקים.
סוכר מוגזמת יש אפקט חזק mal על התפקוד של המוח. המפתח תפקוד המוח מסודר הוא חומצה גלוטמית, מתחם חיוני נמצא בירקות רבים. ויטמינים מקבוצת B לשחק תפקיד מרכזי חלוקת חומצה גלוטמית לתוך אנטגוניסטית-משלימה תרכובות אשר מייצרים "להתקדם" או "שליטה" התגובה במוח. ויטמינים מקבוצת B מיוצרים גם על ידי חיידקים סימביוטיים אשר חיות במעי שלנו. כאשר סוכר מזוקק היא נלקחה יומי, חיידקים אלו לקמול ולמות, ומלאי שלנו של ויטמינים מקבוצת B מקבל נמוך מאוד. הרבה מדי סוכר גורם אחד מנומנם: היכולת שלנו לחשב ולזכור אבוד.

יצרני הסוכר להמשיך לנסות, בתקווה ולתרום מענקי מחקר נדיבים מכללות ואוניברסיטאות, אך במעבדות המחקר לא לבוא עם משהו מוצק היצרנים יכולים להשתמש. בכל המקרים, את תוצאות המחקר הן חדשות רעות. "הבה נלך אל בור פראי, לשקול את דרכו של אכילה להיות חכם", אמר פרופסור מאוניברסיטת הארוורד, ארנסט הוטן בשנת הקופים, גברים, ו Morons.7 "הבה להפסיק להעמיד פנים מברשות שיניים ומשחת שיניים הם חשובים יותר מכל מברשות נעליים משחת נעליים. זהו מזון חנות נתן לנו שיניים בחנות. " כאשר החוקרים לנשוך את הידיים להאכיל אותם, והחדשות יוצא, זה מביך מסביב. בשנת 1958, טיים דיווח כי ביוכימאי הרווארד ועוזריו עבדה עם רבבות של עכברים במשך יותר מעשר שנים, מימן על ידי סוכר Research Foundation, Inc בהיקף של 57,000 $, כדי לברר כיצד סוכר גורמת עששת השיניים ואיך כדי למנוע זאת. לקח להם עשר שנים לגלות כי אין דרך למנוע סוכר גורמת עששת שיניים. כאשר החוקרים דיווחו על ממצאיהם בכתב העת לרפואת שיניים, מקור הכסף שלהם התייבש. קרן המחקר סוכר נסוגה מתמיכתה. ככל שהמדענים מאוכזב מהם, ככל סוחרי סוכר צריך להסתמך על אנשי פרסום.
סוכרוז: ENERGY "טהור" במחיר
כאשר קלוריות הפך הדבר הגדול בשנת 1920, וכולם לומדים לספור אותם, את סוחרי סוכר הופיע עם המגרש החדש. הם התפארו היו 2500 קלוריות קילו סוכר. קצת מעל קילו ורבע של סוכר היה לייצר 20 אחוזים מהמכסה היומית מוחלט. "אם אתה יכול לקנות כל האנרגיה שלך המזון הכי בזול אתה קונה קלוריות סוכר", אמרו לנו, "הצעת החוק הלוח שלכם השנה יהיה נמוך מאוד. אם סוכר היו שבעה סנטים לקילו, זה יעלה פחות מ 35 $ עבור שנה שלמה. " דרך זולה מאוד להרוג את עצמך. "כמובן, אנחנו לא חיים בכל דיאטה מאוזן כגון," הם הודה מאוחר יותר. "אבל דמות המשרת להצביע על כמה זול הסוכר כמזון אנרגיה בבניין. מה שהיה פעם בגדר מותרות שרק מעטים חסוי יכול ליהנות עכשיו מזון עבור העניים."
מאוחר יותר, סוחרי סוכר שפורסם כי הסוכר היה טהור מבחינה כימית, תוספת סבון השנהב במחלקה הזאת, שהוא 99.9 אחוז טהור נגד 99.44 המהולל של אייבורי אחוזים. "לא אוכל של דיאטה היומיום שלנו טהור," היינו בטוחים. מה היה אמור ידי טוהר, מלבד העובדה הבלתי מעורערת כי כל ויטמינים, מינרלים, מלחים, סיבים וחלבונים הוסרו בתהליך הזיקוק? ובכן, סוחרי סוכר בא עם זווית חדשה על טוהר. "אתה לא צריך למיין את זה כמו שעועית, לשטוף אותה כמו אורז. תבואה כל כמו כל האחרים. בזבוז לא לומד את השימוש בו. עצמות לא חסר תועלת כמו בשר, אין יסוד כמו קפה." "טהור" הוא שם התואר האהוב על סוחרי סוכר, כי זה אומר דבר אחד הכימאים ועוד דבר אל בני תמותה רגילים. כאשר דבש טהור מסומן, זה אומר שזה במצבו הטבעי (נגנב ישירות הדבורים מי עשה את זה), עם מהילה לא עם סוכרוז למתוח אותו ולא שאריות כימיקלים מזיקים אשר יכול להיות מרוסס על הפרחים. זה לא אומר כי הדבש הוא ללא מינרלים כמו ברזל, יוד, זרחן, סידן, ויטמינים או מרובים. יעיל אז הוא תהליך טיהור אשר קנה סוכר וסלק לעבור בתוך בתי הזיקוק כי בסופו של דבר כמו סוכר טהורים מבחינה כימית כמו מורפיום או הרואין כימאי יש על המדפים מעבדה.
מה זה מכוח תזונתי טוהר כימיים מופשט מייצג, דוחפי סוכר לא לספר לנו. עם תחילת מלחמת העולם הראשונה, סוחרי סוכר מצופה התעמולה שלהם עם המגרש מוכנות. "הדיאטנים לדעת את ערך המזון גבוה של סוכר במשך זמן רב", אמר בדרכי התעשייה של 1920. "אבל זה לקח מלחמת העולם הראשונה להכניס את זה הביתה. הכוח אנרגיה הבניין של סוכר מגיע השרירים דקות וזה היה ערך לחיילים כמו מנה נתן להם רגע לפני התקפה הושק". סוחרי סוכר היה מתעקש על כוח האנרגיה של הבניין סוכרוז במשך שנים מכיוון שהוא מכיל שום דבר אחר. אנרגיה קלורי ו להרגל טעם: זה מה יש סוכרוז, ולא שום דבר אחר. כל מזונות אחרים המכילים בתוספת אנרגיה. כל המזונות מכילים חומרים מזינים בצורה של חלבונים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים, או כל אלה. מכיל סוכרוז תקופה הקלורי, האנרגיה.
האנרגיה "מהיר" טוענים סוחרי סוכר לדבר, אילו כוננים חיל הרגלים ששים מעל וכוננים ילדים עד הקיר, מבוסס על העובדה סוכרוז מזוקק אינו מתעכל בפה או בבטן אלא עובר ישירות למעי התחתון ומשם אל זרם הדם. המהירות שבה תוספת סוכרוז נכנס לזרם הדם עושה יותר נזק מתועלת. הרבה בלבול בציבור לגבי סוכר מזוקק מורכב על ידי השפה. סוכרים מסווגים על ידי כימאים כאל "פחמימות". זו מילה מיוצרים פירושו "חומר המכיל פחמן עם חמצן ומימן". אם כימאים רוצה להשתמש במונחים אלה הרמטי במעבדות שלהם כשהם מדברים זה עם זה, בסדר. השימוש של "פחמימות" המילה מחוץ למעבדה, בעיקר תיוג מזון פרסום בעגה-לתאר טבעיים, דגנים דגנים מלאים (אשר היו המזון העיקרי של בני האדם במשך אלפי שנים) ואת אדם מעודן סוכר (שהוא תרופה מיוצר הרעל העיקרי של האנושות רק כמה מאות שנים) הוא מרושע בעליל. זה סוג של בלבול, מאפשר להערים מתורגל על ידי סוחרי סוכר לבלבל אמהות לילדים חרדים לתוך החשיבה צריך סוכר כדי לשרוד.
השימוש של "פחמימות" במילה כדי לתאר סוכר מטעה בכוונה. מאז תיוג משופר של מאפיינים תזונתיים נדרשה על חבילות ופחיות, פחמימות מזוקקות כמו סוכר להיכרך יחד עם פחמימות אלה אשר עשויה או לא עשויה להיות מעודן. סוגים שונים של פחמימות מתווספים יחד סך הפחמימות הכוללת. לכן, ההשפעה של התווית היא כדי להסתיר את תכולת הסוכר מן הקונה זהירים. כימאים להוסיף בלבול על ידי שימוש במילה "סוכר" כדי לתאר קבוצה שלמה של חומרים דומים אך לא זהים. גלוקוז הוא סוכר נמצא בדרך כלל עם סוכרים אחרים, פירות וירקות. זהו חומר מפתח במטבוליזם של כל הצמחים ובעלי החיים. רבים מן המאכלים העיקריים שלנו הופכים הגלוקוז בגופנו. גלוקוז הוא תמיד נוכח בזרם הדם שלנו, והוא נקרא לעיתים קרובות "רמת הסוכר בדם". דקסטרוז, המכונה גם "סוכר ותירס", נגזר סינטטי מעמילן. פרוקטוז הוא סוכר הפירות. מלטוז הוא סוכר הלתת. לקטוז הוא סוכר החלב. סוכרוז הוא סוכר מזוקק עשוי קני סוכר סלק סוכר. גלוקוז מאז ומתמיד מרכיב חיוני במחזור הדם האנושי. ההתמכרות סוכרוז משהו חדש בהיסטוריה של החיה האנושית.
על מנת להשתמש במילה "סוכר" כדי לתאר שני חומרים אשר רחוקים מלהיות זהים, בעלי מבנים כימיים שונים אשר משפיעים על הגוף בלבול מתחמים בדרכים שונות לחלוטין. זה גורם אפשרי להערים יותר מן סוחרי סוכר שאומרים לנו איך הסוכר חשוב כמרכיב חיוני של גוף האדם, כיצד הוא מתחמצן כדי לייצר אנרגיה, איך זה עובר מטבוליזם כדי לייצר חום, וכן הלאה. הם מדברים על גלוקוז, כמובן, אשר מיוצר בגופנו. עם זאת, הוא הוביל מאמינים כי היצרנים מדברים על סוכרוז אשר הוא עשה הזיקוק שלהם. כאשר המילה "סוכר" יכול להיות גלוקוז בדם, כמו גם סוכרוז ב שלך קוקה קולה, זה נהדר עבור סוחרי סוכר אבל זה גס על כולם.
.
CORRECT FOOD COMBINING
בין אם זה דגנים מסוכרים או מאפה וקפה שחור לארוחת בוקר, אם המבורגרים של אותו קוקה קולה לארוחת צהריים או מלא "גורמה" ארוחת ערב בערב, כימית דיאטה האמריקאי הממוצע הוא נוסחה המבטיחה, בועה בועה, בעיות קיבה. אלא אם כן לקחו יותר מדי אינסולין, במצב של הלם אינסולין, צריך סוכר כנוגדן, כמעט אף אחד לא פעם יש סיבה לקחת סוכר לבד. בני אדם זקוקים כמו סוכר כמה שהם צריכים את הניקוטין בטבק. משתוקקים דבר אחד הוא צריך את זה, זה דבר אחר. מאז ימי האימפריה הפרסית לזו שלנו, סוכר יש בדרך כלל נעשה שימוש כדי לקפוץ את טעמו של אוכל, שתייה אחרים, כמרכיב במטבח או בתור תבלין ליד השולחן. הבה נניח בצד לרגע את האפקט הידוע של סוכר (לטווח הארוך ולטווח הקצר) על המערכת כולה ולהתרכז ההשפעה של סוכר נלקח בשילוב עם מזונות אחרים יומי.
כשסבתא הזהיר כי עוגיות מסוכרות לפני הארוחות "יקלקל ארוחת הערב שלך", היא ידעה על מה היא מדברת. ההסבר שלה לא יכול להיות מרוצה כימאי אבל, כמו עם אקסיומות מסורתיות רבות מן החוק פסיפס על אוכל כשר והפרדה במטבח, כללים אלה מבוססים על שנים של ניסוי וטעייה נוטים להיות צודק על הכפתור. המחקר המודרני ביותר בשילוב מזון הוא גילוי עמל הדברים סבתא לקחה כמובן מאליו. כל דיאטה או משטר שנעשו לצורך אחת של ירידה במשקל הוא מסוכן, מעצם הגדרתו. השמנה היא דיברה על וטופלו כמחלה של המאה ה -20 באמריקה. השמנה אינה מחלה. זה רק סימפטום, סימן אזהרה שהגוף שלך הוא מקולקל. דיאטה כדי לרדת במשקל טיפשי ומסוכן כמו נטילת אספירין כדי להקל על כאב ראש לפני שאתה יודע את סיבת כאב הראש.
היפטרות סימפטום זה כמו לכבות אזעקה. זה משאיר את הסיבה הבסיסית ללא שינוי. כל דיאטה או משטר נערך במטרה כלשהי קצר של שיקום הבריאות הכוללת של הגוף שלך הוא מסוכן. אנשים הסובלים מעודף משקל רבים סובלים מתת. (ד"ר קרטיס ה ווד מדגיש נקודה זו בספרו 1971, מפוטם אבל מתת תזונה.) פחות אכילה יכולה להחמיר את המצב הזה, אלא אם כן עוסקת איכות המזון במקום הכמות רק שלה. אנשים רבים, הרופאים כלל, מניחים כי אם הוא איבד משקל, שומן אבוד. זה לא בהכרח כך. כל דיאטה שבה גושים כל פחמימות יחד מסוכן. כל דיאטה שאינה לשקול את איכות פחמימות עושה את האבחנה החיונית לחיים ולמוות בין, פחמימות טבעי מזוקק כמו דגנים וירקות שלמים אדם מעודן פחמימות כמו סוכר וקמח לבן הוא מסוכן. כל דיאטה הכוללת סוכר מזוקק וקמח לבן, לא משנה מה השם "המדעי" מוחל להם, היא מסוכנת.
בעיטות סוכר וקמח לבן החלפת דגנים מלאים, ירקות ופירות טבעיים העונה, הוא הליבה של כל משטר טבעי הגיוני. שינוי באיכות של פחמימות שלך יכול לשנות את איכות החיים ואת הבריאות שלך. אם אתם אוכלים מזון טבעי באיכות טובה, כמות נוטה לדאוג לעצמו. אף אחד לא הולך לאכול חצי תריסר סלק סוכר או ארגז שלם של קני סוכר. גם אם הם עושים, זה יהיה מסוכן פחות כמה גרמים של סוכר. סוכר של כל מיני טבעי סוכרים, כגון אלה דבש פירות (פרוקטוז), כמו גם את הדברים לבן מזוקק (סוכרוז), נוטה לעצור את הפרשת מיצי הקיבה ויש להם השפעה מרסנת על היכולת הטבעית של הקיבה לעבור . סוכרים שאינם מתעכלים בפה, כמו דגנים, או בבטן, כמו בבשר החי. כאשר נלקח לבד, הם עוברים במהירות דרך הקיבה אל המעי הדק. כאשר סוכרים נאכלים עם מזונות אחרים, אולי בשר ולחם בתוך כריך, הם הרים בקיבה למשך זמן מה.
סוכר בלחם ואת קולה לשבת שם עם המבורגר לבין לחמניה מחכה להם להתעכל. בעוד הבטן עובדת על חלבון מן החי העמילן בלחם מעודן, תוספת של הסוכר למעשה ערבויות תסיסה חומצה מהירה בתנאים של חום ולחות קיימים בבטן. קובייה אחת של סוכר בקפה שלך אחרי כריך מספיק כדי להפוך את הבטן לתוך לפרמנטור. אחת סודה עם המבורגר מספיק כדי להפוך את הבטן לתוך עדיין. סוכר על דגני בוקר, אם אתה קונה את זה מסוכרים כבר בקופסה או להוסיף את זה בעצמך, כמעט מבטיחה תסיסה חומצה.
מאז תחילת הזמן, חוקי הטבע נצפו, בשני המובנים של המילה, כשמדובר בשילוב אכילת מזונות. ציפורים נצפו חרקים אכילה בתקופה אחת ביום וזרעים בבית אחר. בעלי חיים אחרים נוטים לאכול מזון אחד בכל פעם. אוכל בשר חיות לקחת חלבון שלהם גלם ישר. ב המזרח, הוא המסורתי לאכול יין ויאנג לפני. מרק מיסו (חלבון סויה מותססים, יאנג) לארוחת בוקר, דג נא (יותר חלבון יאנג) בתחילת הארוחה, לאחר מכן מגיע אורז (שהוא יאנג פחות מיסו, דגים), ואז את הירקות שהם יין. אם אי פעם לאכול אצל משפחה יפנית מסורתית להפר את הסדר הזה, עדות המזרח (אם החברים שלך) יתקנו לך בנימוס אך בתקיפות. החוק שנצפו על ידי יהודים אורתודוקסים אוסר שילובים רבים באותה ארוחה, במיוחד בשר ומוצרי חלב. כלי מיוחד לארוחה חלבית וכלים שונים לארוחת בשר לחזק את הטאבו על המקור של האוכל במטבח.
האדם למד בשלב מוקדם מאוד של המשחק מה שילובים לא תקין של המזון יכול לעשות למערכת האנושית. כשהגיע כאב בטן מן שילוב של פירות טריים עם דגנים או דבש עם דייסה, הוא לא להגיע טבלית נגד צרבת. הוא למד לא לאכול ככה. כאשר גרגרנות לבין עודף הפכה נפוצה, קודים דתיים המצוות היו מופעל נגדה. גרגרנות היא חטא הון ברוב הדתות, אבל אין אזהרות ספציפיות או מצוות דתיות נגד סוכר מזוקק, כי סוכר התעללות כמו שימוש בסמים, לא להופיע על בימת העולם עד מאות שנים אחרי ספרי קודש הלך העיתונות.
"למה אנחנו צריכים לקבל כרגיל את מה שאנו מוצאים גזע של בני אדם חולים נחלש?" ד"ר הרברט מ 'שלטון שואל. "אנחנו חייבים תמיד לקחת את זה כמובן מאליו כי נוהלי אכילה הנוכחי של בני תרבות הם נורמליים? ... עבירה בצואה, צואה רכה, צואה מושפעים, צואה חצצי, גז עבירה הרבה, קוליטיס, טחורים, דימום עם צואה, את הצורך בשירותים נייר נסחפים למסלול של נורמלי ". 8
כאשר עמילנים וסוכרים מורכבים (כמו אלה דבש ופירות) מתעכלים, הם מתפרקים לסוכרים פשוטים בשם "מונוסכרידים", שהם חומרים שמיש-nutriments. כאשר עמילנים וסוכרים נלקחים יחד ועוברים תסיסה, הם מחולקים פחמן דו חמצני, חומצה אצטית, אלכוהול ומים. למעט המים, כל אלה הם רעלים, חומרים שמיש. כאשר חלבונים מתעכלים, הם מפורקים לחומצות אמינו, שהן חומרים שמיש-nutriments. כאשר חלבונים נלקחים עם סוכר, הם להרקב, הם מחולקים במגוון ptomaines ו leucomaines, שהם חומרים nonusable-רעלים. Enzymic העיכול של מזונות ומכין אותם לשימוש על ידי הגוף שלנו. חיידקי ריקבון שהופך אותם ראויים לשימוש על ידי הגוף שלנו. התהליך הראשון נותן לנו nutriments, השני נותן לנו רעלים.
הרבה שעובר לתזונה המודרנית היא אובססיה מאניה עבור ספירה כמותית. הגוף הוא כאל חשבון צ'ק. הפקדה קלוריות (כמו דולר) ולסגת אנרגיה. חלבונים הפקדה, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים מאוזן כמותית, והתוצאה, באופן תיאורטי, הוא גוף בריא. אנשים להעפיל בריאים כמו היום אם הם יכולים לזחול מהמיטה, להיכנס למשרד להיכנס אם הם לא יכולים לעשות את זה, להתקשר לרופא להעפיל לשלם אשפוז חולה, שאר תרופה משהו לשלם יום בלי לעבוד כדי באדיבות מלאכותי כליות, של משלמי המסים. אבל מה זה רווח אם מישהו הקלוריות הנדרשת באופן תיאורטי וחומרים מזינים צורכים מדי יום, אך זה מקרי לאכול-on-the ריצה, חטיף בזמן אוסף של מזונות putrefies לתסוס במערכת העיכול? מה זה טוב אם הגוף מוזן חלבון, רק כדי לקבל אותו להרקב בתעלת העיכול? פחמימות כי לתסוס במערכת העיכול הופכים אלכוהול חומצה אצטית, לא מונוסכרידים לעיכול. "כדי להפיק מזון מהמזון שאכלו, הם חייבים להיות מעוכל", הזהיר Shelton שנים. "הם לא צריכים להירקב". בטח, הגוף יכול להיפטר מן הרעלים דרך השתן ואת הנקבוביות, כמות הרעלים בשתן נלקחת כמדד מה קורה במעי. הגוף עושה להקים סובלנות רעלים אלה, בדיוק כפי שהיא מתאימה בהדרגה את צריכת ההרואין. אבל, אומר שלטון, "את אי הנוחות מהצטברות של גז, ריח רע מהפה, ואת הריחות הרעים ולא נעימה אינם רצויים כמו הם רעלים" .9
76 דרכים נוספות סוכר יכול להרוס את הבריאות שלך
בנוסף לזרוק את הומאוסטזיס הגוף ומחולל הרס על תהליכי חילוף החומרים שלך, עודף סוכר יש מספר השלכות משמעותיות אחרות.
ננסי אפלטון, PhD, מחבר הספר ליק הרגל סוכר , תרמו רשימה מקיפה של דרכים רבות סוכר יכול להרוס את הבריאות שלך מתוך מספר עצום של כתבי עת רפואיים ופרסומים מדעיים אחרים.
1. סוכר יכול לדכא את המערכת החיסונית ולפגוע ההגנות שלך מפני מחלות זיהומיות.
2. סוכר מרגיז את היחסים המינרלים בגוף שלך:. גורם ליקויים כרום ונחושת מפריע ספיגת סידן ומגנזיום
3. סוכר עלול לגרום לעלייה מהירה של אדרנלין, היפראקטיביות, חרדה, קשיי ריכוז, ואת למוזרות אצל ילדים.
4. סוכר יכול לייצר עלייה משמעותית הכולסטרול הכללי, טריגליצרידים וכולסטרול רע וירידה הכולסטרול הטוב.
5. סוכר גורמת לאובדן גמישות הרקמה והתפקוד.
6. סוכר מזין תאים סרטניים כבר קשור להתפתחות סרטן השד, השחלות, סרטן הערמונית, סרטן החלחולת, הלבלב, דרכי המרה, הריאות, כיס המרה והקיבה.
7. סוכר יכול להגביר את רמות בצום של גלוקוז יכול לגרום היפוגליקמיה ריאקטיבית.
8. סוכר יכול להחליש את מאור.
9. סוכר יכול לגרום לבעיות רבות במערכת העיכול, כולל:. העיכול עיכול חומציים, ספיגה בחולים עם מחלות מעי פונקציונלי, גדל הסיכון של מחלת קרוהן, קוליטיס כיבית
10. סוכר יכול לגרום להזדקנות מוקדמת. למעשה, הגורם החשוב ביותר כי הוא מאיץ את הזדקנות אינסולין, אשר מופעלת על ידי סוכר
11. סוכר יכול להוביל לאלכוהוליזם.
12. סוכר עלול לגרום הרוק שלך להיות חומציים, עששת, מחלות חניכיים.
13. סוכר תורם להשמנה.
14. סוכר יכול לגרום מחלות אוטואימוניות כגון:. דלקת פרקים, אסטמה, טרשת נפוצה
15. סוכר מאוד מסייעת צמיחה בלתי מבוקרת של קנדידה אלביקנס (זיהומים פטרייתיים)
16. סוכר יכול לגרום לאבני מרה.
17. סוכר עלול לגרום דלקת התוספתן.
18. סוכר יכול לגרום לטחורים.
19. סוכר עלול לגרום דליות. סוכר יכול להעלות את רמת הסוכר ותגובות אינסולין משתמשים גלולות למניעת הריון.
20. סוכר יכול לתרום לאוסטאופורוזיס. סוכר יכול לגרום לירידה ברגישות לאינסולין שלך ובכך לגרום רמות אינסולין גבוהות באופן חריג, ובסופו של דבר לסוכרת.
21. סוכר יכול להוריד את רמות ויטמין E.
22. סוכר יכול להגביר את לחץ הדם הסיסטולי שלכם.
23. סוכר יכול לגרום לנמנום וירידה בפעילות לילדים.
24. צריכת סוכר גבוהה מגבירה מתקדמים סוף glycation מוצרים (AGEs), שהן מולקולות סוכר לצרף וחלבונים נזק בגוף. AGEs לזרז את הזדקנות של תאים, אשר עשוי לתרום למגוון של מחלות כרוניות קטלניות.
25. סוכר יכול להפריע בספיגת שלך של חלבון.
26. סוכר גורם אלרגיות למזון.
27. סוכר עלול לגרום רעלת היריון במהלך ההיריון.
28. סוכר יכול לתרום אקזמה בילדים.
29. סוכר יכול לגרום לטרשת עורקים ומחלות לב וכלי דם.
30. סוכר יכול לפגוע מבנה ה-DNA שלך.
31. סוכר יכול לשנות את המבנה של חלבונים לגרום לשינוי קבוע הדרך החלבונים לפעול בגוף.
32. סוכר יכול להפוך את גיל העור שלך על ידי שינוי מבנה של קולגן.
33. סוכר עלול לגרום קטרקט קוצר ראייה.
34. סוכר עלול לגרום אמפיזמה.
35. צריכת סוכר גבוהות עלולות לפגום הומאוסטזיס הפיזיולוגי של מערכות רבות בגוף.
36. סוכר מוריד את היכולת של אנזימים לתפקד.
37. צריכת סוכר גבוהה יותר אצל אנשים עם מחלת פרקינסון.
38. סוכר יכול להגדיל את גודל הכבד שלך על ידי הפיכת בתאי הכבד שלך להתחלק, וזה יכול להגדיל את כמות השומן בכבד, המוביל מחלת כבד שומני.
39. סוכר יכול להגדיל את גודל הכליה לייצר שינויים פתולוגיים בכליות כגון היווצרות של אבנים בכליות. פרוקטוז מסייעת לעודד את שיעורי מחלת כליות. 1
40. סוכר עלול לגרום נזק הלבלב שלך.
41. סוכר יכול להגדיל את אגירת נוזלים של הגוף.
42. סוכר הוא האויב מספר 1 של תנועת המעיים שלך.
43. סוכר יכול לסכן את הציפוי הפנימי של נימים שלך.
44. סוכר יכול להפוך את הגידים שלך שביר יותר.
45. סוכר יכול לגרום לכאבי ראש, כולל מיגרנות.
46. סוכר יכול להקטין את יכולת הלמידה, להשפיע לרעה על ציונים של ילדיך לגרום להפרעות למידה.
47. סוכר יכול לגרום לעלייה גלי דלתא, אלפא, תטא במוח, אשר יכול לשנות את היכולת לחשוב בבהירות.
48. סוכר יכול לגרום לדיכאון.
49. סוכר יכול להגביר את הסיכון של גאוט.
50. סוכר יכול להגביר את הסיכון למחלת אלצהיימר. מחקרים מראים כי MRI מבוגרים 60 ומעלה שיש להם חומצת שתן גבוהה 4-5 פעמים סיכוי גבוה יותר לפתח דמנציה וסקולרית, הצורה השניה בשכיחותה של דימנציה לאחר 0.1 אלצהיימר
51. סוכר יכול לגרום לחוסר איזון הורמונאלי, כגון: הגדלת הצמיחה אסטרוגן אצל גברים, תוך העצמת PMS, ולהפחית הורמון.
52. סוכר עלול לגרום סחרחורת.
53. דיאטות גבוה סוכר יגדיל רדיקלים חופשיים סטרס חמצוני.
54. דיאטה סוכרוז גבוהה של נבדקים עם מחלת כלי דם היקפיים מגביר באופן משמעותי את הידבקות טסיות הדם.
55. צריכת סוכר גבוהה על ידי בני נוער בהריון יכולה להוביל לירידה משמעותית משך ההיריון קשורה לסיכון כפול, גדל לאספקת קטן תמורת הריון בגיל (SGA) תינוק.
56. הסוכר הוא חומר ממכר.
57. סוכר יכול להיות משכר, בדומה לאלכוהול.
58. סוכר שניתנה פגים יכולים להשפיע על כמות הפחמן הדו חמצני שהם מייצרים.
59. ירידה בצריכת סוכר יכול להגביר את יציבות רגשית.
60. השינויים בגוף שלך סוכר ל 2 עד 5 פעמים יותר שומן בדם מאשר עמילן.
61. הספיגה המהירה של הסוכר מקדמת צריכת מזון מופרזת נושאים מהשמנת יתר.
62. סוכר יכול להחמיר את התסמינים של ילדים עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD).
63. סוכר משפיעה לרעה על הרכב אלקטרוליט השתן.
64. סוכר יכול לפגוע תפקוד בלוטת יותרת הכליה שלך.
65. סוכר יש פוטנציאל של גרימת תהליכים מטבוליים חריגים, אנשים בריאים בריא, ובכך לקדם מחלות ניווניות כרוניות.
66. האכלות תוך ורידי (IVs) של מי סוכר יכולים לנתק החמצן למוח שלך.
67. סוכר מעלה את הסיכון של מחלת הפוליו.
68. צריכת סוכר גבוהות עלולות לגרום להתקפים אפילפטיים.
69. סוכר גורם ללחץ דם גבוה אצל אנשים שמנים.
70. ביחידות לטיפול נמרץ, הגבלת הסוכר מציל חיים.
71. סוכר עלול לגרום מוות של תאים.
72. ב מרכזי שיקום לנוער, כאשר הילדים הועלו על דיאטות סוכר נמוך, חלה ירידה 44 אחוז התנהגות אנטי חברתית.
73. סוכר מייבש תינוקות.
74. סוכר יכול לגרום למחלות חניכיים.
עכשיו הוא צריך להיות צלול עד כמה סוכר הוא מזיק. אתה פשוט לא יכול להשיג את התואר הגבוה ביותר שלך של בריאות וחיוניות אם אתם צורכים כמות משמעותית של זה.
למרבה המזל, יש לגוף יכולת מדהימה לרפא את עצמו כאשר ניתנה תזונה בסיסיים שהוא צריך, ואת הכבד שלך יש יכולת מדהימה להתחדש. אם אתה מתחיל לבצע שינויים היום, הבריאות שלך יתחילו להשתפר, אתה חוזר למצב של חיוניות שהטבע התכוון.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב