דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המזורז למדרסים הביו מכניים 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2558 פעמים ]

לדעת רבים, מדרסים ביו מכניים מייצגים את חזית תחום האורטופדיה. מלבד העובדה שנוצרה הסכמה בדבר הדרישה למדרסים מן הסוג הזה, גם בקרב הלקוחות עצמם נפתח כעת מגוון גדול יותר של אפשרויות טיפול. כיום מדרסים ביו מכניים נחשבים למתוחכמים יותר מן המדרסים הרגילים, אך חשוב לזכור כי הם אינם מתאימים לכל אחד. התאמת מדרסים ביו מכניים חייבת להיעשות לאחר התייעצות עם איש מקצוע, מדידות של כף הרגל ובחירת סוג המוצר המתאים. אך מה הם מדרסים ביו מכניים, כיצד הם מאופיינים ומה סוג הטיפול שהם מציעים?

 

המאפיינים הבולטים של מדרסים ביו מכניים

מדרסים קשיחים המונעים את שקיעת כף הרגל אל תוך הרפידה נקראים מדרסים ביו מכניים. הקשיחות של המדרס לא רק מונעת את בלאי המדרס, אלא גם מסייעת לעיצוב מחדש של כף הרגל. ההשפעה של מדרסים ביו מכניים טובה יותר מזו של המדרסים הרכים, משום שהיא מאפשרת שמירה על הצורה הרצויה והמומלצת. כידוע, מטרת המדרסים היא לא רק לספק יציבה נוחה, אלא גם לפזר את הלחץ המופעל על כף הרגל מכיוון הגוף, לעזור בהזרמת הדם, למנוע כאבי שרירים ועצמות ועוד. מדרסים ביו מכניים מותאמים על פי מידות הנלקחות כאשר כף הרגל נמצאת באוויר, ולכן סוג הקשת מאובחן בצורה מדויקת. שיטת מדידה זו אידיאלית גם עבור מטופלים הסובלים מפלטפוס, משום שהנחת כף הרגל על הרצפה משנה את צורת הקשת ופוגעת בהתאמת המדרס. גם מבחינת עמידות יש למדרס הביו מכני יתרונות, ומדרסים באיכות גבוהה יכולים לפעמים לשרת נאמנה את המטופל לאורך תקופה של חמש שנים. בנוסף על כך, מדרסים ביו מכניים מיועדים לא רק עבור נעליים ספורטיביות או נעליים ללא עקב, אלא מתאימים גם לסנדלים מעודנים ונעלי אלגנט.

 

האם המדרסים הביו מכניים הם הפיתרון שחיכיתם לו?

מדרסים ביו מכניים לרוב יהיו עשויים מפלסטיק או גרפיט, ומצופים בעור על מנת לשמור עליהם. עם זאת, חשוב לזכור כי מדרסים ביו מכניים אינם מתאימים לכל רגל. התייעצות עם אורטופד יכולה ללמד אתכם רבות לגבי סוג המדרס הרצוי עבורכם, משום שמדרס ביו מכני מיועד לטיפול בבעיות יציבה הנובעות ממקרים כמו קשת נמוכה, קריסה פנימית בה העקב נכנס פנימה, נטייה של העקב החוצה או פעילות ספורטיבית מוגברת. לסיכום, מדרסים ביו מכניים הם העתיד של כל מי שסובל מבעיות גב. בדרך כלל חברות המייצרות מדרסים ביו מכניים מספקות גם תקופות אחריות ארוכות יותר, משום שמדובר על אביזר עמיד ואמין. אם יש לכם כאבי רגליים פתאומיים, או אם תמיד סבלתם מכאבי גף, יכול להיות שהמדרסים הביו מכניים הם הפיתרון שחיכיתם לו. גשו למדידה של הרגל, והזמינו בהקדם מדרס אשר יכול לשפר את איכות חייכם בצורה ניכרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב