דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנעליים האורטופדיות: לא מה שחשבתם 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2196 פעמים ]

הניסיון מראה כי לרובנו יש דעה מוטעית על רכישת אביזרים אורטופדיים, הנובעת ממגוון נרחב של מיתוסים נפוצים אשר במהלך השנים איבדו לחלוטין את אחיזתם במציאות. על מנת להבטיח כי כל אחד מאיתנו יקבל החלטה שקולה ואחראית אודות הצורך הפרטי שלו או של בני המשפחה ברכישת נעליים אורטופדיות, חשוב להכיר תחילה את מגוון האפשרויות וההיצע העומד בפנינו לבחירה במכונים אורטופדיים ובחברות יצרן של אביזרים אורטופדים שונים. כמו כן, עניין חשוב לא פחות הוא לשמור על מודעות גבוהה הן בנוגע לחסרונות והן בנוגע ליתרונות המלווים רכישה של נעליים אורטופדיות.

 

ניפוץ מיתוסים על נעליים אורטופדיות

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בנוג לנעליים אורטופדיות הוא המחיר. רובנו נוהגים להתייחס בחשדנות אל הנעליים האורטופדיות, ולצאת מתוך נקודת הנחה כי מחירם של נעליים מהסוג הזה גבוה בהרבה ממחירם של נעליים שאינן עומדות בתקנים אורטופדיים ואינן מותאמות לרגל באופן אישי. כמו כן, אחרים מחזיקים בדעה מוטעית אודות עיצובים אפשריים של נעליים אורטופדיות. בהתייחס אל מחיר הנעליים, רבים נוטים לחשוב כי הרכישה כרוכה בהשקעה יוצאת דופן. בפועל, כמעט שאין הבדל בין מחירי הנעליים הסטנדרטיות בחנויות השונות ובין רכישה של נעליים המעניקות תמיכה אורטופדית. בדרך כלל, נוכל לרכוש נעליים אורטופדיות איכותיות, אשר עתידות לשרת אותנו נאמנה לאורך שנים ארוכות, במחירים שלא עולים על מאות שקלים בודדים. למעשה, גורלו של המיתוס על פיו נעליים אורטופדיות יקרות יותר מנעליים אחרות הוא להתנפץ ולחלוף מן העולם.

 

נעליים אורטופדיות בדגש על עיצוב וחדשנות

מיתוס אחר שחשוב לא פחות לנפצו, הוא המיתוס על פיו לא ניתן למצוא נעליים אורטופדיות בעיצובים הרצויים לנו ועלינו להסתפק בעיצובים שמרניים. בפועל, ניתן לרכוש נעליים אורטופדיות, המיוצרות על ידי חברות מובילות, במגוון נרחב ביותר של עיצובים ולכן כל אחד יכול למצוא את מבוקשו ואת אותן הנעליים שיתנו את המענה המדויק ביותר לטעמו האישי. יתרה על כך, קיימת האופציה גם לרכוש נעליים אורטופדיות בעיצובים מרשימים, המאפשרים התאמה מלאה הן ללבוש השגרתי והן לשעות הערב. בעבור גברים, נשים וילדים פתוחות כיום אפשרויות רבות, שונות, צבעוניות וססגוניות ולמעשה, כמעט שלא ניתן להבחין בהבדלים בין המבחר הקיים בעבור נעליים סטנדרטיות ובין המבחר לרכישת נעליים אורטופדיות. בהקשר הזה, חשוב לשבור מיתוס נוסף, על פיו נעליים אורטופדיות משרתות בעיקר את בני גיל הזהב. האמת היא שמדובר על המיתוס השגוי והמזיק ביותר, כיוון שרכישה מוקדמת של נעליים אורטופדיות עתידה להוביל לתמיכה איכותית בכף הרגל ובקרסול כבר מגיל צעיר. השימוש באביזרים מן הסוג הזה יכול למנוע או להקל בצורה גורפת ומשמעותית על כאבי הרגליים בזמן עמידה והליכה בגיל מבוגר. כלים אלו ואחרים אותם מספקת לנו האורטופדיה נועדו לשרת אותנו, ולכן כדאי לנצל אותם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב