דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחקרים בנושא פליירים. 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2476 פעמים ]

 

חוקרים רבים ניסו לחקור את תחום הפירסום ואת הדרך בה מדיומים של פירסום משפיעים עלינו. כאשר מדובר בפירסום קיימות פלטפורמות רבות שניתן לפרסם בהם חברות עסקים ומוצרים. לכל אחת מהפלטפורמות קיימת  השפעה שונה עלינו במודע ולא במודע. כאשר אנחנו באים לחקור את התחום הפירסום כדאי לעשות הבחנה בין פירסום מודפס לפירסום בוידיאו.

מחקרים מראים שמדיום הפירסום הפופלארי ביותר בתחום הפירסום המודפס הוא הדפסה של פליירים פירסומיים שמחולקים ללקוחות. על מנת להגיע למסקנה שפליירים הם אמצעי הפירסום הפופלוארי ביותר עשו חוקרים מחקרים בבתי דפוס שונים על מנת לגלות מהו מוצר הדפוס שהכי הרבה מדפיסים אותו. מתוך מאה בתי דפוס פלייירם פירסומיים היו למוצר פירסום הפופלארי ביותר בשמונים וחמש בתי דפוס.

 לאחר שחוקרים קיבלו את האינפורמציה הזאת עלתה השאלה מה יש בפליירים שהופכים אותם למוצר כל כך שימושי ופופולארי. חוקרים החליטו להעביר שאלונים למאה בתי עסק שבחרו להדפיס פליירים לעסק שלהם על מנת לגלות מדוע הם בחרו דווקא בפליירים כאמצעי פירסום. התוצאות של המחקר מראות שהסיבה העיקרית שעסקים בוחרים בהדפסת פליירים כאמצעי פירסום מועדף היא שפליירים יוצרים חשיפה גדולה מאוד. בעלי עסקים מבינים שיש כח גדול בחשיפה של שם בית העסק שלהם.

 פליירים מספקים את החשיפה לבתי העסק שזקוקים לה. בנוסף לזה מתחבר נושא המחיר של הפליירים שיוצא משתלם לעסקים יחסית לתוצאות שלהם. על מנת לפרסם עסק בצורה אפקטיבית דרוש תקציב גדול מאוד לפירסום. פירסומות בטלויזיה ופירסומות בעיתונים הם פלטפורמות פירסומיות יקרות מאוד שלא כל עסק יכול לעמוד בהם. פליירים לעומת זאת הם אמצעי פירסום ששווה לכל כיס.

בתי דפוס מציעים דילים משתלמים להדפסה של פליירים שגורמים לעסקים רבים לבחור בהם כאמצעי פירסום קל ויעיל. כאשר אנחנו מדפיסים פליירים באפשרותינו לבחור בהדפסה באופסט שמאפשרת לנו לשלם מחיר משתלם ביותר עבור כמות גדולה מאוד של הדפסות של פליירים. בזכות מכונת האופסט אנשים יכולים להדפיס כמות גדולה של פליירים וליצור חשיפה גדולה מאוד לבית העסק שלהם. הבחירה בפליירים כאמצעי פירסום בהפצה המונית היא בחירה לעסקים שרוצים להגיע למספר גדול מאוד של לקוחות. עוד נתון שעולה מהמחקרים שנעשו בנושא של פליירים מראים שהיכולת של פליירים לפרסם עסקים בשכונה מסויימת בה העסק ממוקם הופכים את הפליירים למוצר פירסום נחשק.

 עסקים שממוקמים בתוך שכונות מגורים מוצאים בפליירים כמדיום היעיל ביותר עבורם לפרסם את עצמם וליצור לעצמם חשיפה. לעיתים כאשר אנחנו מנהלים עסק שכונתי מספיק לנו שדיירי השכונה ישמעו עלינו על מנת להצליח להתחיל להרוויח. פליירים מיצרים פירסום שכונתי טוב מאוד עבור עסקים שמעוניינם לפרסם את עצמם בשכונת מגורים מסויימת ומאפשרים לנו ליצור חשיפה ומודעות לאנשים שמתגוררים סביב העסק שלנו. בחירה בפליירים לצורך פירסום היא בחירה במוצר פירסום פופלארי שמוכיח את עצמו ויעילותו בצורה בדוקה ומוכחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב