דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כל כך חשוב לבנות אתר אינטרנט לעסק שלך 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2294 פעמים ]

בעידן האינטרנט של היום אין ספק – אם אין לך אתר תדמית אתה לא ממש קיים, אחד הדברים הראשונים שאני מחפש היום על העסק איתו שוחחתי בטלפון או ביקרתי הוא אתר האינטרנט שלו, אני גם מחפש לראות אם האתר עדכני ז"א שעסק או החברה השקיעו זמן ומשאבים לשמור על האתר מעודכן, האם הושקע זמן ומחשבה בבניית האתר, אני ללא ספק אתאכזב למצוא אתר פשוט וחסר עיצוב בחברה שמכבדת את עצמה, ללא כל צל של ספק האינטרנט היום הוא הכרח ולא צורך, כל עסק שמכבד את עצמו חייב להיות באינטרנט, וככל שהאתר שלו יהיה פונקציונאלי ומועיל לגולש ומעוצב בצורה טובה ומכובדת כך גם הרושם שהם מעבירים לגולש יהיה בעל אפקט.

מדוע חשוב להשקיע באתר עבור בית העסק?

אנחנו חיים בתקופה אלקטרונית, תקופה בה אנשים מנהלים את אורך החיים שלהם באמצעות האינטרנט, אשר זמין להם עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים. אנשים מחוברים דרך מחשבים ניידים, טלפונים חכמים ושאר מכשירים מתקדמים לאינטרנט כל הזמן והחיבור הזה הוא גם חיבור התנהגותי, אם אני צריך למצוא עסק או אדם מסוים מה הסיכוי שאחפש את ספר דפי הזהב כדי להתחיל לדפדף, אז אני אבהיר ראשית אני כבר לא מחזיק את הספר עב הכרס גם מבחינת שמירת הסביבה אני מתנגד לכריתת עצים עבור הדפסה של ספר כזה שגם כך לא משמש ליותר מתקופה של שנה.

שנית למה להסתבך בדפדוף אין סופי במודעות בגודל של מיקרונים?

לא עדיף לגלוש לגוגל ולהקליק את שם העסק ולגלוש לאתר שלו ותוך שניות בודדות למצוא את מבוקשי, באם זה מספר טלפון או מוצרים או כל שירות אחר שאבקש.

בניית אתרים- נקודות חשובות

בגלל המודעות ההולכת וגוברת והתחרות היותר חזקה שקיימת היום בעולם האינטרנט בניית אתר אינה פעולה שמספיקה  כדי לקדם את העסק שלכם, עליכם להשקיע המון משאבים וחשיבה בתהליך של בניית אתר . אתם חייבים לחשוב מה יגרום להבדל בהשגת מטרותיו של הגולש בכניסה לאתר שלכם אל מול האתר של המתחרים שלכם?,  יכול להיות גם מה שיבדל את העסק שלכם מעסקים אחרים ויגרום לאנשים לבחור לקנות דווקא אצלכם, והמשהו הזה הוא ההבדל שבין בניית אתר לבד או בבנייה אצל מתכנת שחושב שעצם הבנתו בקוד הבנייה מספיק כדי לבנות לכם אתר.

אז התשובה היא לא

בניית אתר היא קודם כל הכנה של אפיון מדויק של מה מטרת האתר וכיצד נשיג אותה בצורה הטובה ביותר.

אח"כ מגיע שלב העיצוב, כיצד מתרגמים את האפיון לעיצוב שמשדר את המסר וגורם לגולש לבצע את אשר אתם רוצים שיבצע, ושאת כדאי לעשות אצל מעצב שמעצב אתרי אינטרנט ולא רק פליירים או מודעות דפוס.

בסופו של דבר  המתכנת לוקח את כל המרכיבים ובונה אתר תוך התחשבות במנועי החיפוש ופרמטרים חשובים שהוא צריך לעמוד בהם כדי שהאתר יתאים לכל הדרישות הקפדניות של תקני W3C.

בניית אתר אינטרנט הינו תהליך מורכב וחשוב לא פחות לדעת אצל מי כדאי לבנות את האתר, כאשר תפנו לקבל הצעות מחיר תגלו שההצעות יחלו ממחיר נמוך מאוד ועד למחירים מרקיע שחקים, ההחלטה היא לדעת מה התמורה שמקבלים עבור התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

מאיה ויז'ן מתמחה בבנייה ועיצוב אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב