דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפור דיאטה - דיאטה משפחתית 

מאת    [ 04/10/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2756 פעמים ]

אני רחלי, יש לי אחות הצעירה ממני בשנתיים, אחת ויחידה ושמה נעמה. אף פעם לא הייתי טיפוס חברותי במיוחד, למעשה, אני מודה שאני די אנטיפתית, והעובדה שלא הכי השגחתי במשקלי לא כל כך תרמה לי. אימא הייתה נאנחת שוב ושוב, "מה יהיה איתך רחלה? אם תמשיכי ככה לעולם תמצאי חתן ראוי", ואני מתוך עקשנותי הילדותית, ועוד בהתחשב בעובדה שכבר הייתי באמצע שנות ה-20 שלי, חשבתי שאני עושה לה דווקא והייתי חושבת לעצמי: "איזה חתן? ומה היא מקשקשת?".

אחותי תמיד הייתה הנסיכה היפה מבין שתינו, תמיד הרעיפו עליה מחמאות. השכנים, הדודים והדודות, הייתה תמיד מחוזרת ובנים חלשו על פתח ביתנו. רק אני הייתי הכבשה השחורה (והשמנה), בתקוף אותי הכעס והקנאה הייתי פונה אל חברי הטוב: המקרר כמובן.

לאט לאט התרחקתי מאחותי, הקנאה אכלה אותי וגם היא לא טמנה ידה בצלחת והייתה מזעיפה לי פנים ומסננת לעברי הערות מרושעות ועוקצניות, משמיעה קולות של לעיסה בכל פעם שהייתי עוברת מולה. אני מתביישת בזה עכשיו אבל אז להגנתי יאמר שלא ראיתי בעיניים.

השנאה והיריבות הזאת הייתה יכולה להמשך לנצח, לשווא אימנו הייתה מקוננת על העוינות שהתפתחה בקרב שתי בנותיה היחידות.

לפתע פתאום משהו השתנה בנעמה מהבחורה העליזה שהייתה ניבט אלי פרצוף מדוכדך ומושפל, לפתע הפסיקה להתלבש ולהתאפר התהלכה לה חולצת טריקו ותחתונים כל היום כשבידה האחת שקית צ'יפס ובידה השנייה שלט הטלוויזיה הנצחי.

בעיני רוחי ראיתי בה את עצמי אפשר לומר שהיא גרמה לי להתעורר, כמובן שלא יכולתי להעלות על דעתי לגשת ולדבר על ליבה אבל החלטתי לקום ולעשות מעשה.

דבר ראשון שעשיתי כאשר סיימתי לעבוד, זה ללכת לסופר ולקנות המון אוכל בריא שכלל גבינות דלות שומן, ירקות ,לחם קל ועוד כהנה וכהנה. בפעם הראשונה הכנתי ארוחת ערב למשפחתנו הקטנה, אפילו נעמה שהלכה ושקעה בעצמה אותה עת, הרימה גבה. 

בשלב הבא הגדלתי לעשות ונרשמתי אל חדר כושר השכונתי ודאגתי להשאיר על כך רמזים, למשל: פיזרתי בבית עלוני פרסומת ושוברים שקיבלתי מהמכון.

לא אומר לכם שמייד הפכתי לחטובה כדוגמנית, אבל זכיתי בתשומת ליבה של אחותי שניגשה אלי יום אחד ושאלה אותי: "רחלי, מה קרה לך? את בסדר?" פרצתי בצחוק ואמרתי: "יותר בסדר מזה לא יכול להיות".

היא חייכה חיוך עקום (מצרך נדיר אצל נעמה באותה תקופה), שאלתי אם היא רוצה לקפוץ איתי לארומה לאכול סלט,נעמה פתחה זוג עיניים ופה אבל להפתעתי השתרכה אחרי.

אני יכולה להגיד לכם בפה מלא (אוכל בריא) שנהייתי פריקית של בריאות, רזונת אני לא, אבל מצב הרוח שלי השתפר פלאים מאז שהתחלתי לשמור על אורח חיים בריא וגם קיבלתי במתנה את אחותי, היא לא בדיוק חיה על גזר וחסה אבל אנחנו מדרבנות אחת את השנייה שלא להישבר, היא עוזרת לי בקניות דיאטה שלי ואפילו התחילה להתאמן איתי באותו חדר כושר בטענה שיש שם "חתיכים".

רחלי, לא עוד רובצת מול הטלוויזיה.

לעוד סיפורי דיאטה ניתן ללחוץ על הקישור.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב