דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלאב מד 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2900 פעמים ]

ודאי אצל רובכם מתקשר אתר הנופש קלאב מד עם סקי. אך האמת היא שהמועדון הראשון של קלאב מד לא היה כל כך קשור לסקי, למעשה לא היה קשור לסקי כלל, הוא הוקם ב 1950 על ידי אלוף פולו מים הבלגי לשעבר, ז'ראר בליץ. הכפר הראשון שנפתח היה באי הספרדי מיורקה. הכפרים המקוריים היו פשוטים יחסית כשהלקוחות שוהים בבקתות קש על חוף הים ונהנים ממתקני כביסה בשיתוף קהילתי.

בשנת 1961 החברה נרכשה על ידי הבן של הברון אדמונד דה רוטשילד, לאחר שביקר בכפר הנופש ונהנה עד מאוד.  רוטשילד הביא את המימון, ומספר הכפרים גדל מאוד תחת ניהולו של גילברט טריגנו. קלאב מד בגרסת הכפרים לחורף, ומתן שירותי סקי וספורט חורף, הוצגו רק החל משנת 1956 עם הכפר הראשון שנפתח בשוויץ. בשנת 1955 נפתח המועדון הראשון מחוץ לים התיכון, בטהיטי. השוק בצפון אמריקה נכנס רק מאוחר יותר עם "אזור האמריקאית" כשהכפרים באיים הקריביים ובפלורידה, שם אנגלית ולא צרפתית היתה השפה העיקרית, גרמו לכניסה המאוחרת. במקור נועד קלאב מד למשוך בעיקר רווקים וזוגות צעירים, מאוחר יותר יועד המועדון בעיקר למשפחות, כשנפתח מועדון נמיני הראשון, בשנת 1967. 

בשנת 1990 הונם של המועדונים ירד, המתחרים החלו להעתיק מושגים של רשת קלאב מד, וקהל הנופשים דרש הצעות מתוחכמות יותר. סרג' טריגנו השתלטעל אביו אך הוחלף מהר יחסית, בשנת 1997 על ידי פיליפ בורגיניון, לשעבר מנכ"ל יורודיסני. בורגיניון שמטרתו הייתה לשנות את מועדון קלאב מד "מחברת כפר נופש לחברת שירותים". המועדון השתלט על רשת של חדרי כושר צרפתים, השיקה בר / מסעדה במתחמי קלאב מד העולמית בפריז ובמונטריאול והחלה לשווק נופש לתקציב המכוון לצעירים.

השינוי באסטרטגיה לא היה מוצלח והמועדון נפל עמוק וספג הפסדים. בנוסף, חלה האטה בעקבות פיגועי 11 ספטמבר 2001 בארצות הברית. בשנת 2002 מונה מנכ"ל חדש, אנרי ז'יסקר ד'אסטן. האסטרטגיה החדשה שהוכרזה הייתה לחזור להתמקדות בכפרי נופש עבור נופשים יוקרתיים. קלאב מד העולמי במונטריאול וכפרים רבים, בייחוד אלה בצפון אמריקה או כאלו עם מתקנים בסיסיים יותר נסגרו. המועדון חזר לרווח בשנת 2005. 

בשנת 2006 ו - 2007, השקיעו קלאב מד ושותפיה סך של 530,000,000 $  על מנת לשפץ את הפורטפוליו של הקבוצה. בשנת 2006 ראתה לנכון קבוצת  קלאב מד לסגור חמישה מאתרי הנופש היותר בסיסיים שלה ולשדרג רבים אחרים (קלאב מד קנקון בנובמבר 2006, במקסיקו; קלאב מד לה קרוול, נובמבר 2006; קלאב מד צרפת באלפים; קלאב מד בפרובנס, צרפת; קלאב מד אלביון 5 טריידנט, במאוריציוס, קלאב מד פסיפיק, מקסיקו 2007). 

בשנת 2008 יצאה קלאב מד בקמפיין, פרסום חדש "איפה שהאושר משמעותו עולם." יותר מ  € 25,000,000 הושקעו בקמפיין הזה ב -24 מדינות. בשנת 2010 קלאב מד פתחה את המועדון החדש והראשון שלה בסין  (מועדון שלג), ולאחר מכן גם בסיני, מצרים את קלאב מד מפרץ סיני. בשנת 2010, בקלאב מד גם החליטו לפתוח מחדש לאחר שינוי מוחלט את אתר הנופש שלהם בפלורידה. כיום קלאב מד הוא אחד האתרים המובילים לחופשות ונופש בעולם כולו. למעשה נהפך קלאב מד עם השנים ליעד אטרקטיבי כשלעצמו, ונופשים בעצם מזמינים חופש לאתר הנופש בלי חשיבות ממשית למיקום שלו. הרבה אנשים מזמינים היום חופשה לקלאב מד בדיוק כשהם מזמינים טיסות לניו יורק או טיסה לברזיל- כפר הנופש פשוט נהפך ליעד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב