דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות ניקוי בעולם המודרני 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2331 פעמים ]

 

ניקיון הבית שלנו על בסיס שבועי תמיד יראה לנו כתהליך קליל שניתן לסיים ממש תוך חצי שעה, לחלקנו אפילו פעולת הניקיון מידי שבוע תאפשר להשיל מגופנו כמה גרמים עודפים. כאשר מדובר על ניקיון של דירה שגודלה לא עולה על 150 מ"ר, הפעולה נראית פשוטה ביותר וברוב המקרים אנו לא נחפש אמצעי נוסף חוץ ממגב וסמרטוט שיסייע לנו בפעולת הניקיון. תהליך הניקיון הופך למסובך יותר כאשר אנו מדברים על שטיפה והברקה יומיומית של משטחים גדולים הרבה יותר משטח של דירות, כאן נכנסת לתמונה מכונת ניקוי שתסייע לנו לנקות ביסודיות ובמהירות רבה יותר.

 

מכונת ניקוי תסייע לנו לשמור לעיתים דחופות על ניקיון חלל גדול, לרוב יהיה מדובר בבית עסק שבעליו מקפידים על ניקיון לצורך שמירה על חזות נקייה ומקצועיות בעיניי לקוחות העסק, אנו מדברים על מחסני סחורות, סופרמרקטים גדולים, אולמות תצוגה ועוד, בעסקים כאלו חשובה מאוד השמירה על הניקיון מאחר והניקיון מעיד על התנהגותו של בית העסק ואיכותו. הפעלה של מכונת ניקוי הינה פעולה פשוטה מאוד ותוך תדרוך קצר כל אדם ידע להפעיל אותה, מכונת ניקוי איננה מכונה רובוטית והיא מתופעלת על ידי אדם, לכן גם כאשר אנו מנקים עם מכונת ניקוי יש צורך במיומנות מינימאלית וחוש טכני הכרוך בהפעלת המכונה ותחזוקה.

 

מכונת ניקוי הנפוצה ביותר היא המכונה לניקוי רצפות, מכונה זו הומצאה במיוחד כדי להקל עלינו עם פעולות המגב והסמרטוט הנפוצות, מכונת ניקוי רצפות מפעילה לחץ מים ולכן היא גם אפקטיבית יותר מניקיון שמתבצע באופן ידני, בנוסף לכך, מכונות לניקוי רצפות מנקות במהירות רבה יותר ומותירות על הרצפה שכבה של חומר ניקוי ריחני שיעניק לרצפה מראה מלא ברק לאורך זמן. בביתנו אנחנו דואגים לניקיון הרצפה אחת למספר ימים, אך במקום כמו סופרמרקט חשוב לזכור כי לרצפה תהיה נטייה גבוהה יותר להתלכלך מעצם העיסוק במזון ומכניסה של מאות אנשים במהלך היום, לכן חשוב במקום כזה לדאוג לנקות את הרצפה לפחות מספר פעמים ביום, וניקיון כל כך מאסיבי יוכל להתבצע רק כאשר יועסקו מספר רב של עובדי ניקיון, אך כאשר יתבצע שימוש במכונת ניקוי, לא יהיה צורך בכמות כה גדולה של עובדי ניקיון וכך גם יהיה ניתן לחסוך כסף המיועד לכוח אדם רב.

 

מכונות ניקוי רבות מציפות כיום את השוק, לרוב הן יהיו מיועדות לעולם התעשייתי אך גם כיום ניתן לראות מגוון רחב של מכונות ניקוי לשוק הפרטי שיסייעו לנו לחסוך בזמן וכאבי גב בעתיד.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב