דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים - אנחות לחג ! 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2682 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים – אנחות לחג !

 

 

הנחות או אנחות - – זו השאלה אשר הולכת ומתגברת לפני החגים ובמיוחד לקראת החג הקרוב.

הרשתות יוצאות במבצעים של 50% הנחה ועוד 20% על היתרה ועוד קופון של 20 שקל שתקף לתקופה מוגדרת ועוד החזר של נקודות אשר שווים 15 שקל ועוד מתנת יום הולדת.... אז מדוע אנו בסופו של דבר בעיקר נאנחים - האם האנחות הן בגלל ההנחות - או בגלל קביעת מחירי צרכן גבוהים ותלושים מכול מציאות, אשר גם אחרי כול ההנחות הם יקרים מאוד ?

רשתות המוצרים לבית, זיהו כבר לפני שנים, שהעם היושב בציון בשכונת קומבינה וברחוב מבצע לחג, אוהב להרגיש שהוא קיבל הרבה הנחות ומקדיש להן את עיקר זמנו ומרצו ואילו לשורה התחתונה של עלות המוצר, אחרי כול הבולשיט, הוא מקדיש פחות זמן ואפילו לא יודע כמה באמת עלה לו המוצר.

מנגד הוא יכול לדקלם לך כמה הנחה הוא קיבל "ואיך שהוא דפק את הרשת".

קניית טקסטיל לבית לדוגמא, לקראת החג, הופכת להכנה טובה לקראת בחינות קבלה להנדסה, לאור ריבוי הנעלמים, ההנחות, הזיכויים, אשר לאחר הורדת כולן משאירה אותך עם מחיר מופקע של מאה שקל ומעלה למגבת גוף  סבירה בגדול רגיל, קרי 70 על 130 ס"מ, במקרה הטוב ובמקרה אחר מגבת אשר "התכווצה" לגודל לא סטנדארטי של 68 על 125 ס"מ באחת מרשתות טקסטיל הבית הידועות והיקרות בישראל.

נשאלת השאלה מדוע מגבת טובה אשר עלותה ליבואן מגיע גג ל- 40 שקלים כולל מע"מ, צריכה להימכר לאחר כול ההנחות במחיר של 100-115 שקל - שהרי בסה"כ מדובר כאן על מגבת, אשר הסיכון ביבוא שלה נמוך ביותר ושוטף לאפס - נכון הקניונים והציבור עובד גם בשביל עלויות הפרסום ועזריאלי, אבל מדוע לחנוק אותנו - ועוד לקרוא לזה הנחות ומבצעים לחג !

קניית מצעים, זה בכלל מבצע ואופרציה, שכן כאן רבים המסרים על גבי האריזה רובם חסרי חשיבות וחלקם מטעים שכן התמונה וצבעיה על הקרטון לא תמיד תואמים את המוצר וגווניו, לצד העדר מידע חשוב לצרכן כמו צפיפות הבד, שיעור ההתכווצות, אופן סגירת הציפה וגובה המכפלת, שלא לדבר על המחירים המוגזמים אשר מגיעים למאות שקלים לרכישת סט מצעים זוגי.

דווקא רשתות הפארם מנצלות את חוסר ההיגיון ורמת המחיר המופקעת של המצעים ומציעות לרוכשים מעל סכום מסוים, אופציה סבירה לרכישה של סט מצעים במחיר סביר והגיוני של כ- 100 שקלים.

חג שמח !

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב