דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלומיפן ציטראט (איקקלומין, כלומיד) 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 9972 פעמים ]

קלומיפן ציטראט (איקקלומין, כלומיד)

איקקלומין (ikaclomin) היא תרופה מאוד ותיקה אשר פועלת על השחלות וגורמת לצמיחת זקיקים.

קלומיפן ציטראט (clomiphene, Clomid) הינה תרופה המעודדת פריון. הקלומיפן ניתנת לנשים לזירוז הביוץ. הקלומיפן ציטראט הינה תרופה סלקטיבית לקולטן האסטרוגן (SERM) פעילותה הינה ע"י קשירה לקולטן האסטרוגן ובכך חוסם פעילות האסטרוגן. מכאן ניתן להבין כי הקלומיפן נקשר לרקמת השד, כך מונע את השפעת האסטרוגן אשר עשוי לגרום לגניקומסטיה - gynocomastia (למרות שיעילותו אינה כמו הנולבדקס - Nolvadex למטרה הנ"ל).

 

הקלומיפן ציטראט בנוסף מתנגד למשוב שלילי, בין האסטרוגן  לציר ההיפותלמוס, היפופיזה, אשכים (HPTA), הדבר בתורו מגרה את הורמון ה- LH ( Leutenizing Hormon) והורמון מגרה הזקיק (FSH). ה- LH וה- FSH, בתורו מגרה את שחרורו טסטוסטרון.

 

הקלומיפן ציטראט (Clomid-כלומיד) הינו למעשה תרופה הפועלת כאמצעי מנע אנטי גניקומסטיה -  gynocomastia, וכן התרופה פועלת לייצירת אנדוגניים (טבעיים) ע"י הגוף, כלומר עלייה ברמות הטסטוסטרון.

 

הקלומיפן ציטראט, חלש בעשרות מונים מהטמוקסיפן ציטראט (Nolvadex) כשמשווים מ"ג מול מ"ג, עם 150mgs של הקלומיפן ציטראט צריכה להיות שווה לכ- 20mgs של טמוקסיפן ציטראט.

 

יחד עם זאת, יש לציין, כי 150mgs של הקלומיפן ציטראט ימשיך להעלות את רמות הטסטוסטרון  בכ- 150%  מערך הבסיס שהיה. כמו כן, יש לציין, אינך צריך להשתמש 150mgs, לפי מחקרים מצאתי כי מינונים נמוכים ככל של כ- 50mgs ליום תציג שיפורים עליות ברמות הטסטוסטרון.

 

הקלומיפן ציטראט (Clomid-איקקלומין), בדיוק כמו מהטמוקסיפן ציטראט (Nolvadex), היא בטוחה מאוד עבור טיפול ארוך טווח במצב של רמות הטסטוסטרון נמוכות, ישנם מספר מחקרים המראים את בטיחות ויעילות עבור עד ארבעה חודשים. ולאחר הסייקל, כאשר

הספר: "סטרואידים - כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאול! (2004)" הספר הראשון שנכתב בשפה העברית !!! יצא במהדורה מוגבלת של עותקים שבקרוב יעלמו לחלוטין !!! הספר דן אודות כל התרופות (סטרואידים, הורמוני גדילה ועוד) והשימוש בהם אצל ספורטאים. ועוד נושאים חשובים רבים. הספר: סטרואידים - כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאול! הינו יחודי בשפה העברית אשר דן אודות התרופות שספורטאים נוטלים בכדי לפתח את השרירים, הכושר והכוח. איקקלומין הינה תרופה הורמונלית המעודדת ביוץ, וניתנת לנשים אשר סובלות מ"אי פריון מוסבר". למרות שפעולתה ספציפית ומוגדרת בבירור, רופאים מחלקים אותה בנדיבות, לעתים גם לנשים שכלל אינן זקוקות לה ובכך מסתכנות שלא לצורך.

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב: אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים, סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?. טסטוסטרון, דיאטה, פיתוח גוף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב