דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקרוסופט ומכללת הי-טק פותחות מסלולי לימוד המותאמים למגזר החרדי 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3508 פעמים ]

צעד נוסף בדרך לשילוב המגזר החרדי בענף ההי-טק בישראל: מכללת הי-טק, הנמנית על חטיבת ההדרכה והטמעה של מטריקס, תפתח בחודש ספטמבר הקרוב שני מסלולי לימוד ייחודיים למגזר החרדי במקצועות פיתוח תוכנה וניהול רשתות במסגרת מסלול ההסמכות של מיקרוסופט. במטרה לעודד השתתפותם של אנשי המגזר החרדי בקורסי ההכשרה, מקפידה מכללת הי-טק על סביבה התומכת באורח החיים החרדי כולל נושא הכשרות, ומציעה מזון  בכשרויות המקפידות ביותר.

ההסמכות שמעניקה מיקרוסופט מאפשרות ללומדים לקבל הסמכת מהנדס רשת בכיר המוסמך מטעם מיקרוסופט ולבצע מגוון תפקידים במערכת ההפעלה החדשה- Windows Server 2008 R2, ביניהן כמנהל רשתות ארגוני, מנהל מערכות IT, מנהל אבטחת מידע , ארכיטקט מערכת ועוד. הכשרה במסלול פיתוח התוכנה מאפשרת לבוגרים להשתלב בתפקידי תכנון, פיתוח ופריסה של יישומי אינטרנט מורכבים.

דנה אורבוך, מנהלת תחום הדרכות והסמכות במיקרוסופט ישראל, אומרת כי "מיקרוסופט ישראל, הרואה ערך עליון בהעצמת מגזרים נוספים לעבודה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות, נרתמה במהרה ליוזמה של מכללת הי-טק מתוך ההכרה והרצון לעודד את כוח האדם האיכותי בקרב האוכלוסייה החרדית, להשתלב בתעשיית ההייטק. אנו מודעים לפוטנציאל הענק ולכוח האדם האיכותי מאוד הקיים במגזר החרדי ושמחים לעשות כל שביכולתנו בכדי לעזור ולקדם את שילובם במעגל התעסוקה".

לדברי שמרית חן, מנהלת השיווק שלמכללת הי-טק, "אנו פועלים נמרצות לעידוד השתלבות חרדים בקורסי ההכשרה שאנו מציעים ומספקים להם את הסביבה המתאימה ללמוד ולרכוש השכלה. אנו מודים למיקרוסופט שנרתמו לקידום הפעילות ומאמינים שיחד נוכל להביא לקידום ההשכלה התעסוקה של המגזר החרדי".

יששכר לוייפר, אשר גדל בחסידות גור וכיום לומד במכללת הי-טק מספר כי "כאדם חרדי מקפיד, התרשמתי מאוד מהנכונות של המכללה לקלוט תלמידים חרדים והסביבה התומכת שהמכללה מספקת. המרצים והצוות המקצועי עושים המון כדי לעזור ולקדם את התלמידים ואף מסייעים בהשתלבות בתעסוקה בסיוע מרכז ההשמה של המכללה".

מכללת הי-טק הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל ללימודי טכנולוגיית המידע והאלקטרוניקה. המכללה הנה מרכז הדרכה מוסמך ומאושר על ידי יצרניות התוכנה והטכנולוגיות המובילות והנפוצות בעולם: Microsoft, Sun, Check Point, Citrix, Texas Instruments, Novell, Vmware Oracle,. בנוסף, מציעה המכללה מגוון רב של קורסים בתחומים נוספים כגון: הנדסה, ואלקטרוניקה,UNIX ,LINUX  , תקשורת, ,Security  פיתוח, רשתות, אינטרנט, שיווק לתחום ההיי-טק, Multimedia ועוד. מכללת הי-טק שמה דגש מיוחד על מגוון, חדשנות טכנולוגית ואיכות ההדרכה על מרכיביה השונים. מכללת הי-טק היא שותפה זהב של מיקרוסופט, ונבחרה על ידי מיקרוסופט העולמית,שש שנים ברציפות, למכללה האיכותית והגדולה בישראל, וכל זאת בזכות הקפדה רבה על כל מרכיבי ההדרכה: מרצים מן השורה הראשונה בעלי ניסיון מעשי רב, סביבת לימוד מושלמת, מערכי הדרכה ועוד. המכללה מכשירה למעלה מ- 12,000 אנשי הייטק בשנה. מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ, ג'ון ברייס הדרכה בע"מ, ומכללות הי-טק מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ, והן חלק מחברת מטריקס.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב