דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרתי משחק 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 4487 פעמים ]

שרת משחק - סוגי שרתי משחק: ברשת קיימים שרתי משחק רבים למשחקים שונים, המשחק הפופולארי ביותר הוא קונטר סטרייק counter strike 1.6, משחק רשת שנוצר בשנת 1999. מדובר במשחק פעולה שבו מתחלקים השחקנים לקבוצת טרוריסטים ולקבוצת לוחמה בטרור כאשר ישנן משימות שונות ברחבי העולם. בשנת 2003 הוקמה גרסה מחודשת בשם counter-strike condition zero שבה חודשו הדמויות והמפות במשחק. בשנת 2004 יצאה גרסה שרתי משחק  נוספת למשחק בשםcounter-strike source בעלת גראפיקה מיוחדת אך גרסה זאת  שרתי משחק נחשבת לפחות מוצלחת בקרב שחקני הקונטר. כאמור, קיימים ברשת האינטרנט משחקי רשת רבים בנוסף לקונטר, כדי לדעת אם המשחק שלך הוא משחק רשת חפש את האופצייה

שרת משחק הוא למעשה שרת עליו יושב כותר מסוים של משחק ומאפשר לשחק באותו המשחק נגד שחקנים רבים מכול העולם. למעשה, שרתי משחק פותחים בפני הרבה גיימרים (שחקנים) עולמות חדשים ואפשרויות שונות ומגוונות. ישנם סוגים רבים של שרתי משחק מציעים אפשרויות חדשות וסוגי משחק שונים כגון לחימה משותפת עם קבוצה ו/או לחימה בודדת (אחד נגד השני).

שרת משחק הוא למעשה שרת עליו יושב כותר מסוים של משחק ומאפשר לשחק באותו המשחק נגד שחקנים רבים מכול העולם. למעשה, שרתי משחק פותחים בפני הרבה גיימרים שרת משחק.

שרתי משחק אפשר למצוא בדרך כלל בחברות אירוח אתרים ואחסון שרתים באינטרנט במחירים סבירים לחלוטין. מחירי שרתי משחק דינאמיים. פונקצית המחיר תלויה בכמות השחקנים המבוקשים לשרת המשחק, למשקל משאבי השרת שאותו שרתי משחק לוקח ובמשקל רוחב הפס הנדרש.

מידע כללי: שרת משחק הוא שרת אשר שרתי משחק באמצעותו ניתן לשחק אונליין נגד שחקנים רבים מרחבי העולם ברשת האינטרנט. האופציה לשחק מול גולשים שונים מרחבי העולם מעצימה את חווית המשחק, תורמת לכישוריים בין-אישיים של עבודת צוות הפלת סרבר CS.


חברות שרתי משחק שמומלץ לקנות מהם שרתי משחק.ומפתחת חשיבה ואסטרטגיה. דרך המשחק הרשתי תוכל  שרתי משחק גם להכיר מתחרים מאתגרים שנגדם תוכל לבחון את רמת המשחק שלך ולשדרג אותה. מעבר להיבט החוויתי של המשחק שרת המשחק גם משפיע על ההיבט החברתי בכך שהוא עוזר ביצירת היכרויות אישיות מעבר למסך המחשב. מאמר זה בא לתת לכם אינפורמציה חשובה לפני קניית שרת משחק.


עיקרון שרת המשחק הוא למעשה כמעט כמו עיקרון שרתי משחק , המחיר יעלה אם כמות המשתתפים תעלה. כשחקנים, עליכם לדעת לבחור את הכמות הטובה ביותר עבורכם ולא להפריז בכמות. אם אינכם יודעים במה לבחור, התייעצו עם חברת אחסון האתרים על מנת שתקבלו הצעה שמתאימה לצרכים שלכם.

נכנס ע"י kiryatech.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב