דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרקום 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2665 פעמים ]

אינטרקום, אותו "טלפון" פנימי שמותקן בדירות רבות ובבתים רבים ברחבי הארץ, הוא אחד מאמצעי הביטחון הנהדרים ביותר שהומצאו. השימוש בו מאפשר לכל מי שנמצא בבית לבצע מעין "בקרת כניסה" על מי שנכנס לבניין, ולפתוח את הדלת אך ורק לאנשים שהוא מזהה ומכיר. אבל רגע לפני שנרחיב אודות מגוון האפשרויות שמציעים המכשירים המתקדמים של היום, נלך צעד אחד אחורה ונסביר בדיוק מהו אינטרקום וכיצד הוא פועל.

אינטרקום – קווים לדמותו

אינטרקום הוא, כאמור, אותו מכשיר דמוי טלפון המותקן בדרך כלל ליד דלת הכניסה בבית. הוא מחובר אל מערכת לחצנים המותקנת בכניסה למבנה, בין אם מדובר בבניין משותף ובין אם מדובר בבית פרטי ושולט על דלת הכניסה. מי שמגיע אל פתח המבנה לוחץ על לחצן מערכת האינטרקום של הדירה בה גר האדם שאותו הוא מחפש וממתין לתשובה. כאשר המבקר לוחץ על הכפתור, המכשיר המותקן בבית פנימה מצלצל ומתריע על כך שמישהו הגיע. כאשר מי שנמצא בבית מרים את השפופרת הוא יכול לשוחח עם מי שנמצא מן העבר השני ובמידה שהוא מזהה אותו – לפתוח לו את דלת הכניסה בלחיצת כפתור. כך, אותו מכשיר אינטרקום שלעתים נראה לנו מיושן ופשוט, מסייע לנו להגן על עצמנו, על היקרים לנו ועל רכושנו פשוט בזכות העובדה שהוא מאפשר לנו להחליט אם לפתוח את הדלת או לא.

אינטרקום – מערכות מתקדמות

היום, מלבד אותו אינטרקום ישן, מוכר וטוב, ישנן מערכות אינטרקום מתקדמות יותר שמספקות לנו אפשרויות טכנולוגיות שמשפרות משמעותית את היכולת שלנו להגן על עצמנו. מדובר במערכות אינטרקום וידיאו המאפשרים צפייה באדם הנמצא מעבר לדלת או לשער הכניסה, וכך מספקים יכולת זיהוי ודאית שלא תמיד מתאפשרת רק על פי קולו של האדם. מערכת זו מתאימה במיוחד לבית שבו מתגוררים נערים ונערות צעירים או לחלופין אנשים מבוגרים, שנשארים לעתים לבד בבית וזקוקים להגנה מקסימאלית.

אינטרקום – זה כן לטלפון

היום ישנן גם מערכות אינטרקום שניתן לחבר לכל טלפון ביתי ואינן מצריכות התקנת מכשיר מיוחד. כאשר אדם מצלצל בפעמון שמחוץ לבית נשמע צלצול מיוחד של מכשיר הטלפון, וכך יודעים הדיירים שמדובר באדם שמבקש להיכנס.

אינטרקום – בחברה טובה

לאור כל האמור לעיל, אין ספק כי התקנת מערכת אינטרקום בבית, ולא משנה מאיזה סוג, היא הדרך הבטוחה ביותר להשגת ביטחון בבית. אם אתם מעוניינים להתקין מערכת שכזו בביתכם, חשוב שתפנו לחברה המתמחה בתחום והמשווקת מערכות מתקדמות ואיכותיות, שתשרתנה אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן. חשוב גם לקבל ייעוץ מקצועי לפני בחירת המערכת, על מנת שתהיו סמוכים ובטוחים כי בחרתם במערכת ההגנה הטובה ביותר עבורכם ועבור יקיריכם. בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב