דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זו השנה השניה שמטריקס משתפת את לקוחותיה בידע שצברה במרכזי ההתמחות, במסגרת יום פגישות 1X1 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 2022 פעמים ]

הידע הארגוני הנצבר הינו אחד המשאבים החשובים ביותר בכל ארגון, וכיום משקיעים ארגונים סכומי עתק במאמץ לשמר, לאחד ולהפיק מהידע הנצבר תובנות ויכולות שיסייעו בקידום והגדלת היקף פעילות העסק.

 

מטריקס היא חברת ה-IT  הראשונה  בישראל  שפיתחה, מזה זמן, את מתודולוגיית מרכזי ההתמחות במטרה לייצר חוד חנית טכנולוגי ועסקי בתחומים הרלוונטיים, ובמטרה להביא את ה"חוכמה" הנצברת בפרויקטים השונים, בצורה מתודולוגית ומועילה ללקוחותיה. מרכזי ההתמחות מייצרים Best Practices, כלים ותשתיות, שיפחיתו סיכונים וישפרו את  סיכויי ההצלחה של הפרוייקטים בתחומים השונים.

 

על רקע זה, ערכה מטריקס, זו הפעם  ה-3 ברציפות,  יום "פגישות 1X1" על פי מיטב המסורת. במסגרתו נפגשו נציגים מארגונים מובילים במשק  עם מנהלי מרכזי ההתמחות של מטריקס ושמעו מהם על המגמות החדשניות ביותר בתחומי התמחותם, תוך התייחסות לסוגיות הספציפיות של הלקוח וליכולת שלו לקדם את התחום בארגון. בין הנושאים שעמדו על הפרק:  אתרי אינטרנט ,מובייל,  פתרונות מחשוב ענן, חווית ממשק משתמש, ניתוח תובנות עסקיות (BI),  SOA, CRM  ועוד.

 

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה מטריקס: "הבאת הערך העסקי ללקוחותינו הינה מטרה העומדת לעינינו בכל תחומי פעילותנו. זוהי משימה לא פשוטה לרכז את כל מובילי מרכזי ההתמחות שלנו ליום פגישות מרוכז שאיננו למטרת קידום עסקאות, אלא רק לשם הבאת ידע והחלפת דעות עם לקוחותינו. הצלחת ימי הפגישות הקודמים לצד האתגרים הרבים העומדים בפני לקוחותינו כיום, בעולם התזזיתי והמשתנה, שכנעה אותנו כי המאמץ אכן מצדיק את עצמו ומביא ערך רב ללקוחות המשתתפים ביום זה".

 

בהרצאה שהעבירה רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות במטריקס, בנושא:  כלים להתמודדות עם עולם טכנולוגי סוער, אמרה: "כל מערכות השליטה והניהול המסורתיות מתערערות בימים אלו, לאור השינויים הטכנולוגיים התכופים המתרחשים. לארגונים קשה לעמוד בקצב השינויים, הם צריכים כל הזמן להדביק פערים, להתאים את עצמם מחדש ולסגל לעצמם שיטות ותפיסות עבודה מתאימות".

 

זקצר התמקדה בשתי דיסציפלינות משלימות: Agile כדרך פעולה (כיצד ממשיכים לפעול ושומרים על מוכנות תמידית לשינוי?)  וחדשנות כשיטה (כיצד אנחנו דואגים לייצר חדשנות טכנו-עסקית, באופן מתמיד, תוך מתן תרומה לשורה התחתונה של הארגון?) "אנחנו לא מדברים רק על פיתוח ב-Agile, אלא על הטמעת הגישה האג'ילית-פרגמטית בכל עשייה ובכל תחום. שילוב מודל ה- Agile בכל מחזור החיים בארגון, מייזום הנושא ועד הטמעתו בשטח, Agile BI, Agile בעולם התשתיות על בסיס מחשוב הענן,  ואף התנהלות אג'ילית באופן ההתקשרות של  הארגון עם הספקים הטכנולוגיים שלו".

 

 

אודות מרכזי ההתמחות של מטריקס

מרכזי ההתמחות של מטריקס מבוססים על התפיסה כי לידע וניסיון נצבר בארגון יש ערך ראשון במעלה, אותו יש לשמר ולמנף(לא בטוחה שצריך את המשפט הזה). מרכזי ההתמחות מבוססים על מתודולוגיה לאיתור מוקדי הידע במטריקס ואיגודם למרכזי התמחות הממנפים את הידע הנצבר לפתרונות, כלים, Best Practices והופכים את ה"חוכמה" הנצברת לערך עסקי עבור לקוחותינו. מרכזי ההתמחות כוללים את  מיטב המומחים השולטים במגוון רחב של תחומים בעולם טכנולוגיות המידע, ומשלבים ידע בין עולמות התוכן העסקיים, הטכנולוגיים והאפליקטיביים יחד עם מומחיות כוללת בתחום ה - IT. מרכזי ההתמחות מספקים מעטפת מימוש המסייעת להפחית סיכונים בפרוייקט, להעלות סיכויי הצלחה ולייעל תהליכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב