דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפולוג ליום הולדת - פעילות מוטורית מדליקה שתפתיע את הסקפטיים שבחבורה 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 3098 פעמים ]

פעילות עם גרפולוג ליום הולדת תהפוך למאתגרת ומצחיקה אם משלבים לצד פענוח חתימות וציורים גם משחקי כתיבה מדליקים שיגלגלו מצחוק את המשפחה והחברים.

 

"פולניזציה" של ימי הולדת

ישנם שני סוגי אנשים אלה שמחכים בקוצר רוח שיום ההולדת שלהם יגיעו בכדי לחגוג אותו. הסוג השני של האנשים הם אילו שמתרחקים כמו מאש מאזכור יום הולדתם. בין היתר הדבר נעוץ בפולקלור אירופאי יהודי שבו תזכורת לגבי הגיל היה מתכון בדוק "לעריכות ימים"... אם הוסמכתם לערוך יום הולדת לקרוב משפחה חבר או חברה כדאי שתיישמו את העצה הבאה.

 

הנוסחה הנכונה לבחירת ההפעלה

הבחירה הנכונה של הפעילות צריכה להתבסס על ההכרות האישית שלכם עם בעל/ת השמחה וכמובן עם האורחים. בחירה מאוזנת בין הצרכים של בעל/ת השמחה לסגנון של האורחים ייתן את הפיתרון המועדף ברוב המקרים. זכרו כי אתם הצד המקשר ואינכם בוחרים את הפעילות המועדפת ליום ההולדת שלכם !!

 

הפקת מסיבת הפתעה ליום ההולדת

קיבלתם את ה"תיק" להפיק מסיבת הפתעה ליום הולדת קודם כל שיהיה בהצלחה. תתחילו דווקא מרשימת האורחים. על פי הגודל תוכלו לדעת מהו גודל המקום שעליכם לבחור. הדבר יעזור גם בהחלטה לגבי סוג הפעילות המתאימה. כך אם האורחים/ות לא מכירים/ות כדאי יהיה לערוך בתחילת ההפעלה הצגה עצמית משעשעת לדוגמא " מה האסוציאציה שלך כשאומרים "מסיבת הפתעה". 

 

הזמנת גרפולוג ליום הולדת

הזמנת גרפולוג ליום הולדת הוא אחד מהפיתרונות לפעילות מצחיקה מפעילה ומרגשת. חשוב כי הגרפולוג ידע להתאים את עצמו לסגנון האורחים. ככל שתספקו יותר רקע לגבי המשפחה והחברים כך הפעילות תהיה הרבה יותר איכותית וממוקדת בדברים שיכולים לעניין את בעל/ת השמחה ואת האורחים.

 

פעילות גרפולוגית מקורית ומשעשת

כתיבת ברכות להתרגשות מובטחת. בחינת עיצוב האותיות, פירוש חתימות, הקדשת ציורים, שרבוטים ויצרים, משחקי כתיבה ואסוציאציה מדליקים בשילוב בדיחות מגוונות. הפעלות מצחיקות שיספקו פלטפורמה מתאימה למסיבת יום הולדת שלא תשכח במהרה. אך אם תרצו להמשיך ולהפתיע לפניכם מספר רעיונות מקוריים.

 

גרפולוגיה ואימפרוביזציה

לצד ההפעלות על פי הגרפולוגיה ניתן להוסיף גם פעילות באימפרוביזציה הכוללת גם משחקי פנטומימה, ג'יבריש בשילוב תכנים מעולם הזוגיות, התקשורת, ואפילו סקס. משחקי תפקידים משעשעים, לצד הקדשת שירים מהחברות והחברים.  

 

גרפולוגיה וצחוקיאדה

סדנת צחוק גורמת לאנשים ליפול על הרצפה ופשוט לצחוק דרך הפעלות משעשעות ומשחקים מדליקים. מתאים מאוד לחברים וחברות שמכירים האחד את השני. אפשר להתחיל בפעילות עם גרפולוג ליום הולדת ולהמשיך בפעילות ומשחקי צחוק.

 

גרפולוגיה ושפת גוף

זוגיות על פי גרפולוגיה וכיצד היא מתבטא דרך שפת הגוף. מופע משעשע עם רגעי קסם וצחוק. סיטואציות אמיתיות מהחיים החל מדייטים כושלים, רושם ראשוני על פי כתב היד ולחיצת היד. ופלרטוט בין הגוף לאותיות.

לקבלת רעיונות למסיבת יום הולדת משעשת ומגוונת או ערבי גיבוש מדליקים אש ניתן ליצור קשר ישירות לנייד  050-5711160

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב