דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפ ירוק-שימוש חוזר עם לוח יד שניה 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 3285 פעמים ]

אחרי מאות שנים של התעללות בכוכב הלכת שלנו, אנשים מתחילים להיות מודעים לחשיבות שימוש חוזר ושמירה על סביבה ירוקה,באילו  דרכים נוספות גם אתם תתרמו למאבק למען עתיד ירוק יותר ?

 

אנו לא  מתכננים להשאיר את כדור הארץ כדי שילדינו ונכדינו יסבלו כתוצאה מהזנחה שלנו, ולשם כך אנו צריכים לאמץ הרגלים ירוקים ולהתחיל  למחזר את החומרים הקיימים זכוכית,פלסטיק,אלומניום,נייר ולמצוא  דרכים ידידותי יותר לסביבה בחיי היומיום שלנו.


שמירה על אויר נקי ממזהמים-

 פליטת הפחמן הדו פחמני בזמן נסיעה גורמת לבעיות רבות כגון אפקט החממה ,שאתה ברכב בעת נסיעה תוכל לצמצם את פליטת הפחמן העזר במפות כביש ובחר את המסלול הקצר ביותר למקום חפצך, העדף הליכה או רכיבה על אופניים למקומות שהם קרובים אליך , על ידי רכיבה על אופניים במקום נסיעה ברכב שלך  תחסוך  10% מכלל פליטת הפחמן.

 

אכילה לטובת הכלל
דרך ירוקה הומנית למען הסביבה  וותר על ארוחה בשרית אחת פעם בשבוע, בשר אדום יכול לפגוע בבריאות שלך וגם של הסביבה מחלות ידועות הנובעות מהחי ,הפה והטלפיים,פרה משוגעת,שפעת חזירים ועוד ובנוסף גללי פרות יוצרים גז מתאן הרעיל לסביבה , אם  כול אחד מאיתנו יוותר על בשר מין החי נוכל בדרך זו לגרום להפחתה ניכרת בגידול לצורך מאכל  בנוסף בעת קניה של מוצרים מן החי בחר במוצרי מזון כגון -ביצים,בשר אשר טופלו באופן הומני.

 

שימוש חוזר בתכולת בית
כדי לאמץ תרבות ירוקה התחל בהרגל  של שימוש חוזר בחומרים במקום לזרוק לזבל פרסם אותם לתרומה או למכירה יתכן שישנם אנשים המעונינים לרכוש  תכולת בית   ולא שוקלים לרכוש מוצר חדש,כול מוצר חדש  שנרכש חומריו נלקחים מהטבע ופוגעים בו אז אם לא חשבת  ירוק ,התחל לקנות /למכור מוצרי יד שניה עבור כלכלת הבית  והסביבה,כיום ישנם מגוון  מוצרי יד שניה שניתן לצייד את ביתך הכוללים ,מוצרי חשמל יד שניה ,שולחנות, ארונות ,דוגמא לשימוש חוזר  שיעזור לסביבה ירוקה יותר בבחירת קניה של מוצרים ההעשויים מעץ שכבר היו בשימוש  תוכל למנוע כרתת נוספת של עצים שתורמים רבות לאספקת החמצן לכדור הארץ  ולהציל את הסביבה משפכים מיותרים.

 אם אתם רוצים להתרשם ולראות מבחר של מוצרי חשמל ,ריהוט כול מה שצריך לעשות זה מחקר באינטרנט בעזרת מנוע החיפוש של גוגל ולקבל הצעות מכירה /תרומה רבות.  


לשמור על הסביבה בבית-
דיברנו על דרכים על שמירה על סביבה ירוקה זה מתחיל  מהבית שלך, בצורת האכילה שלך, ואף בדרך הנסיעה שלך,בעת אכילה  וותר על מוצריים חד פעמיים והתחל להשתמש בכלים רב פעמים לפני קניה של מוצרים חד פעמיים כמו קלקר ,כוסות פלסטיק פשוט קח דקה ודמיין את המוצרים נטמנים באדמה ופולטים מזהמים לתוך מאגרי מים תת קרקעים , כשאתה יוצא מביתך , קח איתך למחזור עיתונים,בקבוקי פלסטיק ,יש לך ילדים שמור בקבוק מים לשימוש חוזר אין דרך פשוטה יותר לחסוך כסף ולהיות  אחראי על שמירת סביבה ירוקה.

לוחות אולפרי לפרסום רהיטים יד שניה ,מוצרי חשמל יד שניה ועוד לשימוש חוזר ,בחינם או בתשלום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב