דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטריקס חתמה על הסכם ייצוג בישראל של פתרונות ניהול רשתות התקשורת של Gigamon 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 818   [ נצפה 2262 פעמים ]

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם נציגות ושיתוף פעולה עם חברת Gigamon, המספקת כלים טכנולוגיים לניהול רשתות תקשורת, תוך יצירת רשת מיוחדת המאפשרת גישה מאובטחת ואופטימלית לנתונים (Data Access Network). הטכנולוגיה של Gigamon מספקת לארגונים גישה מאובטחת ונראות משופרת עבור רשתות נתונים מסורתיות ומבוססות ענן.

 

מוצרי Gigamon מופצים ב-40 מדינות ברחבי העולם ומספקים פתרון גישה לנתונים למגוון רחב של חברות מובילות במשק, ביניהם: Vodaphone, AT&T, MasterCard, Apple, Intel, NASA ורבים אחרים.

 

הפתרון של Gigamon מספק לארגונים  ממשק יעיל יותר לחיבור המתגים לכלי הניהול הללו ומסייע בניהול התצורה, על מנת להשיג שליטה טובה יותר ברשתות. התקנים אלו מתחברים אל יציאות span של מתגי תקשורת מתוצרת סיסקו, ג'וניפר או יצרנים אחרים, משכפלים את התעבורה ומזרימים את הנתונים לכלי הניהול או האבטחה שזקוקים לכך.  פתרון זה מבטל את הבעיה של יציאת span או mirror, כך שלמפעילי רשת יש מספר מספק של יציאות שבהן ניתן לחבר כלי ניהול ביצועים.

 

רשתות תקשורת מודרניות, הפועלות בקצב של 10 ג"ב, מציבות אתגר נוסף בפני המפעילים- כיצד לשמר את ההשקעה בכלים המתאימים ל-1 ג"ב במציאות החדשה? הטכנולוגיה של  Gigamon מספקת למפעילי רשתות  פתרון ייחודי לסוגיה זו, תוך סינון הנתונים ואיזון העומסים (load balancing) .

 

 

לדברי רפאל ציטרין, דירקטור מכירות ושת"פ אסטרטגי לאיזור EMEA, "אנו שמחים לפתח את עסקינו בישראל בשיתוף עם מטריקס, מובילת שוק ה-IT בישראל. ביחד נפעל לעזור ללקוחתינו לבנות אסטרטגיות יעילות של רשתות הגישה ונביא להעלאת המודעות לפתרונות ניהול הרשתות".

 

"דרישות ביצועים והאבטחה ברשתות ציבוריות ופרטיות הן אתגר עצום לארגונים, המצריך שימוש בכלים מיוחדים של ניהול הרשת, איתור חדירות (IDS), בקרת ביצועים וכדומה.  הבעיה במצב זה, היא כי כמות הכלים האלה לפתרון הסוגייה יכולים לעלות על כמות היציאות הזמינות של המתג ואף  להשפיע לרעה על ביצועיו", הוסיף ציטרין. 

 

לדברי מור פארן, מנהלת המוצר בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, " Gigamonהינה מובילה עולמית ובעלת פטנט ייחודי לניהול רשתות תקשורת ואנו שמחים וגאים מאוד על שבחרו בנו להיות המשווקים הבלעדיים של מוצריהם בישראל. ל- Gigamon פתרונות ייחודיים שיסייעו לארגונים בשיפור אבטחת המידע וזרימתו החלקה בארגון. המערך הטכני ומערך השיווק והמכירות של מטריקס, יחד עם הפתרונות המשלימים שמשווקים על ידי חטיבת מוצרי התוכנה יסייעו לנו לקדם את פתרונות Gigamon בשוק הישראלי".

 

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב  המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.

 

 

Gigamon מספקת מתג תקשורת שנבנה במיוחד כדי לאפשר ניראות וגישה למידע קריטי הזורם על פני רשתות הנתונים. כיוצר וכמנהיג של ארכיטקטורת רשת חכמה לגישה לנתונים (Data Access Intelligent Networking®) , טכנולוגיה של Gigamon מספקת גישה מאובטחת וניראות משופרת עבור רשתות נתונים מסורתיים ורשתות מבוססי ענן.  מתגי גישה לנתונים חכמים של Gigamon פותרים מגבלות של פורטי ה-span במתגי תקשורת, מאפשרים ניצול יעיל של כלי ניטור הפועלים ברשת 1 ג"ב בתוך סביבות 10 ג"ב ומשפרים את היעילות והפרודוקטיביות של ניטור רשת וכלי אבטחה - כל זאת תוך פעולה במהירות תקשורת הקו ((wire speed.  זה מספק מעבר תקין ומבוקר של הנתונים הנכונים, בזמן הנכון, אל כלי הניטור הנכונים. לקוחות  Gigamonנהנים מזמינות מערכות גדולה יותר, סביבת עבודה בטוחה יותר, ותאימות דרישות רגולציה חדשים. 

Gigamon נוסדה בשנת 4200 ומאז מכרה אלפי יחידות ללקוחות בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם.  לקבלת מידע נוסף על החברה בקרו באתר: www.gigamon.com.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב