דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמינריו הישראלית נבחרה על ידי גרטנר כ- Cool Vendor בתחום האחסון 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2093 פעמים ]

קמינריו, ספקית מובילה של אחסון SSD עתיר ביצועים, זכתה בתואר ה- "Cool Vendor" מטעם גרטנר במסגרת דו”ח ה- Cool Vendors  לשנת 2011. גרטנר כותבת כי הדו”ח "נועד להציג ספקי שירותים ומוצרים מעניינים, חדשים וחדשניים".  הדו”ח מזהה ספקי פתרונות אחסון שגרטנר מתארת כ"מסייעים לארגונים לעמוד בתהליכי המודרניזציה של מרכזי הנתונים וביוזמות החיסכון".

 

פתרון ה- K2 של קמינריו, המבוסס על ארכיטקטורת Scale-out Performance Storage Architecture (SPEAR), מהווה דרך חדשה ומשופרת מהותית לאחסון ולאחזור נתונים בעלי רגישות לרמת הביצועים. ה- SPEAR משלב בין שרתי בלייד מהמדף, אחסון SSD ומערכת ההפעלה המהפכנית SPEAR, כדי ליצור התקן  אחסון גריד מהיר ביותר, קל להפעלה ובעל זמינות גבוהה.

 

אחסון SSD מסוג DRAM מאפשר גישה לכל חלק של הזכרון במהירות רבה מאוד בהשוואה לאחסון דיסקים הנהוג ברוב מערכי האחסון כיום. הפתרון של קמינריו מאפשר לארגונים ולעסקים בכל הגדלים ליהנות מביצועים מהירים של קלט בקצבים של עד פי 25.

 

"ההכרה מצד גרטנר עבור הערך הייחודי שקמינריו מספקת לארגונים הינה כבוד עבורנו", אמר דני גולן, מנכ"ל ומייסד משותף בקמינריו. "ביצועים וזמינות גבוהה הם שתי הדרישות הקריטיות ביותר עבור מרכזי נתונים. ה- K2 מספק אותם ללא המורכבות והעלויות של פתרונות אחרים".

 

הקמינריו K2 זמין במודלים המאפשרים לארגונים ולעסקים מכל הגדלים לנצל את הביצועים העדיפים עבור יישומים תובעניים של קלט/פלט כגון OLTP ומסדי נתונים כגון אורקל, SQL Server של מיקרוסופט ו- Sybase. מערכת ההפעלה החדשנית SPEAR מאפשרת גמישות רבה בהרחבת הביצועים ו/או נפח האחסון. הקמינריו K2 זמין ברמת מחיר כניסה של 50,000 דולר עם נפח של עד ל-  TB12.

 

Kaminario K2 הינה מערכת אחסון עתירת ביצועים מבוססת SSD. המערכת מאיצה יישומים עסקיים קריטיים על ידי הסרת צווארי בקבוק בגישה למידע. קמינריו משתמשת בשרתי להב סטנדרטים ומדיית אחסון מסוג SSD על מנת ליצור מערכת אחסון מבוזרת, מהירה מאד, בעלת יתירות וזמינות גבוהים וקלה ליישום. בעזרת ארכיטקטורת ה – Scale-out Performance Storage Architecture™ (SPEAR) החדשנית, מערכת ה K2 מספקת מיליוני IOPS, חעבורת נתונים של עשרות גיגה בשנייה תוך שמירה על השהייה נמוכה ביותר. כל זאת ללא פגיעה בזמינות ויתירות. הפצת הנתונים האוטומטית של SPEAR ועיבוד ה- I/O המקבילי החכם שלה, מספקים ביצועי כתיבה-קריאה שוברי שיאים, ומבטלים בצורה אוטומטית נקודות חמות וצווארי בקבוק. Kaminario מהווה את הדרך החדשה והטובה יותר לאחסן ולשלוף נתונים הדורשים ביצועים גבוהים

Kaminario פשוט מהיר יותר!

משרדה הראשי של Kaminario נמצא ב Newton, MA, מרכז הפיתוח ממוקם ביקנעם, ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב