דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'ון ברייס הדרכה וחברת SEO-Simple מקימות את בית הספר הראשון בישראל למקצועות השיווק באינטרנט 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 3867 פעמים ]

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס וחברת SEO-Simple הכריזו על הקמתבית הספר למקצועות השיווק באינטרנט, בית הספר הראשון מסוגו בישראל.

בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט יעניק הכשרה מקצועית מקיפה הן לאנשי מקצוע  מנוסים והן לכאלו המעוניינים לעבור הכשרה ולהתמקצע  בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, כאשר כל מועמד ישובץ לקורסים בהתאם למסלול הכשרתו. מסלולי ההכשרה השונים מתוכננים להמשך כ-3  חודשים, כאשר מועמדים בעלי רקע מוקדם יוכלו לסיים במועד מוקדם.

בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט מציע קשת רחבה של קורסים מקצועיים בתחומי מיתוג וקידום עסקים, הגדלת הנוכחות השיווקית, העסקית והאסטרטגית של ארגונים באתרי האינטרנט הנכונים ועוד. בית הספר הוקם במטרה לתת מענה לצורך הגדל שמגלים הארגונים בקידום ופיתוח השיווק הדיגיטלי.

בין הקורסים הבולטים שיציע בית הספר ניתן למצוא את הקורס להכשרת מקדמי אתרים אשר מתקיים מעל 5 שנים ועד היום הכשיר מעל 650 מקדמי אתרים והמהווה את אבן היסוד לבית הספר, קורסי מסחר אלקטרוני, קורסי הכשרה לתוכניות שותפים, קורסי שיווק ברשתות חברתיות ומגוון תוכניות הכשרה נוספות.

לדברי אורי לפיד, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס הדרכה: "בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט הוקם במטרה לתת מענה לצורך שצמח משני כיוונים - מצד אחד לקוחות ג'ון ברייס מתחומי ההייטק, אשר גילו בעייתיות בגיוס כח אדם מיומן ומוכשר למקצועות השיווק באינטרנט, ומצד שני, העניין הגדול שהביע קהל המתעניינים בקורסי ההסבה המקצועית שלנו, שחיפשו עוד ערוץ לימודים נחשק, עימו יוכל להשתלב בקלות בחברות המובילות במשק".

לדברי ג'קי סויקיס, סמנכ"ל שיווק SEO Simple והמנהל המקצועי של המיזם, "שיתוף הפעולה בין SEO-Simple וג'ון ברייס הדרכה הוכיח את עצמו עד היום בצורה נפלאה, במסגרת קורסי קידום האתרים והשיווק באינטרנט. עתה אנו עושים קפיצת מדרגה משמעותית משותפת במטרה להוציא לשוק מאות אנשי מקצוע מיומנים בעולם השיווק באינטרנט מדי שנה. אנחנו יודעים שיש דרישה גדולה וצומחת מצד השוק לאנשי מקצוע מיומנים בתחום זה ובטוחים כי היצע ההדרכות והכשרות החדש שייצרנו, ייצר ערך מוסף גדול לשוק המקצועי".

לימודי השיווק במדיה הדיגיטלית הפכו מבוקשים מאוד בשנים האחרונות נוכח ההתפתחות וההתעצמות של הפעילות ברשתות החברתיות, אשר הביאו לשינוי מהותי של אסטרטגיות השיווק והפרסום הדיגיטלי. 

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), הנמנה גם הוא על חטיבת ההדרכה של מטריקס מציע קורסים המיועדים למנהלים ועובדים בתחום השיווק, שרוצים להתעדכן וללמוד על השינויים בהרגלי צריכת האינפורמציה  ועל אסטרטגיות חדשות להגברת היעילות ושיפור התוצאות העסקיות בעקבות פעילות שיווקית אינטרנטית. בין הקורסים המבוקשים ביותר בתחום ניתן למצוא את קורס השיווק הדיגיטאלי העוסק בהשפעה על הצרכן באמצעות הערוצים האינטרנטיים וכן את קורס ניהול השיווק, בו ניתן ללמוד על הובלת קמפיינים שיווקיים, בניית אסטרטגיה ותוכנית שיווקית ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב