דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בחורף 

מאת    [ 16/09/2007 ]

מילים במאמר: 745   [ נצפה 6997 פעמים ]

הכינו חתונתכם לחורף


הכינו חתונתכם לחורף

אחרי עונת הקיץ שבה נערכו מאות אם לא אלפי חתונות מגיעה עונת החורף שבה אלפי זוגות יחגגו חתונה ובמחירים זולים יותר.
בעזרת מעצב אירועים טוב ומציאת אולם אירועים מושקע תוכלו גם אתם לעשות חתונה בחורף, ליהנות ממחירים זולים ולא לפגוע באווירה.


מי מבין הזוגות המתחתנים אשר מתלבטים בין חתונה בקיץ לבין חתונה בחורף יודע לבטח שהמחירים הם גורם חשוב ולפעמים קובע את תאריך החתונה, את המקום שבו תערך החתונה וכמובן את כמות המוזמנים.
אם יש לכם כמות מוזמנים גדולה ואתם לא ממש רוצים לעשות ''קיצוצים'' בקרובי משפחה ומכרים כדאי לכם לעשות חתונה בחורף.

הבעיה בעריכת חתונה בחורף היא צמצום המקומות בהם ניתן לערוך חתונה, אי אפשר לערוך חתונה בטבע וכמובן שלא בגן אירועים פתוח או בחצר הפרטית ולכן מה שנשאר הוא אולם אירועים או גן אירועים סגור (שנראה כמו אולם) או אפילו באחד מבתי הכנסת היפים והמכובדים בארץ (הבית כנסת הגדול בירושלים לדוגמה)

ההחלטה על חתונה בחורף

ארנון ולימור, מתכננים חתונה מזה זמן רב, החליטו על החתונה לפני כמעט שנה וחשבו לעשות חתונה בחודש יוני וליהנות ממזג אוויר נוח ואווירה קיצית נעימה אבל גילו שיש להם למעלה מ - 500 מוזמנים וההוצאות החלו לגדול.
ארנון: ?למען האמת, תמיד חשבנו שחתונה בחורף היא עצובה יותר ועם פחות אפשרויות מבחינת מקומות לחתונה. מצד שני גילינו שיש לנו כמות אורחים גדולה וההוצאות שלנו גדלו ולא יכולנו לעמוד בהוצאות הגדולות ולכן, בהמלצת חברים, החלטנו לברר על עריכת חתונה בחורף ונוכחנו לדעת שהמחירים נמוכים כמעט ב - 50% ממחירי הקיץ''

לימור: ?כל החיים חלמתי על חתונה משגעת, כמו כל כלה, ורציתי לעשות חתונה בגן אירועים עם גינה טרופית ופינות ישיבה מיוחדות בחוץ והתאכזבתי שהבנתי שאין לי את האפשרות הזו בגלל כמות המוזמנים.
אחרי שהתחלנו לברר עם מספר אולמות אירועים לגבי חתונה בחורף גילינו שאין ממש הבדל מבחינת האווירה ועם מעצב אירועים טוב אפשר לעשות אווירה קיצית גם בחורף והמחירים הם זולים יותר''

ארנון ולימור, כמו זוגות מתחתנים רבים, מגלים כי הסכומים של חתונה עם כמות מוזמנים גדולה הם גבוהים והם אינם יכולים לעמוד בהוצאות.
האילוץ לצמצום ההוצאות הביא אותם לברר על חתונה בחורף ולגלות שההבדלים באווירה הם קטנים אבל המחירים נמוכים בהרבה.

עיצוב חתונה בחורף

אם גם אתם רוצים חתונה בחורף עם אווירה קיצית ועם צבעי קיץ חמים תוכלו להתייעץ עם מעצב אירועים מקצועי אשר יוכל לעצב לכם את החתונה בסגנון שאתם רוצים.
עיצוב חתונה מתחיל מקבלת הפנים, דרך עיצוב הבר, עיצוב מרכזי שולחן, רחבת הריקודים וכמובן עיצוב חופה.

היתרון של חתונת חורף מתבטא בעיקר בעיצוב, תוכלו לעצב חתונת חורף באווירה קיצית צבעונית ועם שימוש בפרחי קיץ ולהרגיש כאילו החתונה נערכת בחודש יולי ומצד שני תוכלו להשתמש בעונת החורף לעיצוב חם, אוהב ומפנק יותר.
כידוע לכם, בעונת החורף יותר אנשים אוהבים להתכרבל מתחת לשמיכה ומחפשים מקום חם ומפנק יותר וכך גם תוכלו לעשות את עיצוב החתונה שלכם בחורף - חמה, אוהבת ומפנקת יותר.

שמלת כלה לחתונת חורף

הכלה, שכבר מגיל 3 מתכננת איך תראה שמלת הכלה שהיא תלבש בחתונה שלה, לא תמיד לוקחת בחשבון שהיא תתחתן בחורף ולכן חשוב לדעת שהחורף יכול להיות לכם מוקש ולהטעות אתכם.
בחורף מזג האוויר קר וגשום לפעמים ולכן המחשבה הראשונה של כל אדם היא שיש להתאים את הלבוש לקור ולתפור שמלת כלה עבה יותר וחמה יותר - אתם טועים !

הכלה והחתן יוצאים לחתונה מהבית או מסלון הכלות ושם יש חימום והקור ששורר בחוץ אינו מורגש, מסלון הכלות מובלים החתן והכלה אל אולם האירועים או הגן הסגור ברכב חתן כלה מחומם ומוגן מפני גשמי הזלעפות בחוץ ולבסוף נכנסים החתן והכלה אל תוך אולם האירועים או הגן ונמצאים כל זמן החתונה תחת קורת גג ועם חימום שלא משאיר ולו רמז קטן לכך שבחוץ עכשיו יורדים גשמים וקר.

בנוסף לחימום המופעל בתוך אולם האירועים או הגן יש לקחת בחשבון את ההתרגשות והלחץ של החתן והכלה ואת רחבת הריקודים שבה חום הגוף עולה והזיעה מתחילה לזלוג על המצח.

כלה, את עדיין חושבת שצריך למצוא שמלת כלה חמה יותר ?

ליל כלולות חורפי

אחרי חתונה, רוב הזוגות נוסעים או מוסעים אל בית מלון מפנק עם חבילת ליל כלולות חלומית ומיוחדת ומבלים שם את הלילה הראשון שלהם כזוג נשוי.

בחתונת חורף, כדאי ומומלץ לחשוב על ליל כלולות רומנטי במיוחד באחד מעשרות אלפי הצימרים המפוזרים במדינתנו.
צימרים ידועים בתחושת הרומנטיות והאווירה החמימה שתתן לכם, זוג צעיר, את הקסם המיוחד של ליל כלולות פשוט מדהים עם אווירה של צימר עץ קסום וג'קוזי מפנק במיוחד וארוחת בוקר כפרית ששום בית מלון שבעולם לא יוכל להתחרות בה.

לסיכום - חתונת חורף

אם אתם עומדים להתחתן ו''קצת'' חוששים מעריכת חתונה בחורף אנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין שחתונת חורף יכולה להיות קסומה ואפשרויות העיצוב שלה מגוונות עוד יותר וחתונת קיץ וכמובן המחירים הנוחים שיעזרו לכם בצמצום ההוצאות הכבדות.


עופר הירש
אירוע נטו
www.eruaneto.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב