דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלאסהאוס טכנולוגיות נכנסת לשותפות אסטרטגית עם Cable Wireless Worldwide 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 966   [ נצפה 2040 פעמים ]

גלאסהאוס טכנולוגיות, חברת ייעוץ ושירותים בינ"ל בתחום ה- Data Centers, הכריזה היום כי היא נכנסת לשותפות אסטרטגית עם חברת Cable& Wireless Worldwide (C&WW), ספקית מובילה של שירותי טלקומוניקציה גלובאליים. השותפות נועדה לחבר בין המומחיות של גלאסהאוס בתחום הייעוץ לבין מגוון שירותי ה- hosting של C&WW, כולל ההיצע החדש שלהם בתחום  של מחשוב ענן - Flexible Computing - שנועד לספק ללקוחות ייעוץ מקיף במעבר ובהגירה לשירותים מבוססי ענן.

 

Flexible Computing משווק ללקוחות כחלק מרשת הדור הבא (NGN) של C&WW הממוקמת במרכז אבטחת המידע של החברה באנגליה. השירות נותן מענה לדרישות של ארגונים גדולים בתחומי אבטחת המידע, תאימות, בקרה ושליטה וזמינות  ומציע  להם כלים ואמצעים ליהנות ולהפיק את המירב  מן היתרונות הכלכליים והביצועיים הטמונים במיחשוב ענן.

 

"C&WW מובילה את הטרנספורמציה למודל ענן מדורג ובעל כדאיות כלכלית עבור לקוחותינו. ערוצי הגישה הראשיים לפלטפורמת ה- Flexible Computing מתאפשרת באמצעות רשת הדור הבא שלנו ולא באמצעות האינטרנט, ובסופו של דבר ממקמת אותו בתוך הרשת האזורית הרחבה (Wide Area Network) של הארגון. זה מעניק לארגון שליטה מלאה וביטחון מלא לגבי כל היישומים והמידע שלו", אמר איבן גונטילקה, סמנכ"ל התפעול ב-  C&WW. "בנוסף, ארגונים מעוניינים בהיערכות אסטרטגית על מנת להפחית סיכונים ולהקל כמה שניתן על המעבר לשירותי ענן, החל מבדיקה מקיפה  של כל האפליקציות שלהם, גיבוש דרישות הארגון, והתנסויות ראשונות על גבי אפליקציות פחות קריטיות לארגון במטרה לצבור ביטחון לפני כניסה לתהליך הגירה של כל תשתיות הארגון והאפליקציות הקריטיות. בעזרת הייעוץ האסטרטגי שגלאסהאוס מציעה אנו יכולים לסייע ללקוחות שלנו לבצע את המעבר למיחשוב ענן בדרך שמתאימה להם".

 

"שיתוף הפעולה עם C&WW מאפשר לנו להמשיך לסייע ללקוחותינו ליהנות מהתייעלות כלכלית של תשתיות ה-IT שלהם, כמו גם, לנצל את ההזדמנות הגלומה במעבר למודל עבודה מבוסס ענן", אמר מארק שירמן, מנכ"ל גלאסהאוס העולמית. " C&WWהיא שותפה טבעית של גלאסהאוס מאחר ששתי החברות מתמקדות בסיוע ללקוחות כך שיתאימו את הנכסים שלהן ליצירת גמישות וצמיחה עסקית".

 

גלאסהאוס ו-C&WW עובדות בצמידות במטרה לפתח שירותי ענן מקיפים עבור לקוחות C&WW. שירותים אלה כוללים הערכה אסטרטגית של התשתיות הקיימות אצל הלקוח, בניית מפת דרכים להשגת המצב הסופי הרצוי, פריסה מתודולוגית של הטכנולוגיות הנדרשות ותהליכי השינוי הנדרשים להשגת המטרה הסופית, ומבלי להפריע לעבודה העסקית השוטפת של הלקוח. צוותי הייעוץ של גלאסהאוס מספקים את המומחיות המדויקת הנדרשת לעיצוב הפתרונות והארכיטקטורה בהתאמה אישית ללקוחות C&WW, והם משתפים פעולה עם צוותי C&WW להטמעת פתרונות אלו.

 

גונטילקה מוסיף: "אין בנמצא פתרון ענן על המדף, כזה שמתאים לכל ארגון אנטרפרייז.  לא מומלץ לשום ארגון להתחיל בתהליך הגירה לסביבת מיחשוב ענן מבלי להביא בחשבון את הצרכים האינדיבידואליים שלו, ומבלי לסקור באופן מקיף את האפליקציות שעומדות לרשותו. לכן, C&WW  מציעה גישה התומכת בהפחתת הסיכונים, תוך כדי הפנייה להיבטים הקשורים לניהול, רמת שירות וביטוח".

 

Vertex, חברה בריטית מובילה בתחום ה- BPO, שירותי מיקור חוץ מנוהלים ושירותי IT , השיקה  לאחרונה תוכנית עבודה כוללת לביצוע הגירה לפתרון  IaaS  - תשתית כשירות – במסגרת סביבת מרכז המידע המאובטחת של C&WW. הפתרון כולל  תשתית מחודשת, הגירה של אפליקציות עסקיות ותאגידיות, רציונליזציה וקנוסולידציה של הפתרון לסביבת יעד מדורגת שתאפשר טביעת רגל קטנה בהרבה.  

 

במסגרת העבודה הצמודה  עם צוות העבודה  הפנימי של Vertex, C&WW וגלאסהאוס פיתחו מפת דרכים המספקת פתרון המבוסס על הפחתת רמת המורכבות, שרתים וירטואליים  ויצירת מדיניות של סטנדרטים אחידים לכל אורך סביבת ה- Data Center. היתרונות שנבעו מכך ל- Vertex כללו:

  • הפחתת ההיקף הפיזי (footprint) של התשתיות ב- 60%
  • פתרון מדורג ומוכח כמתאים גם לעתיד, המבוסס על סטנדרטיזציה
  • תהליך הגירה ומעבר מפושטים וכדאיים כלכלית
  • צמצום משמעותי של העלות הכוללת
  • מעבר רציף לשירותי hosting מנוהלים במלואם

 

" C&WWוגלאסהאוס אפשרו ל- Vertex ליהנות מגישה ישירה לצוות מיומן ומעמיק, ידע אשר סיפק תובנות יקרות ערך במשך תהליך ההגירה, והפחתת הסיכון מפעילות שמוגדרת כמסוכנת מטבעה", אמר דייויד סוואלוו, מנהל פרויקטים ותוכניות ב- Vertex. "תהליך הייעוץ הניח את היסודות ליצירת פתרון הדרגתי, גמיש וכדאי מבחינה כלכלית, אשר סיפק לנו את הפלטפורמה לצמיחה ולהצטיינות ברמת השירות שלנו".

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב