דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולמינו-עולם המלכות,כיצד לעלות בסולם. 

מאת    [ 09/09/2007 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3098 פעמים ]

העולם שנבראינו אליו ,עולם המלכות נולדים לתוך מערבולת של זמן, התחושות הראשונות למה שקוראים אינטואיציות, בדרך כלל מדויקות ,אך אין לנו מספיק בטחון ואמונה בעצמנו, וכך מטשטש לו עם הזמן היכולת היחודית שאיתה נבראנו.

 טוהר המידות הוא מצרך נדיר ומתי מעט נחונו בו. זכיתי להכיר ולהוקיר אדם נפלא, שכל מעינו היה לתת מזמנו תשומת לב ועזרה ככל שהתבקש לתת.כל חייו מסירות אין קץ דאגה שנכנסה כל כך לליבו, כאילו הענין שייך לו, וללא לאות נתינה בלתי פוסקת יושר מופלא שעמד במבחן המציאות כשמצא מספר פעמים ארנקים עים סכומי כסף גדולים, ודאג להביא אישית לבעלי האבדה וסרב לקבל תמורה גם סמלית מילותיו: התודה שקבלתי נותנת לי אושר ששום כסף לא ימלא. הנאות שלו היו כל כך פשוטות וזמינות וכל פעם התפעם מחדש כאילו נגלו לו בפעם הראשונה.

 שמש ביום יפה גרמה לו אושר ורטיטות של עונג מופלא, ים ושמיים כחולים ,אהבתו הגדולה היתה לגינתו, לצמחים ששתל לעץ הלימון שנטע, האדם הנפלא הזה שמו חיים, שבאמת אהב את החיים וידע לאהוב ללא בושה ללא אגו, זך וטהור היה ותמיד ידעת לסמוך שהוא יעודד יעזור ויכוון לדרך הנכונה.

 חיים נפטר ב-ז" אלול,יום שני 22 למרץ 2007 מוות נשיקה במהלך עבודתו ישב לנוח, נרדם ולא התעורר . חיים גמר את התיקון נשמתו משוחררת, והוא יהנה לעולמי עולמים מהשמש מהפרחים, ללא מכאובי העולם הזה. יהי זכרו ברוך. מלכות -----

 

--------------------------------------------------------------------------- עולם המלכות, זה עולמינו הקיים המוכר.

 כל עשייה, יוצרת גל שבעקבותיו נבראים עולמות המשך כמו השתקפות ואותה פעולה מתורגמת לזיכוך שהולך ומטשטש לנו בעיני הגוף ,אך נהיה צלול בעולמות גבוהים שם לגוף הפיזי אין קיום, יש ערך אדיר למחשבותינו, לדיבורינו ולביצוע.

 קבלנו גוף עם הבריאה כדי לתפקד בעולם המלכות העולם הנמוך ביותר בשרשרת העולמות. הפיזי שולט ויוצר מעין חומה שגורמת לחושינו להיות כהים , מסכים עבים במיוחד מסתירים והנולדים לעולם זה באים כל נברא בפני עצמו, עם דרגתו.

 יופי טהור לטבע, לצמח רוטט ברוח, איוושת רוח קלילה, עלי פרח עדינים, טיפות גשם זוהרים בין קרני שמש מוסתרים, עם כל זה ועוד מרגש אותכם עד עומקי נשמתכם, ניחנתם בנפש יפהפיה. לראות את היפה בכל דבר, למצא את החיובי מתוך השלילי, להבחין בתוך כעס עצום הושטת יד נואשת לעזרה, להבין שבכל צורת ביטוי, המסר לפעמים נסתר ועקלקל , בגלל חומות ולכל נברא החומה הפרטית שלו.

 ההבנה שלנו .מתפתחת עם הזמן, כל בעיה שנוצרת ,על ידי קריאה נכונה של המצב, אנו פועלים בדרך הכי נכונה לפתרון אמיתי. חשוב להיות קשובים לאני הפנימי העליון שלנו, ומהמקום הזה לפעול.

 עם זה לעזור לעצמנו, לאחרים, הדרך היא אותה דרך.

הקשבה ואחרי שהמידע מגיע לפעול.

מרגע שההבנות שלנו מאפשרות לפעול נכון,החיים מתחילים לקבל משמעות אמיתית אנו רואים את כל הצבעים,שומעים צלילים שמימיים,חשים באנרגיות אדירות ,נפתחים לנו כל הערוצים.

החיים רוטטים בתדר גבוה עבורנו,הנשמה-מתאחדת עם האלוהים

לאה שירה גד מומחית לנומרולוגיה וקבלה לימודי קבלה מספרים עתיקים עם מורים מקובלים, לימוד והתמחות בכח האותיות לפי גורל האדם,תשובות מדויקות ,הכונה ועוץ מקצועי לדרך חיים נכונה, למנוע טעויות, לעודד אנשים ביאוש טוטלי, להרמת האנרגיה להתחלות חדשות ,לפתיחת עיכובים וחסימות, מפה קבלית תחזית לשנתיים תכונות, איזה מקצוע מתאים לי? מה גורלי? מתחתנת ,מתי?כל השאלות וכל התשובות.
http://www.leanumerology.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב