דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום אווירי - יתרונות עיקריים 

מאת    [ 21/04/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 5313 פעמים ]

צילום אווירי - יתרונות עיקריים

עם התפתחות תחום הצילום האווירי והפיכתו לנגיש ואפשרי גם לאנשים פרטיים, יזמי נדל"ן ורשויות מקומיות, אנו גאים להציג את היתרונות הניכרים שיש בצילום האווירי על פני צילום סטילס רגיל.

תמונה שווה 10,000 מילים

נהוג לומר כי תמונה אחת שווה אלף מילים אבל האמת היא שתמונה אווירית שווה הרבה יותר. הצילום בגובה העיניים הוא מוגבל באופן טבעי כי הוא תופס חלק מאוד מוגבל במרחב. לעומת זאת, צילום מהאוויר מתפרש על שטח  עצום ומאפשר ספקטרום רחב ומרהיב של השטח.

יזמי נדל"ן יכולים לתת ללקוחותיהם תצוגה אמיתית של הנכס אותם הם מעוניינים לרכוש באמצעות צילום אווירי. הלקוחות יכולים לראות את סביבת המגורים שלהם בצורה הרבה יותר ברורה ואטרקטיבית. בנוסף, באמצעות צילום אווירי ניתן לראות את התקדמות הפרוייקט שלב אחר שלב. הצילום האווירי מתאר בצורה מושלמת את גודל הפרוייקט ויופיו.

אז איפה זה אמרנו?

כשמדובר בנכסי נדל"ן יש חשיבות רבה לגישה. לעתים, מדובר בנכסים המצויים על אי או על הר והגישה הרגלית אליהם אינה נוחה. באמצעות צילומי אויר איכותיים ניתן לראות את השטח ואת האיזור במלואו ולדעת האם כדאי לפתחו והאם כדאי להשאירו נטוש ולא נגוע.

רואים אתכם בכל מקום

בעזרת טכנולוגיות צילום חדשניות, ניתן לתפוס איזור שלם גם מבלי לטוס בדיוק מעליו. למרות שכלי זה יעיל במיוחד למטרות צבאיות, גם גופי תקשורת שונים יכולים לעשות בו שימוש על מנת להבין מה בדיוק קורה באזור מסוים.

מצלמות בשלט רחוק בעזרת מטוסים זעירים ללא טייס, מגיעים למקומות מסוכנים ומעבירים בשידור חי את כל מה שקורה על הקרקע. המצלמות הללו משיגות צילומי תקריב מרהיבים ויכולות לעבור במקומות צרים במיוחד, אפילו בין בניינים גבוהים בעיר.

כיצד נראית ישראל מלמעלה?

שאלה מצוינת שהמון צילומי אויר ישמחו להראות לכם. אכן, צילומי אוויר אמנותיים של ישראל או כל מקום אחר הפכו להיות מתנה פופלארית ומרתקת. ים המלח מלמעלה נראה כמו מדבר לבן גיאולוגי, הר החרמון נראה קטן לעומת רכס ההרים שהוא רק חלק ממנו.

צילומים של איים שטים באוקיינוס, צילומי יערות עד באפריקה או מדבריות באסיה, כל אלה ניתנים לרכישה והתבוננות בזכות צילומי אויר מרהיבים.

אסור לבנות כאן! מותר להקים סניף

רשויות מקומיות ועיריות רבות מנצלת את הכלי של צילומי אויר על מנת לעלות ולאתר חריגות בנייה באיזורם. בעזרת הצילומים פקחי העירייה יכולים לעקוב, לנטר ולסכל הרחבות וחריגות בניה לא חוקיות. למעשה, צילום אווירי הוא הכלי היחידי כיום למניעת חריגות בניה. הצילום מכסה שטח רחב וצפוץ ונותן נתונים מדויקים ביותר.

גם עסקים המעוניינים להקים סניף חדש יכולים להיעזר בצילומי אויר המראים להם היכן כדאי למקם את הסניף, מהו הרכב האוכלוסיה באיזור והיכן יש, אם בכלל, סניפים של רשתות מתחרות.

חברת אופק צילומי אויר בעלת 20 שנות נסיון בתחום המיפוי האוירי, המיפוי הלוויני והיישומים הגיאורגפיים. מספקת שירותי צילומי אויר, מערכות מידע גיאוגרפי וצילומי לווין למגוון משימות וצרכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב