דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לטפל בכאבי פרקים - בדרך טבעית 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 762   [ נצפה 4599 פעמים ]

על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, העריך 46000000 מבוגרים בארה"ב נאמר על ידי רופא בשנת 2006 כי הם היו מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית, זאבת צינית או פיברומיאלגיה. יתר על כן, בשנת 2004, היו 454,652 החלפות ברך שבוצעה בארה"ב, 232,857 החלפות מפרק הירך ו 41934 תחליפים הכתף, כל בעיקר בשל דלקת פרקים מתקדמים, מוסיף ה-CDC. גלוקוזאמין, כונדרויטין ו MSM הם תוספי מזון המשמשים, ולפעמים הכל יחד מוצר זהה, כדי להאט את התקדמות דלקת לעזור לנהל כאבי מפרקים. 

גלוקוזאמין כונדרוטין יתרונות 
גלוקוזאמין סולפאט היא הצורה השכיחה ביותר של המשלים גלוקוזאמין, אשר הוא תרכובת טבעית נמצא סחוס בריא. גלוקוזאמין סולפאט משמש בעיקר כדי לעזור הטופס המרכיבים של נוזלים במפרקים הרקמות הסובבות. באופן ספציפי, זה מגרה את הייצור של proteoglycans ו קולגן, עצמות סחוס וגידים.גלוקוזמין גם מסתבכת הנוזל הסינוביאלי בתוך קפסולות משותפת, אשר מגדילה את יכולתה כרית לסיכוך המפרקים, אלה נושאת משקל גדול במיוחד, כגון הברך - פורמולה טבעית לטיפול בבעיות פרקים

יש ראיות טובות מבוסס על מחקר האדם כי גלוקוזאמין סולפאט היא היעילה ביותר בטיפול באוסטאוארתריטיס בברך קלה עד בינונית, המהווה את "בלאי" סוג. יתר על כן, מחקרים אדם ובעלי חיים כמה דו"ח היתרונות של גלוקוזאמין בטיפול באוסטאוארתריטיס ו דלקת מפרקים שגרונית במפרקים שונים בגוף. היתרונות כוללים הקלה על כאב, תפקוד המפרקים שיפור ודלקת ירד. זה היה כי זה עלול לקחת שמונה עד 16 שבועות לפני שינויים משמעותיים קלינית מנוסה. כמעט כל המחקרים מראה יתרונות נערכו על מגוון של גלוקוזאמין סולפאט, ולא בניסוחים אחרים. 

המינון המומלץ של גלוקוזאמין, כונדרוטין MSM,  סולפאט המציגה את היתרונות ביותר היא 1,500 מ"ג ליום, מחולק לשלושה מנות שוות, אשר לא גרם לתופעות לוואי רציניות, התוויות נגד או רעילות, על פי מחקר שפורסם ב 2005 את "עלון של בית החולים NYU עבור הג 'וינט מחלות. " תופעות לוואי מתון עשוי לכלול צרבת, כאבי בטן, בחילות וכאבי ראש. משום גלוקוזאמין סולפאט ביותר נגזר exoskeletons רכיכה, זה לא מתאים לאנשים שאינם אלרגיים רכיכה. 
כונדרויטין סולפט הטבות 
כונדרויטין מהווה מרכיב טבעי של הסחוס, שהוא "בולם זעזועים" בין המפרקים הסינוביאלי. כונדרויטין עוזר לשמור על הטבע הספוגי של הסחוס על ידי ספיגת המים. כונדרויטין עשויה גם לעכב אנזימים שיכולים לגרום נזק בסחוס, והוא מספק את היסוד "מרכיבים" של הגוף כדי להפוך סחוס חדשה. על פי הרפואי של אוניברסיטת מרילנד מרכז, תוצאות ממספר מחקרים מדעיים ומעוצב היטב מציע כונדרויטין סולפט עשוי להיות טיפול יעיל עבור דלקת מפרקים ניוונית, במיוחד של הברך, הירך. ממצאי מחקרים הראו כי הטבות נמשך עד שלושה חודשים שלאחר הטיפול וכלל מופחת כאבי מפרקים, שיפור תפקוד המפרקים וירידה נוקשות נפיחות משותפת. 

כונדרויטין סולפט יכול להיות, ולעתים קרובות הוא, בשילוב עם גלוקוזאמין סולפאט. לכל העולם על מנת להיות יעילה בפני עצמה, אך הם נלקחים ביחד, הם יכולים לספק יתרונות סינרגטיים. לדברי UMMC, המינון הטיפולי המומלץ של כונדרויטין סולפאט הוא 1,200 מ"ג ליום, מחולק שתיים או שלוש מנות שוות. 
MSM הטבות 
אורגני גופרית --- סוג הגוף יכול לספוג ולהשתמש --- קיים בתוך הגוף כמו methylsulphonylmethane, או MSM, בקיצור. MSM עובד על ידי הפיכת קירות התא רך חדיר יותר, מה שמאפשר את הגוף במהירות לשטוף את כל החלקיקים הזרים, רדיקלים חופשיים ורעלים. MSM גם מתחרה על אתרי הקולטן ממוקם לאורך הקרומים הריריים של הריאות שלך ואת מערכת העיכול, אשר מקשה על אלרגנים מזיקים וטפילים לצרף. MSM אין תופעות לוואי ידועות, על פי MSMGuide.com, והוא על רעילים כמו מים. כמה יתרונות דיווח החולה נוספים כוללים יותר אנרגיה, תגובות אלרגיות מופחת, גוון עור טוב יותר, בריא למראה שיער גדל מהר הציפורניים. 

MSM רושמים בדרך כלל ארבעה עד שישה שבועות, במהירות של עד 2,000 מ"ג שלוש פעמים ביום עם הארוחה, אם כי כמה אנשים לקחת מינונים נמוכים מדי יום כתוספת. בגלל עבודות גופרית בסינרגיה עם ויטמין C כדי לבנות תאים בריאים, זה עשוי להועיל יותר לקחת MSM עם ויטמין C ו - ביופלבונואידים.לבסוף, כמו MSM למעשה detoxifies את הגוף, משתמשים עלולים לחוות קצת מבוכה במהלך שבוע עד שבועיים הראשונים של השימוש. 


גלוקוזאמין, כונדרויטין ו MSM כל תוספי המסייעות לחולי דלקת מפרקים בהקלת כאב, הפחתת הדלקת ושיפור הניידות. הם זמינים בנפרד, אבל הם לעיתים קרובות בשילוב תוספת לתוך אחד. 
גלוקוזאמין 
גלוקוזמין הוא חומר כימי טבעי בגוף, המסייע לבניית סחוס ולכן עשויים להקל על הכאב. היא שימושית במיוחד עבור דלקת מפרקים ניוונית, מצב שבו יש פגיעה משותפת. 
כונדרויטין 
כונדרויטין נמצא רקמות החיבור של עצם וסחוס. היא חוסמת אנזימים שעלולים להרוס הסחוס תוך שיפור ההגנה קולגן. זו מסייעת להגן על המפרקים, להקל על הכאב ולהפחית דלקות. 
MSM 
Methylsulfonylmethane (MSM) הוא תרכובת המורכבת של גופרית מתיל. נראה לעכב דחפים הכאב על סיבי העצב, הפחתת הדלקת ולהקל כאבי השרירים והמפרקים. 
שיקולים 
גלוקוזמין / כונדרויטין מפרקים התערבות ניסיון (הילוך), אשר בעקבותיו 357 אנשים מכל רחבי ארצות הברית, הראה למשתתפים אשר נהנה ביותר המפרקים שלהם היו לוקחים גלוקוזאמין לבד ולא בשילוב. 
אזהרה 
התייעץ עם הבריאות מקצועי לפני נטילת תוספי מזון, משום שהם עלולים לגרום נזק כלשהו. גלוקוזאמין, למשל, לעתים קרובות נעשה מתוך צדפות עלולה להיות מסוכנת לכל מי שיש לו אלרגיה מאכלי ים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב