דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה נכונה לאתרי אינטרנט 

מאת    [ 25/03/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2794 פעמים ]

כתיבה יעילה לאתרי אינטרנט היא למעשה אמנות השכנוע הטקסטואלית. היא שונה מאומנות השכנוע בכל מדיום אחר בכך שעליה להיות ממוקדת יותר וזרועה במילות מפתח ומושגי יסוד המתאימים לתחום עיסוקך על מנת שמנועי החיפוש יזהו את האתר שלך כרלוונטי בתחומו. יש לזכור כי גולש ממוצע, הסוקר מספר דפי אינטרנט, הוא בעל סבלנות מעטה ולא קורא לאורך זמן הארוך ממספר שניות, לפני שהוא עובר לדף אחר או סוגר את הדפדפן לחלוטין. סבלנותו של הגולש באמת מוגבלת ועל האתר לספק לו את המידע הדרוש בצורה מסוגננת, נכונה ואטרקטיבית.

על הכותבים לאתרי אינטרנט לזכור כי קוראים מתעבים זילזול באינטליגנציה שלהם, הם שבעו מ"לוקשים" והעמדות פנים, הם מבקשים לדעת מה העסק שלך באמת יכול להציע להם והאם מוצריך עונים על צרכיהם. אם לא יינתן להם המידע הנדרש בשפה רהוטה, משכנעת ומבדלת, הם יעברו למתחריך... פשוט עד כדי כך.

שכנוע טקסטואלי תלוי כמובן בדרך בה ניסחת את הבידול שלך. לכך מתלווים פשטותו ויעילותו של מבנה האתר, ומראהו המצודד אף פעם לא מזיק. מאידך גיסא אין להפריז במתן מידע יבש בלבד. יש לסגנן אותו על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הקורא. המינון הנדרש אינו נובע מעולם המדעים המדויקים, לכן קופירייטר מוכשר יכול להגדיל פלאים את סיכוייך למכור באמצעות האתר שלך. תפקידו של ה"קופירייטר המקוון" הוא לתפוס את תשומת ליבו של הקורא הממהר, לגרות את סקרנותו ולבנות "מערכת יחסים" עליה מבוסס תהליך השיווק ואבני היסוד שלה הם מושגים מעולם התוכן של העסק שלך.

אז מה הם הפרמטרים החיוניים לכתיבה מקצועית באתר שיווקי?

  • המפתח לשכנוע הוא אמינות. הקוראים חשדניים ושיפוטיים, היה כן ככל הניתן בנוגע ליכולותיך ולמוצריך.
  • ה"מוצר" שלך נמצא בעדיפות עליונה, אך לא המטרה היחידה בכתיבה, פתח שיחה שיווקית עם הקורא. זכור כי כתיבה בשיטת SEO לא מבוססת רק על מינוחי יסוד המאפיינים את תחום עיסוקך, החוכמה היא לשלב אותם בטקסט איכותי שמנהל שיחה עם הקוראים.
  • הדגש את יתרונותיך על פני מתחריך.
  • זכור כי עמוד הבית אליו נכנסים רוב הקוראים לראשונה, כמוהו כרושם הראשוני בפגישה עסקית. היה חד ואינטליגנטי, הקפד על מראה גרפי משובב נפש וגם על תפריט אתר נוח.
  • אל תחשוש לתת "אישיות" לטקסט שלך, תן לו אופי, הפוך אותו לסוכן מכירות אופטימאלי שיודע להתחבב ולשכנע אך לא עושה זאת בצורה מופרזת.
  • בהצלחה!

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב