שיווק ברשת ונאמנות האוהדים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק ברשת ונאמנות האוהדים 

מאת    [ 22/03/2011 ]
מילים במאמר: 450   [ נצפה 2013 פעמים ]

 
 

 

כשמבצעים שיווק ברשתות חברתיות, הרבה פעמים עובדים קשה מאוד כדי לתת לגולש ערך מוסף ולגרום לו להיות זה שמבקש את העדכונים ובעצם ללחוץ 'ליייק'. אחד הכללים הראשונים לפיהם עובד כל איש מכירות מתחיל הוא שאנשים נוטים לקנות ממי שיוצר אצלם היכרות, אמינות וביטחון. לפיכך, שלושת הדברים הראשונים שצריך לעשות זה: א. לגרום להם להכיר אותנו. בשפה השיווקית קוראים לזה 'חשיפה'. ב. אמינות כלפינו. בשפה שלנו זה תוכן יעיל לגולש. ג. ביטחון משיגים באמצעות שיתוף בהליך העשייה ובהענקת תחושת שליטה.

מערכת יחסים אמיתית

מערכת יחסים קשה ליצור עם הלקוח בצורה של מסרים המעוברים ללא משוב. פרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, בשלטי חוצות ובבאנרים אינם יוצרים תחושת נאמנות כיוון שאינם מאפשרים שיח. המטרה שלנו היא ליצוא נאמנות עם לקוח חדש או לחזקה עם לקוח קיים עוד לפני שהם נכנסים לראשונה לעמוד המותג ואוהדים אותה. גולש ממוצע מקבל מסרים מדי יום בעשרות עדכונים מדי יום אם לא מאות. זרם אינסופי של מידע מגיע אליהם והעדכון שלכם הולך לאיבוד ברשימת ה FEEDS. הנאמנות של הגולשים שמוטרה למותגים שמדברים איתם בשפה שלהם ומקשיבים למה שיש להם להגיד. אז איך בעצם מושכים את תשומת הלב דווקא אליכם?

פרסום תמונות מעניינות

אתם מפעילים דף פייסבוק בנוגע לעסק הספא שלכם? פרסמו תמונות מעניינות שלא יהיה ניתן להתעלם מהן. תארו לעצמם דף מלא פרצופים ותמונות משעממות ולפתע קופצת לעין תמונה של חתול עושה מסאג' לכלב בתוך ג'קוזי...מי שספא מדבר אליו יקליק על התמונה ואולי גם יסתכל בדף המותג או יכנס לאתר האינטרנט. גם מי שספא אינו מדבר עליו עשוי להתעניין בתמונה ולחשוב לבוא לטיפול ספא. פרסמו תמונות כאלה באופן תדיר ותראו שגולשים לוחצים 'לייק' ואפילו מגיבים. עולם השיווק ברשתות חברתיות תמיד מחפש לבדל את המותג מהיתר.

הנעה לפעולה

חשוב להזמין את הגולשים באופן מפורש לשוב ולבחון עמודים שונים באתר או בדף הפייסבוק. במידה ופרסמתם גלריה חדשה, טיפים, פוסט, מידע, סניף או כל דבר אחר אפשר לקשר בעדכון הfeed  ולהפנות את הגולשים בנוסח כמו "בדקו את הגלריה של הקולקציה החדשה, כנסו עכשיו!" מחקרים גילו שגולשים בפייסבוק מעדיפים לצרוך תכנים בתוך עמודי הפייסבוק ולא לצאת לאתר אחר. המלצה טובה היא לתת טעימה מהגלריה או מהתוכן בדף הפייסבוק ולהפנות את הגולשים לאתר החברה שם יוכלו ליהנות מכל התכנים המלאים, הגלריות, האפליקציות וכדומה.

שיווק ברשתות חברתיות

עידן ה 2WWW יצר עידן בו הגולשים הם אלה שיוצרים את התוכן. כפתור ה'שתף' מאפשר הכנסה של התכנים לאתרים כמו הפייסבוק. ככול שהופכים את התכנים שבאתר לנגישים יותר לעמוד הפייסבוק, ככה הפוטנציאל שלהם להופיע בעמודי ה FEEDS גדול יותר. כל מה שנותר לעשות זה למצוא מדיה מעניינת כמו קליפים, מאמרים ותמונות והגולשים יפיצו אותם ברחבי האינטרנט כאילו היו עוסקים בשיווק ברשתות חברתיות. 

 

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב