דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רגע לפני שאתם בוחרים חברה שתקים לכם את האתר 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2419 פעמים ]

 

אתם צריכים אתר אינטרנט, או שיש לכם אתר אינטרנט מיושן ואתם רוצים לחדש אותו. עצרו רגע לחשוב. מה אתם בדיוק צריכים? לשם מה האתר? מה התפקיד שלו? האם הוא מיועד להיות סטטי ללא עדכון? האם תרצו לפרסם בו עמודים חדשים או מאמרים משלכם? האם תרצו לאפשר יצירת דיאלוג עם המבקרים בו? איך אתם רוצים שהוא יראה בדיוק? כמה שליטה אתם רוצים על האתר שלכם? האם תרצו את היכולת לעדכן ולהכניס בו תכנים לבד, או שאתם מוכנים לוותר על השליטה ובכל פעם שתרצו שינויים קטנים או גדולים אתם מוכנים לשלם לחברת הקמת האתרים?

לאנשים שמבינים בתחום יש תשובות לכל השאלות הנ"ל. לרוב הם ידעו לבקש מחברת בניית האתרים לא רק ש"יבנו להם אתר יפה", אלא יודעים באיזה כלי הם רוצים שיבנה האתר, הם יודעים מראש כמה שליטה הם רוצים על האתר וכן הלאה.

בעבר, עם תחילת ימי האינטרנט היו מקימים על בסיס עמוד עמוד, כל עמוד דרש התייחסות נפרדת. בשלבים מתקדמים יותר (וגם היום), היו חברות הקמת האתרים מתבססות על כלים שפיתחו בעצמן. היתרון היה פיתוח והקמה מהירים, החיסרון היה חתונה קתולית. אי אפשר לקחת את האתר למקום אחר. גם השליטה באתר היא חלקית לחלוטין ודורשת לימוד והתמחות במערכת ניהול האתר.

כיום מקובל להשתמש במערכות ניהול תוכן סטנדרטיות. מערכות אלו המבוססות לרוב על קוד פתוח, מאפשרות פיתוח מהיר של אתרים ומתן שליטה כמעט מלאה לבעל האתר. בעל האתר הוא זה שיכול להכנס, להוסיף עמודים, לתקן טקסטים, לשנות תכנים וכן הלאה.

מערכת ניהול התוכן לאתרי אינטרנט הנפוצה בעולם היא וורדפרס. וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח שנועדה במקום לניהול בלוגים, אולם עם השנים התפתחה באופן מהיר וכיום היא המערכת הנפוצה ביותר בעולם להקמת אתרים לסוגים שונים: אתרי תדמית, אתרי מסחר אלקטרוניים, אתרי אישיים, אתרי חברות, אתרים מורכבים ואתרים פשוטים.

לאתר מבוסס וורדפרס יש יתרונות רבים על אתרים שפותחו במערכות ניהול התוכן הקיימות: המערכת נמצאת בפיתוח ושיפור מתמיד, יש לה אלפי תוספים לכל שימוש כמו לדוגמא קישור עם רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר), היא קלה לשימוש, עקומת הלימוד לשימוש בה היא אפסית.

עוד יתרונות טמונים בעובדה כי המערכת לובשת תבניות עיצוב שונות. באם עולה הרצון או הצורך בעיצוב אחר, ניתן בקלות יחסית להחליף את העיצוב מבלי לשנות את התכנים.

העובדה שהיא סטנדרטית ונפוצה מנתקת את קשר החתונה הקתולית מחברת הקמת האתרים, בכל נקודת זמן יכול בעל האתר לקחת את האתר שלו למקום אחר והעיקר נותנת בידי בעל האתר את השליטה המלאה על האתר שלו.

באם עולה הצורך באתר, חדש או מתחדש, מומלץ לבחור במערכת וורדפרס בתור תשתית לאתר. ניתן כמובן לבחור עיצוב מוכן וכן ניתן להזמין מחברת הקמת האתרים עיצוב ייחודי ויעודי.

 

הקמת אתרי וורדפרס שימושיים ב-990 ש"ח כולל עיצוב תבנית יחודית, דומיין אמריקאי ואחסון לשנה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב