דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי הגדלת חזה ובדיקות ממגורפיה לסרטן השד 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2677 פעמים ]

ניתוחי הגדלת חזה כרוכים בלא מעט דברים שרצוי לבצע על הדרך לפני שמבצעים טיפולים אסתטיים כמו בכל נישה אחרת שעליה מחויב מנתח פלסטי לדעת טרם ביצועו את הניתוח המבוקש. קיימת חוסר מודעות בבדיקות ממוגרפיה או אולטרה של השד לפני הניתוח. חשוב לציין כי ניתוח הגדלת חזה לא מגדיל סיכוי לחלות בסרטן אבל עלול להקשות על גילוי אחד כזה אם יפרוץ אם כן מדוע כך הדבר?

 

במהלך ניתוח מבצע מנתח פלסטי החדרה של שתלים אל תוך רקמת השד לאזור שבין שריר החזה לשד או מתחת לשריר. השתלים הם מסיליקון או חומר סיליקון של ג'ל או מי מלח וכד'. לשתלים חדירות נמוכה לרנטגן ביחס לרקמת השד ויש בעיה של מינון הקרינה הגבוה לגבי שיקוף של השתלים אך תגרום לחשיפת יתר ברקמת השד, כמות קטנה מדי תשקף טוב יותר את הרקמה אבל לא תחדור לשתלים ורקמה שתהיה מוסתרת על ידי שתלים לא תיחשף.

 

אם כן הסכנה הגדולה בכל עניין ניתוח הגדלת חזה או טיפולים אסתטיים מסוג זה הינה שלא יהיה ניתן לראות שד נגוע בגלל השתל המסתיר את הנגע בפועל. אם כן יש מצבים שיש ממצאים של גושים שפירים ששתל עלול להסתיר והם מתחילים מוקדם מאוד אפילו לעיתים בגיל העשרה. על מנת לשלול מצב סרטני המצב מחייב ביופסיה באזור שתל הסיליקון אך לא פעם שהשתל מסתיר את הנקודה דבר שמהווה סיכון בפני עצמו.

 

נשים בנות 30 צריכות לעבור בדיקת ממוגרפיה אם לפני ניתוח הגדלת חזה או בלי שום קשר לכל טיפול אסתטי כזה או אחר שמתבצע באזור באמצעות מישוש של המקום על ידי מנתח פלסטי דהיינו כירורג מוסמך. הבדיקה דומה מאוד אצל נשים עם סיליקון או בלי אולם במקום 4 צילומים מבצעים 8 כדי לקבל מינימום הסתרה של רקמת שד וגם אופן הנחתה שד על מגש בדיקה שונה וגם העבודה המתבצעת והסתכלות על שקפים ותמונות שונה לרבות עיבודים ממוחשבים כאלה ואחרים.

 

השאלה הנשאלת האם יש אופציה לחלות במחלה כתוצאה משתלי סיליקון. אם כן חשוב לציין כי לימפומה של השד היא מחלה נדירה וגם לימפומה בנוכחות שתלים היא נדירה מאוד. קיימים מספרים בודדים שמאשרים זאת לגבי התפרצות מחלה כתוצאה מניתוח הגדלת חזה והמקריות תהיה אחת לכל 3 שתחלנה מתוך כל מיליון שנושאות שתלי סיליקון. השכיחות גבוהה כמובן בהשוואה לנשים בלי שתלים ושוב חשוב לציין כי הדבר נדיר ביותר מכאן שהסיכוי לחלות במחלה נמוך ביותר והוא בכלל לא שיקול בעת ישיבה מול מנתח פלסטי או מבצע טיפולים אסתטיים כאלה ואחרים לפני ביצוע בפועל של פעולת הגדלת חזה או הקטנה.

אלי גולדמן, בעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים לחברות ועסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב