דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרסה חדשה לתוכנת התרגום לאנגלית WhiteSmoke עם מילון מורפיקס 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 5614 פעמים ]

WhiteSmoke  מודיעה על גרסה ייחודית לשוק הישראלי

הגרסה החדשה כוללת את המילון העברי-אנגלי-עברי של מורפיקס מבית מלינגו

WhiteSmoke מיועדת לכל אדם הכותב באנגלית, ומציעה את הפיתרון היחיד המשלב תיקוני תחביר, סגנון ואיות בזמן אמת ותרגום טקסט במגוון סגנונות כתיבה.

 

חברת WhiteSmoke הישראלית, המפתחת ומשווקת פתרונות כתיבה באנגלית, מכריזה על השקת גרסה ייחודית לשוק הישראלי. גרסה הכוללת את המילון העברי-אנגלי-עברי  מורפיקס מבית מלינגו.

"מטבע הדברים, השוק הישראלי חשוב לנו במיוחד, וחשוב לנו להציע מוצר הכולל גם יכולות תרגום מעברית לאנגלית," אומרת הילה אוביל-ברנר, מנכ"לית ומייסדת WhiteSmoke. "תוכנת WhiteSmoke 2011  מסייעת לאנשים לכתוב בנוחות ובבטחה באנגלית. שילוב מילון עברי-אנגלי ישפר אף יותר את איכויות הכתיבה של המשתמש."

 WhiteSmoke 2011 מיועדת לכל אדם הכותב באנגלית. התוכנה מאפשרת למשתמשים לכתוב באנגלית ובה בעת לבצע הגהה על הטקסט, הכוללת איות, דקדוק, פיסוק, וסגנון המשפט. 

המודל הייחודי של WhiteSmoke  מציע גם סקירת טקסט: המשתמש מקבל ניקוד מפורט על הטקסט כולו, אשר מוצג בפניו עם הצעות לשיפור. בנוסף מציעה התוכנה תבניות כתיבה שונות בעלות אוריינטציות עסקיות, משפטיות, רפואיות וכלליות, וזאת על מנת  להבטיח כי הכתיבה של המשתמשים תתאים לייעודה.

בניגוד לתוכנות כתיבה אחרות המבוססות על רשימה מוגבלת של כללי דקדוק וכתיב, המוצר של WhiteSmoke מבוסס על עיבוד שפה טבעית (טכנולוגיית NLP), המשתמש בפטנט ייחודי של בינה מלאכותית.

"שילוב המתרגם שלנו ב-WhiteSmoke 2011 יאפשר לקהל המשתמשים שלנו לתרגם מילים וביטויים ישירות מכל אפליקציה בלחיצת כפתור ולתקשר עם עמיתיהם  ברחבי העולם בצורה יעילה ואמינה", אומר ירון דניאלי מנכ"ל מלינגו.

חברת WhiteSmoke נוסדה בשנת 2004 על ידי הילה אוביל-ברנר ולירן ברנר, והיא מתמחה בפיתוח פתרונות כתיבה באנגלית תוך התבססות על עיבוד שפה טבעית. מוצרי החברה זוכים להתעניינות רבה בכל העולם עם עשרות אלפי הורדות של גרסת הנסיון ביום. השוק העיקרי ארה"ב והחברה מוכרת במליוני דולרים בשנה את הגרסה המלאה.

מלינגו בע"מ מקבוצת בריטניקה היא החברה המובילה בעולם במחשוב השפות עברית וערבית. לחברה תשתית ייחודית בתחום עיבוד השפה הטבעית, המבוססת על טכנולוגיה יחידה מסוגה בעולם. טכנולוגיה זו פותחה בלמעלה מ-100 שנות אדם, והיא כוללת מערכת מתוחכמת לניתוח מורפולוגי ומאגרי מידע לשוניים בהיקף עצום.

ענפי הפעילות העיקריים של מלינגו: טכנולוגיות דיבור, מילונים מקוונים וכלים שונים המבוססים על מילונים אלו, טכנולוגיות חיפוש מתקדמות המבוססות על עיבוד מורפולוגי, שאילתות בשפה טבעית, תיוג, אפיון וניתוב טקסטים אוטומטי, וניתוח חכם של טקסט בשפות שונות על-פי צרכי הלקוחות של מלינגו.

להורדת גרסת ההתנסות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב