מאמרים מאת תמיר קדר מור

RSS ערוץ RSS של תמיר קדר מור

articles.co.il

שם: מור תמיר קדר

דואר: tmr.mor@gmail.com

חברה: לאהוב - מור תמיר קדר

תפקיד: בעלים

תחומי עיסוק: שלום לכולם, שמי מור תמיר קדר, מאמנת אישית וזוגית והבעלים ומנכ"ל של חברת לאהוב, חברה לאימון אישי וזוגי שכבר מעל ל 7 שנים מלמדת אנשים לאהוב.
אני מאמינה שמי שאוהב את עצמו ואת סביבתו מבטיח לעצמו חיים מלאי שלווה, עוצמה שקט ו...אהבה!
מתוך תחושת ייעוד אני מלווה כבר שנים רבות בני נוער והרוים למתבגרים דרך הרצאות וסדנאות בהם הם למדים על גיבוש הזהות האישית, יצירת תקשורת נוחהומקדמת בשיח בין הורים לילדיהם. אנחנו מלווים הורים דרך מסגרות ממשליות, מוסדיות ופרטיות וביניהם הרשות למלחה בסמים, רשויות מקומיות שונות ועוד.
בנוסף, לאורך כל הדרך אני מלווה נשים בפגישות אימון ליצירת אהבה בחייהם, הצלחה, העצמת התחושה הנשית, העלאת הבטחון העצמי ותחושת החיבור. לזוגות אני מציעה יעוץ זוגי תהליכי להחזרת האהבהוהתשוקה לחייכם הזוגיים.

אני באמת מאמינה שכל אחד ואחת מאיתנו יכול לחיות חיים להם הוא שואף. להצלחה יש דרך ואני מציעה דרך תהליכית נכונה, מעצימה הדרגתית שתסיר אט אט את השכבות המגנות שמונעות מאיתנו לחיות איך שאנו רוצים לחיות בכל היבטי החיים. אני מזמינה אתכם להתליך אצלנו, מבטיחה ללכת אתכם יד ביד לאורך הדרך בה ניצור שינוי משמעותי בחייכם.

באתר שלי תוכלי למצא תכנים בעלי ערך רב שיתרמו רבות מאוד בידע שיאפשר לכם לשדרג את חיי אהבה שלכם, את התקשורת הבינאישית שלכם, את תחושבת החיבור, ליצור יחסים טובים יותר עם סביבתכם ולאהוב יותר.
httt://www.leehov.co.il

פרופיל פייסבוק
פרופיל גוגל

קישורים:
http://leehov.co.il/

אודות הכותב:

מור תמיר קדר - מאמנת אישית מומחית להצלחה, יועצת זוגית ומגשרת במשפחה, עובדת סוציאלית, מרצה ומנחת סדנאות לבני נוער והורים למתבגרים.

     עוד מאמרים שנכתבו על ידי מור תמיר קדר