דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אין לי זמן - גם לכם נמאס לומר את זה? חלק ב 

מאת    [ 22/06/2015 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2586 פעמים ]

"אין לי זמן"

נכון שנמאס לכם להגיד את זה?! נכון שנמאס לכם לשמוע את זה?!

חלק ב'

הנה עוד כמה טיפים חשובים בהמשך לחלק א של המאמר- מוזמנים לקרוא את הטיפים הראשונים כדי לעשות לכם סדר בראש ואז להמשיך....

הנה כמה טיפים כדי לנהל את הזמן שלכם אחרת ולפנות לעצמכם זמן לכל דבר:


    • אל תקבלו החלטות תחת לחץ- זה שתתנו תשובה כאן ועכשיו לא יסיימו ויסגרו באמת את הבלת"מ שנכנס. אל תחשבו שאין זמן אז צריך לפעול בו ברגע...כשיש משהו חשוב עצרו, חשבו מה באמת נכון להגיד, לעשות. אחרת הדברים יתגלגלו והצרה תגדל ותהיו עסוקים בלתקן גם את ההחלטות השגויות שלכם וגם את המשבר הקיים. קחו אויר, קחו עוד רגע- כן, כן עוד רגע...ותקבלו החלטה שתוריד מעליכם את הלחץ של המשבר או המצב המקרי שנקרה בדרככם.
    • אל תפעלו בלחץ שלא תספיקו! עם תחושת ובלי תחושת הלחץ הדברים יקרו באותו הזמן, ההבדל הוא שעשייה תחת לחץ הופכת את הכל ללא נעים, לא טוב, לא כייפי ואתם מפספסים את ההנאה שבדרך, יתרה מכך אתם הופכים למאוסים על הסביבה, כאלו שלא נעים להיות לידם, משדרים תחושת איום וכאוס. קחו אויר תגדירו לעצמכם בדיוק מה צריך להיעשות ותפעלו למענו. אתם תספיקו את הכל בלי להיכנס לפאניקה ולסחוב את הסביבה שלכם לפאניקה הזו.
    • אל תתמהמהו בדברים שכבר ידועים לכם וברורים לכם, תפעלו, תעשו. אין צורך למרוח את הדברים שהפעולה להם ידועה מראש, אין צורך שהם ייקחו לכם הרבה זמן.
    • אל תחשבו שאם הפעולה ידועה לכם ואתם עושים אותה מהר אז אפשר לעשות אותה אחר כך....אתם לא יודעים מה יקרה אחר כך, האם כל היום יתגלגל באמת בדיוק כמו שתכננתם. יש לכם משימה, זה הזמן שהגדרתם לה- אז סיימו איתה.
    • שתפו את האנשים הרלוונטיים לשגרת היום יום שלכם בתוכניות שלכם- הם יכולים לעזור לכם או לחילופין לדעת מה אתם מתכננים ולא לפגוע בכך בלי כוונה. כשיש לכם יום עמוס במיוחד או משהו חשוב תזכירו להם מספר פעמים על כך, אחרת בתוך כל העומס גם תצטרכו להתמודד עם שיחה קשה שעלולה להשפיע על מצב הרוח והתפקוד שלכם, וכמובן לכרסם גם בזמן שלכם.
    • יש לכם משהו שאתם רוצים לעשות תעשו, גם אם הוא חד פעמי וגם אם הוא באופן קבוע. אל תוותרו עליו רק בגלל שהוא קשור למותרות, לזמן פנאי, לתחביבים- להיפך!! הגדירו אותו מראש בתוך הלו"ז השבועי שלכם. ואל תדחו אותו או תבטלו אותו רק בגלל שהוא מתחיל ומסתיים בכם ואין לכם למי לתת דין וחשבון. דווקא הרגעים האלו הם שמעניקים לכם יותר אנרגיה, ממלאים אתכם והופכים אתכם לפעילים יותר מאשר ממורמרים, מה שבטווח הארוך ולעיתים אף המיידי מאט את הקצב שלכם ומבזבז לכם זמן יקר על כל עשייה אחרת. תגדירו ביום זמן שלכם- זמן לתחביב/פנאי/לימודים אישיים/ספורט וכו'...
    • אל תשכחו את הדברים החשובים באמת או יותר נכון את האנשים החשובים באמת. אל תיקחו אותם כמובן מאליו, אל תחשבו שהם אלו שאמורים להבין אתכם ואל העומס שלכם. ככל שתדאגו בתכנון הזמן שלכם לזמן מוגדר לזוגיות וזמן מוגדר עם הילדים, בדיוק כמו שאמרתי להגדיר זמן לעצמכם כך, כך תרגישו סיפוק, הצלחה. כך גם תתמלאו אושר, ואושר מעניק לכולנו מוטיבציה להצליח, לגדול, לפעול! כל מה שגורם לכם להיות אפקטיביים יותר, עוזר לכם להספיק יותר דברים בפחות זמן!

 

אז למה בא לכם לפנות זמן? קדימה....זה אפשרי!

ניהול נכון של הזמן שלנו הוא בסיס להצלחה והתקדמות! בכל תהליכי האימון להצלחה הן במפגשים אישיים והן בסדנאות והרצאות  עולה העניין של ניהול זמן אפקטיבי. אל תתנו לזמן לנהל אתכם- אתם מנהלים את חייכם!

 

מור תמיר קדר - מאמנת אישית מומחית להצלחה, יועצת זוגית ומגשרת במשפחה, עובדת סוציאלית, מרצה ומנחת סדנאות לבני נוער והורים למתבגרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב