מאמרים - מותג האופנה BHPC הדפסה מאתר מאמרים

מותג האופנה BHPC

נכתב על ידי אסתי וינברג

[ הדפסת המאמר ]

יש להניח, שאם עברתם בחנויות היוקרה בקניונים בארץ, או בחנויות המותג עצמו,בוודאי נתקלתם במותג אופנת היוקרה, "בוורלי הילס פולו קלאב". פשוט אי אפשר לפספס זאת. אופנת איכות, נעימה לעין, מודרנית, איכותית וטובה. והכול תחת הדגל של מותג זה.


 ובכן גם "בוורלי הילס פולו קלאב", הוא מותג. מותג מבוקש ומוכר בעולם כבר יותר משני עשורים, וגם בארץ הוא צובר הצלחה הולכת וגדלה. כך למשל, יש לו ביטוי מכובד מאוד ברשת חנויות "המשביר לצרכן" בכל רחבי הארץ, וזאת פרט לחנויות הפרטיות המצויות בקניונים. ומה עושה אותו למותג מבוקש שכזה?


כי זהו מותג שניתן לראות אותו בעיניים. זהו מותג מצליח מוחשי מאוד, שסימן הרישוי שלו, הסוס המפורסם, "מבוורלי הילס" המופיע על כל מוצרי המותג, הוא שם ידוע בכל העולם.


"בוורלי הילס פולו קלאב" נולד במקור, בהדפסות משי על מיזעים בארצות הברית. לאחר מכירת הגל הראשון שצבר תהודה מדהימה, וביקוש עצום של הקהל הקמעונאי, הפך הדבר לקו אופנתי. היום המותג, הוא סמל לסגנון חיים. הוא מגלם את אורח החיים הטוב והנהנתני, זה שיודע לזהות איכות. כי כל מי שרואה את המותג, מרגיש כיף, ותחושה נעימה זו היא בעצם הביטוי של המותג "בוורלי הילס פולו קלאב".מדובר במותג דינמי, המתפתח כל הזמן ומשתנה על פי דרישות השוק. הלקוחות שכבר פגשו במוצרים של המותג המבוקש יודעים כבר לזהותו עם איכות ייחודית. כבר מזמן, "בוורלי הילס פולו קלאב" הוא סמל להצלחה, לאיכות יחודית שמזוהה עם המוצרים. פירושו, שהמגזר הקמעונאי למד לזהות יציבות והצלחה וללכת בעיקביות מאחוריה. ל "בוורלי הילס פולו קלאב" יש אמירה. הלוגו האופנתי ביסס את עצמו, כאחד הקולות המוכרים והאהובים היום בעולם מותגי האופנה. יש לו מסר עכשווי וגם ראייה לעתיד.


חשוב לומר, ש"בוורלי הילס" הוא אחד מעשרת המותגים המוכרים ביותר בעולם.זהו שם , אך גם זהו מותג המדבר בשפה משלו. שפה שאין בה צורך לתרגום.מה חשוב יותר מלתת ללקוח הרגשה טובה? הם יודעים שהם מקבלים משהו איכותי ומרגישים כאילו גם הם משתייכים לאותו מועדון יוקרתי. ובעצם הם כבר חלק ממנו, ממועדון לקוחות ה"בוורלי הילס". והרעיון הזה של להיות חלק ממשהו הוא רעיון חזק. כי בד בבד עם קניית הבגד האופנתי אתה מקבל גם שיוך. קהל היעד המרכזי הוא מגיל 18-45 אך גם בני גילאים אחרים מתעניינים במותג. בסקר שנערך בארה"ב שבדק את הכרות השוק הקמעונאי עם סמל המותג, השיבו שליש מהנחקרים , שהם מכירים את סימן הסוס ורוכבו. כמו גם את הלוגו של המוצר. פירוש הדבר, הוא שמותג חדר בצורה מאוד חזקה לשוק. לעיתים אף מעבר לנוכחותו הפיזית בשוק המותגים. אנשים מזהים אותו, רוצים אותו ובעיקר רוכשים אותו. אם תוסיפו לזה את נוכחות הפרסום של המוצר, תגיעו גם אתם למסקנה, שמדובר במותג מנצח, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו, או אולי מוטב לומר- עדיף שלא להתעלם ממנו.  


ואם תשאלו כל זאת למה, זה פשוט. "בוורלי הילס פולו קלאב" מזוהה, עם סטאטוס ומעמד.וכל זאת בעיקר  בשל איכות המוצרים.מובן שזה קורה תחת המטריה, של קבלת רישוי למותג, ולסימן המסחרי שלו. למותג זה יש ערך מוסף, במידה כזו , שרבים ברחבי הגלובוס רוצים להיות חלק ממנו, חלק מאותה הצלחה ברורה מראש. והדברים אינם סתמיים. כשאתה רוכש רישוי למותג זה של "בוורלי הילס", אתה מקבל עליך גם קוד התנהלות מחייב. מדובר בתקני איכות של המוצר, שנאכפים בקפדנות, בכדי להמשיך ולשמור, על אותה מסורת של יוקרה, טיב ואיכות. נעשית הקפדה, מאיכות חוט הייצור, הכפתור, ועד לרמת האריזה והמשלוח. הכול חשוב, והכול נעשה מתוך הקפדה רבה ותשומת לב לכל דבר.


 הלקוחות הנאמנים של "בוורלי הילס פולו קלאב" רוצים להיות בטוחים שהם יקבלו את אותה איכות, שהם אוהבים לאורך זמן, ומי שרוכש רישוי למותג זה, מבטיח לקיים זאת. ברכישת רישוי למותג "בוורלי הילס" אתה מקבל בעצם קו ייצור רחב למוצרים רבים מבוקשים כגון, שעונים, משקפי שמש, מזוודות, אופנת פנאי, ואופנה אלגנטית, לגברים נשים. אופנה ילדים, הנעלה, כובעים ועוד. לכל המוצרים הללו יש ביקוש רב ברחבי העולם, והם נמכרים כלחמניות טריות בכל חלקי השנה. היכולת לכסות את ביקוש הלקוחות  לאורך הזמן גם היא חשובה פה. כל מי שירכוש את רישוי המותג הזה מקבל בעצם כר שיווקי עצום עם פוטנציאל רב, שרוכב כבר על גלי הפופולאריות והאהדה הידועים מראש. זה מאפשר צמיחה גם לעסק בינוני או קטן, שבאמצעות רישוי מותג זה, יעשו את הפריצה הגדולה שלהם. ממתין לכל אחד שכזה נתח שוק גדול, שהולך ותופס תאוצה.ברור לכל מי שמבין במותגים שזהו מותג בעל תדמית, שכדאי רק להצטרף ולקפוץ לעגלה הזו. כי צפוי כאן רווח שמן. עם חדירת המוצרים לשוק, יש אפשרות שהיא הרבה יותר מסבירה להגדלת הרווחים תוך זמן קצר. אז כפי שנאמר, בנקל ניתן להבין שמידת הסיכון הפחותה, והאפשרות להגדלת הרווח, עושים כל זאת למשהו מאוד אטרקטיבי. "בוורלי הילס" פותח לרוכש הרישוי ערוצים רבים קמעונאיים. אין הגבלה, על יכולת הצמיחה וההתפתחות שלו. ניתן לקבל מספר רישיונות למוצרים שונים במקביל.  כך נעשית חשיפה הולכת וגדלה של צרכנים למוצרים אלו. ובמקביל כמובן גדלות המכירות. כך שמדובר בהליכה על בטוח. ובשוק הכלכלי הסוער כיום, שעבר כבר לא מעט טלטלות מדובר במשהו בטוח, וגם זה מאוד חשוב. מדובר גם ביצירת יתרון תחרותי משמעותי על פני מתחרים אחרים בענף. אין פה מקום להסס שכן, מי שלא ייקח את הצעד הזה, ויעשה אותו בזמן, עלול לאבד את האפשרות, להפסיד הזדמנות מצויינת של להיות חלק אמיתי מההצלחה. מישהו אחר עלול להקדים אותך, וחבל. לכן, כדאי גם לכם להיות חלק מרשת הצלחה זו ברכישת רישיון למותג "בוורלי הילס פולו קלאב".

אודות הכותב:

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום brand licensing .

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il