מאמרים - טכנאי אמצעי קירור הדפסה מאתר מאמרים

טכנאי אמצעי קירור

נכתב על ידי דני גלעד

[ הדפסת המאמר ]

 


כמה פעמים קרה לנו ששילמו עבור תיקון של מוצרים חשמל כגון מזגנים, ולאחר כמה ימים או אפילו באותו היום התקלה חזרה. ישנם פעמים שתקלה אחת עוברת אך מתגלה אחרת.


 


פעמים רבות הלקוחות יכולים להתלונן לאיש המקצוע,טכנאי מזגנים גם כאשר אין קשר בין עבודתו לתקלה החדשה.


 


מסתבר שלא מדובר בתופעה נדירה, זה קורה כל יום בעולם. אנשים מתלוננים על  תיקון מזגנים או תקלות במערכות מיזוג אויר גם כאשר אין שום קשר בין המקרים. חשוב להבין שמוצרים חשמליים כגון מזגנים אשר עשויים מחומרים תעשייתיים אשר כוללים טכנולוגיה משוכללת וקיימת האפשרות שיהיו הרבה תקלות אשר קשורים לנושאים שונים ללא קשר בין המקרים.


התקלות:


1.      גוף חימום מתחמם במשך שעות עבודה של המזגן


2.      המזגן לא נדלק


3.      גוף מערכת מיזוג אויר, עובד על חום בלבד ולא מוצא קור ולהפך


4.      בעיה בשלט של המזגן


5.      בעיה בחיבור של המזגן לקיר ולגוף החיצוני


 


 


טכנאי מזגנים אשר מתמחה בתחומו יכול בקלות לעלות על הבעיה אך בסיום הטיפול בתקלה מסוימת יכול  להיות במקריות בלבד מצב בו תיקון מזגנים שהתבצע אצל הלקוח היה מצוין אבל נוצרה במקרה תקלה נוספת שאינה קשורה לתקלה הראשונה בה הוזמן טכנאי מזגנים.


חשוב מאוד להבין שתיקון טלוויזיה, תיקון מזגנים או כל דבר אחר מתמקד בדרך כלל בפתרון של תקלה ספציפית וכאשר הטכנאי הולך, תקלה חדשה שתהיה בדרך לא בהכרח קשורה לקודמת אשר נפתרה על ידי תיקון מזגנים על ידי איש מקצוע מומחה.


דוגמה:


 


כאשר מגיעה טכנאי מזגנים לפתור תקלה בגוף מערכת מיזוג אויר, אין קשר לתקלה שפתאום מופיעה בשלט של המזגן ויש אנשים שלא מבינים זאת ומאשמים את החברה אשר עשתה את התיקון.


 


גם כאשר יש מומחה מצוין בתחום תיקון מזגנים, לא אומר שאחר כמה זמן לא תופיע תקלה חדשה בנושא אחר במערכת מיזוג אויר.


 


יש לקוחות שיודעים זאת אך מרבית האנשים לא מבינים ויכולים לקשור נושאים שונים אשר קשורים למערכת  מיזוג אויר אחת, כאשר אין קשר בין המקרים.


 


מומלץ לקרוא חומר מקצועי או להתקשר לשרות לקוחות לפני שמסיקים מסקנות


 

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il