מאמרים - הצגה נכונה של כרטיס ביקור הדפסה מאתר מאמרים

הצגה נכונה של כרטיס ביקור

נכתב על ידי רז ולד

[ הדפסת המאמר ]

 


בכל העולם, מקצה ועד קצה, נפגשים אנשי עסקים כל רגע וכל דקה. אם אתם ביניהם, אתם בוודאי גם משתתפים בטקסים הקבועים וההכרחיים של החלפת כרטיסי ביקור בין אדם לעמיתו. זהו טקס הכרחי ומתבקש ואסור להימנע ממנו. מטרותיו חשובות ויעילותו הכחה עם השנים כמשמעותית בותר.


 


כרטיס ביקור מייצג אותכם, מלמד על עיסוקכם, על התחום והחברה אותה אתם מייצגים. כל אלו הם חלק מן המידע היבש. הברור מאליו. אבל יש עוד הרבה דברים שכרטיס הביקור מגלה עליכם, וכך גם צורת ההגשה שלכם. הרושם הראשוני עליכם נקבע ברגעים אלו של תחילת המפגש, בפתח האינטראקציה. כרטיסי ביקור הקטנים אלו לוקחים חלק באקט החשוב הזה. כדאי לשים לב לפרטים האלו, בוודאי כאשר מדובר במפגשים עם גורמים חשובים, אנשים חדשים או בעלי עניין וערך אסטרטגי להתקדמות שלנו בחיים.


 


מרכז ידע על פיסת נייר


כן כן, כרטיס ביקור אחד קטן מרכז בתוכו את תמצית המידע הרלוונטי שיעבור מכם והלאה אל מי שתמסרו לו את הכרטיס. תחשבו בגדול על האלמנט הקטן הזה ותראו איך הגישה יכולה להשתנות מקצה אל קצה. הן בבחינת העיצוב והן בבחינת המידע אותו תרצו לחשוף ולפרסם.


 


מודעת פרסום ניידת


גם את זה אנחנו מקווים שאנחנו לא מחדשים לכם. הכרטיס הקטן משמש עבורכם כמקדם מכירות ואביזר פרסומי חשוב ביותר. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לפרסם מודעה או להריץ קמפיין של יחסי ציבור וקידום מושקע. אבל כל אחד היום יכול הכין כרטיס ביקור פשוט בעלות כמעט זניחה.


 


מתחילים עם עיצוב משכנע


כרטיס ביקור מעוצב נכון אמור לשדר את המסר אותו אתם רוצים להעביר. על פי הגישה השיווקית, אין דבר כזה כרטיס יפה. יש כרטיס נכון, יש כרטיס הקולע לקהל היעד הרלוונטי. יופי הוא עניין סובייקטיבי הנקבע על ידי המתבונן. ולכרטיס אחד קטן יכולים להיות מתבוננים וצופים רבים. אך חשוב שהעיצוב יבטא את מה שאתם רוצים להעביר.


סוכנת נדלן תרצה אולי לשים תמונה שלה על הכרטיס ולהשתמש בקווים נקיים.


משווק של ציוד רפואי ירצה לשים לוגו של החברה אות ההוא משווק ולהשתמש ב 2 עד 3 צבעים בלבד.


חברת קייטרינג תרצה אולי למקם על הכרטיס תמונה של מנה מפתה, אולי פתיח המוגש בקוקטיילים.


 


מגישים עם כבוד ורושם


כמו שהמלצר במסעדה מגיש לנו את המנות בצורה המוכבדת ביותר, בעדינות, בסבלנות. ממקם את הצלחת על השולחן בדיוק מולנו, בין הסכין למזלג. ככה אנחנו צריכים לחשוב כאשר אנחנו מעניקים כרטיס ביקור שלנו לאחר. חשוב לא להשליך את הכרטיס מעבר לשולחן. חשוב להסתכל בעיניים של מי שמקבל, ממש להעניק לו את הכרטיס ולחשוב בתוכנו על משהו חיובי בעת המעשה. תנסו ותראו את ההשפעה האדירה. ובאותו אופן יש להתייחס לקבלת הכרטיס מהעבר השני. כמו מנת גומה משובחת שהונחה זה עתה אל מולכם.


 


 

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il