מאמרים - מדוע למכור דירה באמצעות בלעדיות הדפסה מאתר מאמרים

מדוע למכור דירה באמצעות בלעדיות

נכתב על ידי יניב הס

[ הדפסת המאמר ]

מדוע למכור דירה באמצעות בלעדיות
מסירת הנכס האישי שלנו לטיפול בלעדי של סוכנות נדל"ן מובילה מלווה לעיתים בחששות כבדים המבוססים על שמועות וניסיון אישי לא מוצלח של מכרים שנכוו מההתקשרות העסקית.
רגע לפני שאתם שופכים את התינוק עם המים, לפניכם תאור קצר של הדרך המהירה, הטובה והמשתלמת ביותר למכירת דירה. תנאי ההתקשרות בהסכם הבלעדיות פשוטים ומעוגנים בחוק המתווכים. על פי החוק תוקף ההסכם מוגבל לחצי שנה, כאשר בתקופה זו מתחייב סוכן הנדל"ן למספר פעולות שיווקיות פרטניות לנכס המדובר.
בתמורה לכך, בכל מקרה שבו יימכר הנכס במהלך תקופת ההסכם, יהיה זכאי הסוכן לקבלת שכר טרחה.
אז למה להתעקש על הבלעדיות?
רשת של שיתופי פעולה
אנו למשל, נוהגים לשווק נכסים בבלעדיות על פי תוכנית מובנית מראש, כזו שכוללת עד פי חמישה מההיקף הנדרש בחוק. משרדים מקומיים חזקים, כמו גם זיכיונות של רשתות גדולות שמתפשרים על עבודה ללא "בלעדיות" מבטיחים פעילויות שיווק ומכירה מגוונות. ברם, מקיפים ככל שיהיו הם לא יוכלו לשקף את היתרונות האמיתיים של הטיפול הבלעדי.
מחויבותי האישית, הכישורים ויכולות ניהול המו"מ באים לידי ביטוי כבר בפעולות המכירה בזמן הצגת הנכס.
למתווך הפועל בשיטות מיושנות לא כדאי להשקיע בנכס שפרנסתו ממכירתו לא מובטחת. לעומת זאת, אנו לא נהסס להשקיע כסף ומרץ דווקא משום ששכרנו מובטח. במצב זה נפעיל מערכות שלמות ויקרות של חשיפת הנכס בקרב כלל המתווכים הנמצאים בסביבה.
בקמפיין שיווקי מכיר משרד "יניב תוצאות" את הנכס וסביבתו על בוריים, מכין אותו לקראת כל ביקור תוך הדרכת הדיירים, ואף מקים רשת של שיתופי פעולה בין משרדיים שכל מטרתם היא מכירה מוצלחת.
כל אלו, למעשה, אינם מנת חלקו של מתווך העובד בשיטות מיושנות.
פרסום ייחודי
המשרד יפעל למכירה מוצלחת במספר אופנים, תוך שהוא משקיע בו כספים רבים לאורך כל תקופת המכירה בין אם תמשך שבוע ובין אם תתארך לתקופה של שלושה חודשים. "יניב תוצאות" דואג לפרסם את הדירה במודעות ייחודיות בלוחות המקומיים, תוך דגש על רענון וחידוש המודעה במהלך התקופה. המשרד מפעיל ומתחזק אתר אינטרנט עצמאי ודואג לרענון המודעות המצולמות ולתיאור מדויק של מפרט הדירה.
המשרד מנהל פרסום שוטף במגוון רחב של דרכים במהלך הטיפול בבלעדיות: אנו לא עובדים בהיחבא: המשרד חושף את דבר מכירת הדירה בכל האמצעים ובכך מזרז את לוח הזמנים עד לתוצאה המיוחלת. כאן מתבטא יתרוננו כמו גם יתרון המוכרים, על כל שיטת מכירה אחרת!
לא דיווחת לא עשית
כל פעילות השיווק של המשרד מדווחת ללקוח. המשרד מפיק על בסיס דו שבועי דו"ח פעילות שיווקית בו הוא מעדכן את לקוחותיו, כמו גם את צוות המתווכים העובדים תחתיו, בכל המתרחש בקמפיין הדירה ובשוק המקומי.
אז איך מתקדמים?
הנכם נקשרים עם סוכן אישי ולא עם כתובת מעורפלת.

יניב הס, יניב תוצאות.
הכתובת לבית משלך!
http://www.yanivnadlan.co.il

אודות הכותב:
יניב הס. יניב תוצאות. בעל רישיון משרד המשפטים לעסוק בתיווך. מדריך מכירות בנדל"ן. בוגר קורסים בנדל"ן. מתמחה בהרצליה ובחיפה. ניסיון רב במכירת מאות נכסים, בעל מעגל קשרי לקוחות רחב.
בהצלחה,
יניב הס, יניב תוצאות.
הכתובת לבית משלך!
http://www.yanivnadlan.co.il

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il