מאמרים - מכתב מכירה מדליק , שעושה את זה הדפסה מאתר מאמרים

מכתב מכירה מדליק , שעושה את זה

נכתב על ידי בני ישראלי

[ הדפסת המאמר ]

"מכתב מכירה" מדליק, שעושה את זה

1. גורם ה "כן "

יש אימון מכירות להביא את הלקוח הפוטנציאלי למודל ה "כן " בתקווה שכשתבקש את
ההזמנה , הוא יהיה במצב שיענה " כן " באופן אוטומטי .
להביא אדם למצב של "כן" , צריך לשאול שאלות מכוונות כך שהלקוח יענה "כן" .
לדוגמא , שאלה סגורה מכוונת : " האם לא תרצה ללמוד איך להפיק יותר רווחים
ממכתב המכירה " -

2. שתף את חמשת החושים של הקורא .

מכתב מכירה פועל הטוב ביתר כאשר הוא יוצר לקורא תמונה רגשית . כשאתה מתאר משהו ,
עשה שייראה מוחשי . ספר להם על ריחו של המוצר ודאג שירגישו אותו .
הסבר איך הוא נראה ומה טעמו .ממש תן להם לחזות זאת בדמיונם .אם הייתי כותב
מכתב מכירה למוצר שמטרתו למנוע שאנשים יאבדו את המפתחות שלהם , הייתי מתאר
את הבעיה של איבוד מפתחות ומחייה אותה בתיאורים ציוריים חזקים :
" גשם זלעפות ניתך ארצה , המעיל רטוב ונוטף ומכנסיך נדבקים לעורך בחיבוק דוב .
אתה דוחף ידך לכיסך , האצבעות משותקות מקור , ומתגלה הסיוט שהמפתחות לביתך
החם והיבש נעולות בתוך מכוניתך , ואתה נאלץ לבלות את הלילה בגשם ."
אם הלקוח יכול להרגיש את הסיפור שלך , הוא יאמין לו . יש לסיפור כוח .

3. צמצם את ההתנגדויות במכתב המכירה .

התנגדויות הן המחשבות שצצות בראשו של הלקוח ונותנות לו סיבה לא להיענות
להצעתך . מכתב טוב יצפה את ההתנגדויות האלה , אולי אפילו ייצור אותן ויטפל בהן ,
אחת עוקבת קודמתה .
אחרי שכתבת את המכתב , עבור עליו וקרא אותו מנקודת מבטו של הלקוח . חשוב על
שאלות שצפויות להתעורר , והכן תשובתך להתנגדויות האלה .

4. משוך תשומת לבו של הלקוח שיהיה מעוניין .

דאג שהלקוח יגלה עניין במכתבך שנכתב בטון לבבי ושיחתי . כתוב זאת כאילו אתה
חבר של הלקוח , והשתמש במלים פשוטות שאתה משתמש בהן כל יום בשיחה . אתה
יכול לספר סיפור במכתב המכירה . מטרת המכתב היא למכור . להשיג זאת צריך
לגרום שהלקוח ימשיך לקרוא .

5. שימוש בחזרות .

תשובה טובה יותר מושגת באמצעות חזרה . לדוגמא , שמת לב בוודאי לפרסומת שרצה
בטלביזיה מספר חודשים . או שמצאת את עצמך מפזם את הנעימה של פרסומת , בגלל ששמעת אותה
פעמים רבות . החזרה גורמת לכך שאנו מבחינים בדבר .
אנו יכולים להשתמש בעיקרון הזה במכתב המכירה שלנו , בהחדירנו מסר עיקרי למוחו של הלקוח .
נסה זאת . קח את התועלת הגדולה ביותר במוצר שלך . הזכר אותה בכותרת , ובהמשך במשפט
הראשון . אחר כך , לאורך המכתב , הזכר זאת מספר פעמים נוספות , בצורה אחרת . אתה יכול קודם
להזכיר זאת כהצהרה ואחר כך כסיפור .

נסה זאת וצפויה לך הפתעה !

אודות הכותב:
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il