מאמרים - מה הופך רעיון לרעיון טוב ומצליח? הדפסה מאתר מאמרים

מה הופך רעיון לרעיון טוב ומצליח?

נכתב על ידי יואב ברנזון

[ הדפסת המאמר ]



מה הופך רעיון לרעיון טוב ומצליח? / מאת יואב ברנזון



רעיון טוב אינו מספיק



רעיון טוב אינו מספיק כדי להגיע להצלחה. רעיונות טובים אינם חשובים באמת כדי להגיע להצלחה משמעותית, משום שהצלחה כמעט שאינה נמדדת במונחים של רעיונות טובים או רעים אלא במונחים של רלבנטיות ועיתוי.



לפעמים, ההצלחה נוחתת על מוצרים או רעיונות שהם לגמרי בנאליים או אפילו גרועים במידה רבה. ישנם טרנדים ורעיונות שהם ממש מגוחכים וקשה להבין מדוע הם תופסים ומצליחים בעוד שקעיונות אחרים שהם טובים מהם במספר דרגות נכשלים כישלון חרוץ.



העיתוי והרלבנטיות קובעים את מידת ההצלחה



מידת ההצלחה נקבעת לפי מידת הרבלנטיות. למשל, "המזרח התיכון החדש" של שמעון פרס היה אולי רעיון מדהים וטוב על הנייר אולם הוא נכשל כישלון חרוץ משום שהוא פשוט לא היה רלבנטי לדורנו ולא שיקף באמת את התהליכים הגלובליים באזורנו.



רלבנטיות פירושה למעשה העיתוי שבו הקהל באמת זקוק ובשל לאותו רעיון או מוצר. הצלחה מתרחשת אם בעיתוי הנכון אתם מביאים רעיון או מוצר שהציבור בשל ורוצה באמת לקבלו.



להצלחות יש תמיד אבא



מאחורי הרעיונות והמוצרים המנצחים והמצליחים עומדים אנשים שהבינו את הצורך העכשווי, את המגמה, את העיתוי הנכון - והביאו מוצר או רעיון שבא לשקף תקופה, עידן, תפיסה ומציאות אמיתית הקיימת באותו זמן.



למשל, בשנת 1924 הנאציזם לא היה באופנה ותורתו של אדולף היטלר לא דיברה אל ההמונים, כי העיתוי שלה לא היה נכון. לעומת זאת, בשנת 1933 הפך להיטלר למנהיג נערץ בגרמניה, כי הפעם העיתוי היה נכון והעם הגרמני היה בשל ורלבנטי לאותם הרעיונות בדיוק שהיטלר העלה עשר שנים קודם לכן.



וטיפ לסיום: הדרך להצלחה קשורה בזיהוי הצורך העכשווי ולאו דווקא בטיבו של הרעיון. מידת הרלבנטיות של הרעיון היא זו שתכריע את עתידו לשבט או לחסד.



אודות הכותב:
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il