מאמרים - עומדים לבחור רשת חברתית עבור שיווק? בואו נעזור לכם! הדפסה מאתר מאמרים

עומדים לבחור רשת חברתית עבור שיווק? בואו נעזור לכם!

נכתב על ידי אלה שפירא

[ הדפסת המאמר ]

בעידן הטכנולוגי שאנו חיים, בייחוד בימים אלו שיטוט ברשתות החברתיות הפך לטבע השני שלנו. בין אם אתם גרים בדרום, במרכז או בצפון הארץ, בדבר אחד ניתן להיות בטוחים – כולכם נמצאים באותם 3/5 מקומות בו זמנית, וזאת כי העולם הדיגיטלי אינו תלוי מיקום גיאוגרפי וכיום אנו חיים בעידן דיגיטלי שמצליח לשאוב אותנו בכל פעם מחדש מעט יותר פנימה. על כן, רוב הסיכויים שגם אתם מקדישים לא מעט זמן ברשת חברתית כזו אחרת, ואת הנתון המופלא הזה מנצלות היטב חברות השיווק.


רגע לפני שיוצאים לדרך


לצד העובדה שרשתות חברתיות מהוות יעד אידאלי עבור שיווק, גם יש לקחת בחשבון שמדובר באתגר לא קטן, כי לצד פייסבוק, לינקדאין, פינטרסט ויוטיוב, גם נמצא את טוויטר, סנאפצ'אט, טמבלר, ומויוזיקלי, כאשר כל רשת היא עולם ומלואו שמכתיב חוקים משלו, מעניק אווירה משלו, מוקף בקהל מעריצים משלו ומציע דרכי שיווק ייחודיות משלו, ועל כן כדי לבחור נכונה נדרשים להתמקד בשני נדבכים משלימים ומקבילים:




    • להבין מיהו קהל היעד של העסק שלכם ומה מאפיין אותו, ובהתאם למסקנות לבחור ברשת החברתית המתאימה.

    • להבין מהם "חוקי המשחק" (או מערכת הפרסום) של הרשת החברתית הרצויה ובמקביל להבין כיצד מצליחים להטמיע בה בצורה הטובה ביותר את המסרים הרצויים.

שואלים את השאלות הנכונות


עברתם על מאפייני קהל היעד שלכם, הבנתם פחות או יותר מה מאפיין כל רשת חברתית ואף התחלתם להריץ בראש אופציות לקמפיינים ממוקדים? ובכן עתה יש לעצור ולערוך בדיקה נוספת, כזו שתכריע האם שיווק בפייסבוק אידאלי עבורכם או לחלופין שיווק באינסטגרם, ביוטיוב או בכלל בלינקדאין.


כיצד עושים זאת? באמצעות הדגשים הבאים:




    • בחנו האם נכון לבחור ברשת חברתית שמיועדת לחברים ובני משפחה או לחלופין לקולגות ואנשי מקצוע (לינקדאין למשל).

    • בחנו האם נכון לבחור ברשת חברתית שעושה שימוש חופשי ברגש או לחלופין ברשת שיותר ממוקדת עסקים.

    • בחנו האם נכון להשקיע ברשת שמיועדת להעביר את הזמן או לחלופין ברשת שמשלבת ידע בעל ערך.

    • בחנו האם נכון לבחור ברשת שפונה למבוגרים וצעירים או לחלופין ברשת שפונה אך ורק לצעירים.

    • בחרו האם נכון למותג שלכם להופיע ברשת חברתית עם מסרים ויזואליים או כזאת שמתמקדת בתוכן מקצועי ומעמיק.

100% מקצועיות


קוראים את הדברים ואט אט הדברים מתבהרים? זהו בדיוק הזמן להעמיק את הבירור ולקחת בחשבון שייתכן ויהיה נכון לפעול בשני מישורים, אם כי כל רשת חברתית מצריכה 100% מקצועיות, כי פחות מכך לא מוביל לתוצאות הרצויות - שיהיה בהצלחה!

אודות הכותב:

משרד פרסום OK עוסקים בקשר שבין קידום מכירות לשיווק בדיגיטל, עם 10 שנות נסיון לקהל העסקי וכושר ניתוח נתונים גבוה, יצרנו יכולת מוכחת בהצלחה הדיגיטלית עבור חברות. 


www.ok1.co.il

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il