מאמרים - 10 תכונות פרסום במערכת גוגל אדס שחובה לדעת הדפסה מאתר מאמרים

10 תכונות פרסום במערכת גוגל אדס שחובה לדעת

נכתב על ידי אייל לבב

[ הדפסת המאמר ]

עסקים יכולים לפרסם דרך גוגל אדס בצורה אפקטיבית על ידי ניהול קמפיין חכם. ניהול קמפיין פרסום חכם מתקיים כאשר מנצלים כמה שיותר מתכונות הפרסום השונות שבמערכת גוגל אדס. אנו רוצים לשתף איתכם את התכונות החשובות ביותר שכל מפרסם חייב לדעת בכדי שתוכלו לקבל יותר מהפרסום בגוגל.




    • תוספי מודעות טקסט – ניתן להוסיף למודעות טקסט ברשת החיפוש תוספים המגדילים את החשיפה ש המודעה על ידי הוספת טקסט. תוספי פופולאריים הם למשל תוסף התקשרות (שמראה טלפון נייד), תוסף יתרות מרכזיים ועוד.

    • מיקוד גיאוגרפי – יש לך עסק מקומי? ניתן להגביל את הפרסום הממומן בגוגל רק לקהל גולשים מאזור גיאוגרפי מסוים. מקטין את החשיפה הלא רלוונטית ומבטיח שהפרסום בגוגל יהיה רק באזור השירות.  

    • מודעות התקשרות – במקום להציב מודעות טקסט ברשת החיפוש, ניתן להציב מודעות התקשרות בלבד. לחיצה על המודעות הללו מובילה ישר לביצוע שיחה טלפונית מהנייד.

    • רשימת מילות מפתח שליליות – ניתן לא רק ליצור רשימת מילות מפתח שמפעילה את הצגת המודעות בגוגל, אלא גם רשימת מילות מפתח שחוסמת הופעה של מודעות הפרסום בגוגל. אם יש מילים וביטויים שלא רוצים להציג בהם את מודעות הפרסום בגוגל, ניתן להכניסם לרשימת מילות מפתח שליליות.

    • התאמות להצעת מחיר לקליק – גוגל אדס מאפשרת למפרסמים לייצר התאמות להצעת המחיר המקסימלית לקליק בהתאם למגוון רחב של מצבים כמו למשל מאיזה מכשיר גולשים? מאיזה אזור גיאוגרפי נמצא הגולש? וכו'.

    • מיקוד התאמה למילות מפתח – פרסום בגוגל מתאפיין ביכולת למקד את הפרסום כמה שרוצים. זה מתבטא מצוין במיקוד מילות המפצח. ניתן לתת לגוגל לבצע חשיפה בכמה שיותר מונחי חיפוש רלוונטיים או להגביל את גוגל להציב מודעות פרסום רק למי שמקליד בדיוק את מילת המפתח.

    • קהלים מותאמים אישית – פרסום ברשת המדיה לא חייב להיות רק לקהלי רימרקטינג או קהלים קבועים של גוגל. כל מפרסם יכול ליצור קהל מותאם אישית משלו התפור בדיוק לסוג הקהל שהוא רוצה להיחשף מולם.

    • מיקוד לפי נתונים דמוגרפיים – בגוגל ניתן למקד את הפרסום לפי נתונים דמוגרפיים כגון מגדר וגיל, כך שהפרסום יוצג רק בפני הלקוחות הרלוונטיים ביותר למוצרים והשירותים של העסק.

    • מעקב המרות – בין התכונות הכי חשובות בגוגל. מאפשרת למפרסם לדעת בדיוק אילו מהלכים מובילים ליותר פניות ומכירות בפועל. חובה להטמיע מעקב המרות בקמפיין.

    • המלצות אופטימיזציה – לא בטוחים איך ניתן לשפר את הביצועים של הקמפיין? היכנסו לעמוד ההמלצות של חשבון גוגל אדס וקבלו מספר המלצות ישירות מגוגל על פעולות שניתן לעשות לשיפור ביצועים.

אודות הכותב:

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il