מאמרים - איך והאם ניתן להאיץ את תהליך קידום האתרים האורגני ? הדפסה מאתר מאמרים

איך והאם ניתן להאיץ את תהליך קידום האתרים האורגני ?

נכתב על ידי אריק כהן

[ הדפסת המאמר ]

במאמר שלפניכם בדומה למאמר קודם בבלוג אני הולך לדבר ולהסביר על כמה וכמה דברים שיש לעשות לפני שמתחילים לקדם את האתר של העסק שלכם, ואם התחלנו לקדם את האתר, אזי מה עושים ? פשוט צריך לחזור ולבדוק שכל התשתיות ופרופיל הקישורים ושאר הדברים הבסיסיים בשרת ובאתר כך שלא יהיה ואין משהו שעוצר את האתר מלהתקדם במיקומים בגוגל


גודל האתר ומספר העמודים בו הוא דבר שלפיו אפשר להעריך כמה זמן ייקח לקדם את האתר וברור שגם יש את הפרמטר של התחרותיות בקידום


בין מספר הדפים באתר ישנה כמות ספציפית של מילות מפתח שאפשר לשים עליהם.


ולכן באתרים גדולים יותר ייקח יותר זמן לבצע קידום מפני שצריך לעבור על כל עמוד ועמוד באתר ולבצע אופטימיזציה ולכן רוב הזמן מבצעים שטנצים (תבנית קבועה) ותיאור


(תיאורים ל( H1   ובנוסף גם כותרות שתהיה האפשרות לעבור על תבנית באופן ידני.


בכל אופן קידום אתרים אורגני בפני עצמו בלי שום קשר לגודלו של האתר לוקח כמה חודשים לפחות מכיוון שגוגל בודקת את הוותק ואמינות האתר.


אז מה עושים ?


1 - לבצע תשתית טובה


יש לשבת עם בונה האתר ומקדם האתר ולהתחיל לעבור על התשתית באופטימיזציה טכנית לקידום ולכך יש מספר דוגמאות:


1.אי הסרת תוכן דמו אשר יוצר כמות גבוה של זבל באינדקס ופוגע בקידום הכללי של האתר


2.אי התאמת האתר לסלולר או קוד לא יעיל אשר מאט את האתר


3.חובר יכולת לחילוק עמודים או ניתנת תגיות


2 - לבצע תקצוב נכון ומועיל


מה שקורה הוא שאנשים מבזבזים את כל התקציב שלהם על ההתחלה אך הדבר הנכון לעשות הוא להגדיל את התקציב לטווח הארוך כי כאשר הגעתם לדף הראשון בחיפוש של גוגל שם כבר נמצאים המתחרים החזקים ושם נמצאת ההשקעה המשמעותית.


 3 - לדאוג לאיכות ולא רק לכמות


ישנה חשיבות גדולה לכמות הקישורים באתר אך קישורים לא איכותיים לא רק שלא יתרמו לאתר אפילו יכולים להזיק לו ולכן יש לבחור במקדם עם שקיפות גבוהה, זיהוי של קישוריים איכותיים הוא למעשה פשוט אך ישנם מקדמים שעושים קיצורי דרך.


אני חושב שיש ליצור לפחות 3-4 קישורים באיכות גבוהה בכל חודש ולא 11-12 באיכות ירודה, זה מה שעובד במבחן הזמן.


 חובה לקבוע סדרי עדיפות נכונים ומתאימים -


לא מומלץ לבצע הרבה פעולות במקביל כי בהליך קידום אתרים יש לעקוב אחר כל פעולה ופעולה ולראות איך היא משפיעה על התוצאה ובכך לחסוך הרבה מאד זמן וכסף


בדפים שמקבלים הכי הרבה כניסות צריך להתמקד ולשפר ודפים אשר ממוקמים במיקום גבוה אך לא מקבלים הרבה כניסות יש לשפר וליעל אותם ליעילות מקסימלית


 


 

אודות הכותב:

אריק כהן

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il