מאמרים - הפסיכולוגיה של הפייסבוק הדפסה מאתר מאמרים

הפסיכולוגיה של הפייסבוק

נכתב על ידי יותם יהונתן

[ הדפסת המאמר ]

וזה כל האדם בתכלית בריאתו היא לעשות לו יתברך דירה בתחתונים  - תנחומא נשא..


העולם מוכן לגאולה האנשים מוכנים לגאולה ואפילו המקום הנמוך ביותר - האינטרנט ובו גופא הפיחסבוק כבר מתחיל לחיות גאולה יש חיבור התקשרות והכוונה לעשות את העולם טוב יותר ולגלות את האלוקות בעולם פעם היו אומרים שחברים יש רק באגד היום נאמר שחברים יש רק בפייסבוק .. עשה לך רב וקנה לך חבר .. מה זה חבר חבר אמיתי  חבר לעת צרה  דאגה בלב איש ישיחנה  = 1מליבו 2 לאחר


היום יש חברים? יש על מי לסמוך זה חבר עם תמונה  הוא אמיתי אופס שכחתי את הקוד ונעלמו לי 700 חברים שלא ממש הכרתי אף אחד מהם ואו זה ממש ממכר אני לא יודע למה ? לפרסם פוסטים של מה שאני חושב נהיה עתונאי וכו אבל שים לב לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עינכם אשר אתם ז.. וכו  


 אנו עוברים לחיים הנצחיים בלי הפסק בנתיים וכאן באינטרנט יש את הממד הנצחי הזה בערך


*****************************************************************************


 


 דע מה תשיב לאפיקורס


"כבודו" מכיר את הפתגם עבד בהפקר ניחא ליה..


מים גנובים ימתקו..


יניקה הקליפות מהסטרא אחרא לא תחזיק מעמד.. בטח לא לעולם הבא..


איפה ה' ? בכל מקום.


אני מתכוון הרצינות  . אם אתה מתכוון ברצינות הוא נמצא בלב.


, איזהו מכובד המכבד את הבריות. גם גוי הוא ביאה של ה' רק שה' בחר בעם ישראל בנשמותיהם ובגופם הגשמי , דווקא בהם.


יהודי נברא מפנימיות הבורא וייפח באפיו נשמת חיים מן דנפח מדילי נפח ואילו שאר העולם נברא במאמרות , בדיבור בחינה חיצונית שלו משם אלוקים ג' טבע צמצום והסתר על שם ה' .


(מתחילה רצה הקב"ה לברוא נאת העולם במידת הדין ראה שאין הוא מסוגל להתקיים שיתף עמו מדת הרחמים... בראשית היה עצמותו אור אינן סוף ממלא כל החלל ולאחר מכן סלק אורו לצדדים וברא עולה באור הקו המצומצם הוא סדר השתלשלותם אנו רואים שעצם הצמצום שהוא דין הוא למעשה חסד שבזכותו העולם מתקיים ואנו רוצים שנהיה כלים ראויים להתגלות ה' בעולה כמו שהיה בששת ימי בראשית כי למעשה אור זה תמיד נשאר רק שענינו טחו מלראות.)


בן אדם הראשון , אדם מלשון אדמה לעליון או אדמה?


שיטה שטות דקדושה או דקליפה?


חילוני פירוש זר, חול,  מחלה כאשר יודעים שחולים זה כבר חצי רפואה ולא קדוש שהוא מובדל מעניין חולין  מקדש את החומר והפכו לרוחניות.


התורה היא תורת אמת (גם עם המדע אומר אחרת יד התורה (וחז"ל) על העליונה) דרכיה דרכי נעם כל נתיבותיה שלום.


תחשוב קצת אל תמהר להשיב החיפזון מהשטן'..


 


במתן תורה ה' כפה עלינו הר כגיגית ואמרנו נעשה ונשמע . מעשים על הצדקה.. במסירות נפש וביטול כלפי רצון ה' זוכים לפלאות ונזכור שבכל צרתם ל צר. עימו אנוכי בצרה..


שיר מהגן של דודו


אלוקים אתה יצרת את כל העולם , אלוקים אתה יצרת אותי.


ואני מבקש שבתוך תפילות כולם תשמע גם תפילתי.


אני מתפלל אליך ה' כי רק בך אבטח. אנא אלוקים אנא אלוקי שערי שמים פתח.


אנא פתח לי שערי תפילה קבל את תחינתי שמתוך תוך תוכי עולה מעומק נשמתי.


אנא פתח לי שערי רקיע אל על שם במרומים תפילתו אליך תגיע תפילה של ילד תמים.


יהיו לרצון אמרי פיך יהיו לרצוני.


 


4) לראות את ה'


אסתכל ביקירה דקודשא ברך הוא .. משה דיבר עמו נפים אל פנים כדבר איש עם חברו..


איי לא יראני אדם וחי.. ראו את מידותיו..


על הים ראו אמרו זה אל ואנוהו.. במתן תורה דמה להם כזקן ..


אמנם צמצם והסתיר אך עם ישראל משולים לזוג יונים שאינם יכולים מלהפסיק מלהסתכל אחד על השני.


מ"ט שערי בינה משל לשמיעה ושער הנו"ן לחכמה שהיא בחינת ראיה.


לימוד החסידות מציב את החסיד פנים אל פנים עם עצמות אין סוף ב"ה.


איי אין לו גוף ולא דמות גוף לראות בעניי השכל להתבונן להבין לדעת להאמין ללא צורך בהוכחות.. מבשרי אחזה(לשון ארמית מחזה פחות מראיה ברורה אלא יותר שייך להרגשה) אלוקה .. רמ"ח אברים הם רמ"ח פיקודין דמלכה.. אנת הוא אחר ולא בחושבן .. שאין שני לו


אנת הוא ממלא כל עלמין וסובב כל עלמין וכולו כמי כלא חשיב..


רק בכוח העצמות לברוא יש מאין זאת אומרת שלגבינו אין תפיסה בו הוא היש האמתי ואנו אין לגביו למרות שקר העולם שהלבושים שלו מדמים בעניינו ליש ואילו הוא כאילו אינו כאן. אבל אפילו לאור אין סוף אין את הכוח לברוא יש גשמי מוגבל כי הוא – האור הבלי גבול לא יכול להיות עם גבול כי הו בלי גבול בהגדרתו וזו המגבלה שלו ..


אך העצמות הכניס את הבלי גבול בגבול  בתורה ומצוות וזה עדיין לא התכלית אלא לעשות לו יתברך דירה בעולם הזה בשמחה  ביראה ואהבה.. בגן עדן צדיקים


יושבים ועטרותיהם בראשם ונהנים מזיו השכינה  כלומר הם משיגים את מהות האור הממלא כל עלמין


בזמן הגאולה – ימות המשיח לאחר יכוך החומר והאדם יאיר בו צלם אלוקים יתגלה (ייתפס בשכל ) אור הסובב כל עלמין  ולאחר תחיית המתים יתגלה עצמות אין סוף ברוך הוא ועל זה אולי נאמר שבעולם הבא (עיין לא ראתה זולתך) יתגלה עצמות הבורא  שנאמר כמים לים מכסים כולם ירצו לדעת את ה'. מתוך יום יום משיח וגאולה.


 


רננה


קומה ונשובה אל עמו


קומה עזרתה לנו


קומה ה' ויפוצו אויבך


קומה ה' באפך


עד מתי עשנת באפך


עד מתי מאנת לענות מפני


ברן יחד כוכבי אור


וצדיק ירון ושמח


חוכמות בחוץ תרונה


נשאו קול יחיו ירננו


שובה ה' חלצה נפשי


שובה אלי כי גאלתיך


ישובו איש לביתו בשלום


ופליטי חרב ישובון

אודות הכותב:

יותם יהונתן http://gallerya0.tripod.com

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il