מאמרים - לספר על העסק שלך באינטרנט הדפסה מאתר מאמרים

לספר על העסק שלך באינטרנט

נכתב על ידי אורית גרינברג

[ הדפסת המאמר ]

אם עדיין לא חשפת את העסק באינטרנט, או שחשוב לך לרענן את התדמית האינטרנטית, יש מגוון ערוצי תוכן לשיווק עסקים, כגון בלוגים, מאמרים, מודעות, סרטוני וידאו ועוד. לכל ערוץ שיווק היתרונות והחסרונות שלו ובהתאם למטרות השיווקיות שלך.


כמה נקודות חשובות על שיווק באינטרנט באמצעות תוכן


איכות התוכן - האיכות חשובה להצגת העסק באינטרנט. תוכן איכותי משתלב בנישות הנכונות, מוצג בפני קהלי היעד המתאימים ויוצר התעניינות ברוכשים הפוטנציאליים.


פנייה לקהל מסוים - התמקדות בקהל יעד מסייעת בבניית אסטרטגיה ליצירת לקוחות.


הפצת התוכן - חשובה לערך השיווקי שלו. צריך להבין שגם אם יש בידך מוצר שיווקי מוגמר (מאמר אינטרנט, סרטון וידאו וכד') עדיין מוטל עליך להפיץ אותו באופן שיניב את מקסימום הפניות או ההמרות.


אמצעים להפצת התוכן באינטרנט


באופן עצמאי: כתיבת התכנים והעלתם לפלטפורמות אינטרנט שונות.


הפצה בתשלום: להפיץ את התוכן דרך חברות להפצת תכנים.


שירותים מקצועיים: הסתייעות באנשי מקצוע בתחומי שירותי כתיבה, ניהול אתרים, הזנת תוכן, הפקת סרטונים, פרסום ממומן ועוד.


אופן ההצגה של העסק באינטרנט


כאמור, אפשר לבחור במגוון ערוצים לחשיפת העסק באופן הנכון והמתאים. אבל, בכל אלה אין התייחסות לאופן שבו אתה רוצה להציג את העסק שלך, את השירות או המוצרים. אז איך תרצה להציג את העסק שלך לקהל הרחב?




    • כמו בכל תכנית עסקית או שיווקית, שאל את עצמך מהי המטרה בחשיפת העסק שלך באינטרנט באמצעות התוכן? האם אתה רוצה שיכירו את המוצרים שלך? האם אתה מעוניין במכירות אונליין? אם אתה מעוניין במכירות, תוכל להשתמש במודעות ממומנות כדי להגיע לקהל יעד של קונים שמחפשים מוצר. אם אתה רוצה לייצר תדמית או מותג תוכל לשווק עם מאמרים, בלוגים וכתבות. אם המטרה היא קהל יעד ממוקד תוכל לבחור בסרטוני וידאו וברשתות חברתיות ועוד.

    • מה תרצה שידעו על העסק שלך? אם אתה מעוניין שהקונים יצרו איתך קשר ישיר תפרסם פרטים ליצירת קשר באתר האינטרנט ואפילו באפליקציה או תציג מוצר לדוגמה. אם אתה מעונין למצב את מעמדך העסקי או להיכנס לתחום חדש, תספר על העסק, המטרות האישיות, על המוצרים ועל האופן שהם יכולים לסייע ללקוחות.

    • ההגדרה של מטרת החשיפה חשובה הן לתדמית של העסק והן לבחירת ערוצי השיווק שתבחר בהם. אחרי שהגדרת את המטרה שלך בחשיפת העסק, תוכל לבחור איך לספר עליו ללקוחות, באמצעות בחירה של המאפיינים שיכולים לעניין את הגולשים ולהועיל להם. 

מה רואים הגולשים באתר האינטרנט של העסק שלך?


עבור גולשים שנכנסים בפעם הראשונה לדף אודות או לדף מוצר של אתר עסק או חברה, חשובה האמינות, שיוצרת יחסי קירבה עם הגולש, יותר ממידע כללי ועמום. לכן, גם אם יצרת את סיפור המוצר עדיין אין בכך חשיפה ובידול, ללא מידע שרלוונטי לעסק. אין נושא שהוא לא מעניין. האינטרנט הוא פלטפורמה נפלאה ליצירת קהלי יעד באמצעות כתיבת תוכן, ובכל מה שקשור לתדמית העסק, כל פרט יכול להיות רלוונטי לשיווק שלו באינטרנט.

אודות הכותב:

אורית גרינברג, כתיבה לאינטרנט וקופירייטינג - כל מילה כל טקסט

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il