מאמרים - יצירת שקט עבור החברה בכל הנוגע לתפעול תקין של מערכות המחשוב והתשתיות הדפסה מאתר מאמרים

יצירת שקט עבור החברה בכל הנוגע לתפעול תקין של מערכות המחשוב והתשתיות

נכתב על ידי יובל טל

[ הדפסת המאמר ]

מדוע הסכם שירות הוא אלמנט כה משמעותי בהצלחתה של חברה? 


הסכם שירות למערך המחשוב של חברה משמעו יצירת שקט עבור החברה בכל הנוגע לתפעול תקין של מערכות המחשוב והתשתיות. במסגרת הסכם זה, החברה החיצונית שמספקת את השירות מתפקדת כזרוע נוספת של החברה עמה נעשה ההסכם, והטיפול מתבצע בהתאמה לחוזה השירות שנחתם. מאחר שתפקוד המערכות הממוחשבות הינו קריטי למהלך העבודה התקין, התמיכה והשירות הינם חשובים ביותר ועליהם להיעשות עם הגוף המקצועי המתאים.


כבעלי עסקים וחברות ודאי הנכם יודעים שבמאזן ההכנסות וההוצאות יש לקחת בחשבון את ההוצאות הישירות וגם העקיפות. לעיתים, כאשר לא לוקחים בחשבון פרמטרים מסוימים, המאזן נראה נכון אך בסופו של דבר ישנו פער בין התחזיות למציאות. אחד הנושאים שיש לקחת בחשבון כהוצאה הוא יעילות מערכות המחשוב. כאשר המערכות אינן מתוחזקות כראוי הן עלולות לעכב את העבודה השוטפת, דבר המשליך על ההספק והאפקטיביות של החברה.


לכן הסכם שירות טוב שמתאים להיקף ודרישות החברה שלכם הוא קריטי למניעת איבוד זמן תפקוד יקר.


הסכם שירות טוב כולל בין היתר:



  • תמיכה בתקלות

  • עדכוני תוכנה ורישוי

  • יעוץ בהתאמת תוכנות 

  • תחזוקת תשתיות הרשת והסלולר

  • תמיכה מרחוק בנושאים שונים

  • הגעת טכנאי בשעת הצורך

  • התאמה להיקף החברה שלכם


חשוב להכיר בחשיבות המענה המהיר, איכות השירות ותחזוקת המערכות באופן רציף, כך שיתפקדו ברמה האופטימאלית שלהן ויעניקו  לכם ראש שקט.


 


בנוסף, חשוב לוודא כי החברה אתה מתקשרים מספקת מגוון מסלולים להתאמה מושלמת לצרכיכם, ותוכלו לעבור מסלול ללא התחייבות מראש בעת הצורך במידה והצרכים שלכם משתנים.


מסלולים מחוייבים:


הסכם שירות


הסכם שירות טוב שמתאים להיקף ודרישות החברה שלכם הינו הכרחי, ועליו לכלול בין היתר:



  • תמיכה בתקלות

  • עדכוני תוכנה ורישוי

  • יעוץ בהתאמת תוכנות 

  • תחזוקת תשתיות

  • תמיכה מרחוק (Help desk)

  • הגעת טכנאי לאתר הלקוח


תמיכה מרחוק – Help Desk


תמיכה מקוונת, אחד משירותי הקצה היעילים והמועילים ביותר שקיימים, מאפשרת לצוות התמיכה המקצועי להתחבר מרחוק למחשבים שלכם ולפתור תקלות במהירות, כאילו שהייו אצלכם בחברה. כך ניתן לפתור כ-80% מהתקלות, ויכולת זו חוסכת את הצורך לחכות לטכנאי או לעצור את פעילותו של העסק.


בעזרת שירותי תמיכה מקוונת לעסקים:



  • אינכם תלויים בנגישותם של אנשי מקצוע שונים

  • ביכולתכם לחזור לשגרת הפעילות השוטפת בתוך זמן קצר

  • אתם זוכים לשירות מהיר, יעיל ומקצועי ביותר

  • תיהנו מחיסכון מרבי של זמן יקר ועלויות תפעול


בנק שעות לתמיכה טכנית – חיסכון, שקיפות ושיטתיות


שירות בנק שעות מאפשר לכם לרכוש שעות תמיכה מראש, במסלולים מגוונים ומותאמים, ולעשות בהן שימוש בעת הצורך.בנק שעות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים,שאינם זקוקים לאנשי תמיכה ומומחי תחזוקת מחשבים באופן רציף.


בנק שעות שירותי מחשוב מספק מענה מקצועי למגוון מצבים, כגון:



  • הזמנת טכנאי לטיפול בתקלה, תמיכה טלפונית בנושאים שונים

  • שליטה מרחוק בעמדות עבודה

  • קיזוז זמן העבודה בפועל בסיום העבודה

  • פירוט מדויק של השעות שנוצלו

  • פירוט השעות שנותרו בבנק

  • שעות מומחה! לתמיכה טכנית ברמה גבוהה יותר ובמקרים מיוחדים בלבד


לסיכום דברי "הסכמי השירות מחוייבים להיות מותאמים ספציפית לחברה שלכם כדי לספק לכם את הפתרונות המדויקים, בהתאם לשאיפות התפעוליות והמסגרת התקציבית שלכם, כך שתוכלו להיות שקטים שהמערכות שלכם עובדות ומעודכנות". 


 


 

אודות הכותב:

יובל טל מנכ"ל one1 samba yuval@one1samba.co.il www.one1samba.co.il

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il